Auteur Topic: Lobke Berkhout [kandidaat]  (gelezen 52122 keer)

Offline xenopus

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #20 Gepost op: 25-10-2014, 18:24:22 »
Ik denk eerder dat ze hun gewoon het gevoel wou geven om de mannen van haar eruit te stemmen terwijl er in werkelijkheid een complot tegen hén gestart werd. Ik denk echt niet dat ze Rick, Ferry of Kay eruit gaat stemmen, weet je hoe hecht die waren? Ik denk dat ze gewoon dubbel spel gaan spelen. Doen alsof het rommelt in het orginele Geel-team zeg maar uit tactisch oogpunt, terwijl ze in werkelijkheid bij elkaar blijven.
Zou natuurlijk ook kunnen :). De reden waarom ik dat denk is dat verbaasde gezicht in de preview van Ferry tijdens de bordjesproef. Het doet me een beetje denken aan een paar jaar terug (weet niet precies meer welke expeditie) waarbij er gelijkaardig 'bedrog' werd gepleegd tijdens diezelfde proef.

EDIT: Expeditie van 2006 waarbij Lenny ervoor kiest zijn maatje Ignazio eruit te schieten en Bernadette niet, zoals ze afgesproken hadden :-). Denk soortgelijk scenario.
« Laatst bewerkt op: 25-10-2014, 18:36:28 door xenopus »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #21 Gepost op: 30-10-2014, 14:48:21 »


Ben benieuwd of Lobke zich hier uit kan praten

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #22 Gepost op: 30-10-2014, 21:59:07 »
Erg onsympathieke en hypocriete kandidaat in deze aflevering. Eerst samen met Remy en Polska beramen om op haar voormalige kampgenoot Kay te stemmen, later overstappen op Remy en als ze dan zelf een aantal stemmen tegen krijgt kruipt ze snel in de slachtoffer rol: "Kameraadschap is blijkbaar ook niks meer waard."

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #23 Gepost op: 30-10-2014, 22:01:28 »
kortom, ze probeert zichzelf te redden ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #24 Gepost op: 30-10-2014, 22:01:47 »
Ik hoop dat ze er nog een tijdje in blijft!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #25 Gepost op: 30-10-2014, 22:02:24 »
Erg onsympathieke en hypocriete kandidaat in deze aflevering. Eerst samen met Remy en Polska beramen om op haar voormalige kampgenoot Kay te stemmen, later overstappen op Remy en als ze dan zelf een aantal stemmen tegen krijgt kruipt ze snel in de slachtoffer rol: "Kameraadschap is blijkbaar ook niks meer waard."

Wat jij zegt.

Wat een ongelooflijk konkelend  naar figuur.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #26 Gepost op: 30-10-2014, 22:02:54 »
kortom, ze probeert zichzelf te redden ;)
Dat is ook niet het punt. Maar die opmerking helemaal op het eind, daar doelde ik vooral op. Soms is zwijgen goud ::)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #27 Gepost op: 30-10-2014, 22:04:10 »
Dat is ook niet het punt. Maar die opmerking helemaal op het eind, daar doelde ik vooral op. Soms is zwijgen goud ::)
aah daar heb ik al in het afleveringstopic op gereageerd. Daar had ze van te voren al iets over gezegd. "het is een individueel spel, dat hebben we ook zo besproken"
Ik hoop dat ze er nog een tijdje in blijft!
Ja ik ook. Sterke kandidaat, goede mentaliteit en ze gaat er voor.
Zit nu niet in een sterk bondgenootschap, maar dat kan zo maar veranderen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #28 Gepost op: 30-10-2014, 22:05:29 »
Dat is ook niet het punt. Maar die opmerking helemaal op het eind, daar doelde ik vooral op. Soms is zwijgen goud ::)

Ja, zelf stemde ze op een maatje, maar evengoed kreeg zij ook een dolk in haar rug van de 4 jongens waarmee ze dacht een afspraak te hebben. Lijkt me logisch dat dat ook rauw op haar dak valt?

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #29 Gepost op: 30-10-2014, 22:32:05 »
Ja, zelf stemde ze op een maatje, maar evengoed kreeg zij ook een dolk in haar rug van de 4 jongens waarmee ze dacht een afspraak te hebben. Lijkt me logisch dat dat ook rauw op haar dak valt?
Ja, maar zij bedacht in de eerste instantie het plan om ook op één van die mensen te stemmen met wie ze een afspraak had: Kay. Dus als het haar dan zelf gebeurt dan komt dat als een onaangename verrassing, dat snap ik.

Dan vind ik het erg schijnheilig om te zeggen "kameraadschap is ook niks meer waard". Helemaal omdat die twee stemmen op Kay dankzij haar eerste plannetje kwamen, wat meer stemmen zouden zijn geweest als Krystl niks tegen Lobke had gezegd.

En bovendien, 4 jongens waarmee ze een afspraak had? Op dat eiland zat volgens mij alleen Rick waarmee met wie ze een afspraak had.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #30 Gepost op: 30-10-2014, 22:55:03 »
Ik vind Lobke leuk.  ::ok:: ik snap niet zo goed waarom Lobke die tactisch speelt heel vervelend is en de mannen die net zo tactisch spelen wel populair zijn...
« Laatst bewerkt op: 30-10-2014, 23:04:38 door Loezel »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #31 Gepost op: 30-10-2014, 23:05:03 »
ik vind Lobke na de samensmelting 100x leuker dan de Lobke voor de samensmelting.
er was eens......

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #32 Gepost op: 30-10-2014, 23:12:25 »
Zeker weten, voor de samensmelting vond ik haar ook niet zo leuk. Maar dat heeft ze deze aflevering helemaal goed gemaakt.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #33 Gepost op: 30-10-2014, 23:19:29 »
Helemaal eens met de twee dames boven me, goed voor het spel, deze Lobke!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #34 Gepost op: 30-10-2014, 23:27:27 »
Ik hoop voor Lobke dat ze vanavond niet teveel op Twitter heeft gekeken wat er over haar wordt gezegd.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #35 Gepost op: 30-10-2014, 23:29:18 »
Is het weer zover. Wat zijn er toch sneue mensen op deze wereld. Lekker stoer vanaf je anonieme twitter-accountje.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #36 Gepost op: 30-10-2014, 23:29:29 »
Snap er ook niks van. Durft er eene een kandidaat tactisch te spelen is t weer niet goed. Wat heeft zei anders gedaan dan Kay en Rick?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #37 Gepost op: 30-10-2014, 23:33:14 »
Ik snap het ook niet. Het enige verschil dat ik zie is dat zij een vrouw is...

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #38 Gepost op: 30-10-2014, 23:55:49 »
Ik snap het ook niet. Het enige verschil dat ik zie is dat zij een vrouw is...
Kom op zeg.

Ik heb geen probleem met dat Lobke het spel tactisch speelt. Maar die hypocrisie op het einde, daar heb ik problemen mee. Ze doet er moeilijk over dat Kay en Rick op haar hebben gestemd, ondanks het pact van hun voormalige kamp, terwijl zij zelf eerder een plan heeft beraamd om zelf op Kay te stemmen, wat ook tegen datzelfde pact in zou gaan.

Prima als je het spel tactisch speelt, prima als je een pact breekt, maar als iemand anders dan datzelfde pact ook breekt ga jezelf dan niet snel in de slachtoffer rol spelen. Dat is eigenlijk het enige wat ik bedoelde ;)

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #39 Gepost op: 31-10-2014, 02:07:40 »
Ze zakt in deze aflevering toch wel flink door het ijs. Labiel in haar stemkeuze en dus volstrekt geen benul, wat ze aan het doen is.  Inpakken en wegwezen!!!  ::joehoe::
Hoe heeft ze ooit haar medailles kunnen winnen.