Auteur Topic: Lobke Berkhout [kandidaat]  (gelezen 52024 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #80 Gepost op: 29-11-2014, 19:49:19 »
Het is ook gewoon een bepaald naar gevoel wat ik bij haar krijg. Ik kan er m'n vinger niet helemaal op leggen wat het is. Soms vind je iemand leuk, en soms niet. Ik vond haar ook al niet leuk voor het hele slachtofferrol-verhaal.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #81 Gepost op: 29-11-2014, 20:18:17 »
ik vond het ook een walgelijke opmerking naar Sabrina, maar daar waren Rick en Kay het volgens mij wel met Lobke eens. Na de opmerking waren ze eerst nog vriendjes, dacht ik.

En die slachtofferrol is ook zeer irritant maar één zo'n opmerking kan toch niet zo'n lang effect hebben en die totale ant-Lobke houding, zou ik zeggen.


Zij verloor tijdens de eilandraad de steun van haar ex-kampgenoten. En vervolgens ging ze natrappen. Het betekent, dat je niet elegant met verlies om kunt gaan. En dat is in sport en spel min of meer een doodzonde. Wat de Engelsen noemen: to be a good sport.
Kijk eens naar al die kandidaten, die gewipt zijn, maar dat met een grijns kunnen accepteren. It's all in the game.
Zij kan dat dus niet en daarmee heeft ze definitief afgedaan bij velen. En ook bij haar medekandidaten. 

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #82 Gepost op: 29-11-2014, 20:21:23 »
hè. Niet met haar verlies omgaan?
Zij maakte 1x een opmerking tegen Sabrina (niet netjes) en één opmerking op de eilandraad over dat er blijkbaar geen maatjes meer zijn.

Voor de rest krijgt ze de wind van voren (en nog veel meer van achter(en) haar rug) en staat ze gewoon nog in het spel. Ze heeft aan bepaalde immuniteitsproeven op halve kracht meegedaan voor het team (ze mocht niet winnen en dat deed ze dus ook niet ) en wat ik ook nog heel knap vind ook. Ze zit nog in het spel ::bravo:: en ze heeft dus nog niet verloren ::trots::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #83 Gepost op: 29-11-2014, 20:34:33 »
Nee Lukie, de eilandraad ging over kameraadschap volgens haar definitie, nadat de anderen op haar gestemd hadden. Dan geef je aan daar niet mee om te kunnen gaan. Zo'n jankert wil je er niet meer bij hebben. En dus staat ze er buiten. Dus hebben veel mensen de pik op Lobke.

Dat neemt niet weg, dat ik hartstikke blij ben, dat ze er nog steeds in zit. Ze is toch wel een smaakmaker van ER 2014. Voor de entertainments waarde mag ze van mij uiteindelijk zelfs winnen. Opdat die F, K & K-conxie (hetgeen een doodsteek is voor de spanning) de mislukt.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #84 Gepost op: 29-11-2014, 23:02:08 »
Nee Lukie, de eilandraad ging over kameraadschap volgens haar definitie, nadat de anderen op haar gestemd hadden. Dan geef je aan daar niet mee om te kunnen gaan. Zo'n jankert wil je er niet meer bij hebben. En dus staat ze er buiten. Dus hebben veel mensen de pik op Lobke.

Daar wil ik nog aan toevoegen dat Lobke zelf ook haar kameraad (was dat niet Kay?) weg wilde stemmen. Daar is een beetje de strijd tussen Lobke & de mannen ontstaan. Maar persoonlijk kon ze gewoon nog overweg met Rick, Ferry en ook Krystl en Freddy. Het is puur dat ze een sterke speler is dat ze haar weg willen hebben, hoe mooi komt het dan uit dat ze je in de rug wou steken? Kan je mooi als excuus gebruiken om haar eruit te stemmen. Maar iedereen weet dat zij gewoon een grote bedreiging is in de finale-proef!

Dat neemt niet weg, dat ik hartstikke blij ben, dat ze er nog steeds in zit. Ze is toch wel een smaakmaker van ER 2014. Voor de entertainments waarde mag ze van mij uiteindelijk zelfs winnen. Opdat die F, K & K-conxie (hetgeen een doodsteek is voor de spanning) de mislukt.

Hier ben ik het helemaal mee eens! Lobke is gelukkig nog iemand die haar nek heeft uitgestoken deze expeditie. De anderen hebben allemaal meegelift op elkaars rug.
« Laatst bewerkt op: 29-11-2014, 23:13:23 door Mollenmania »

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #85 Gepost op: 5-12-2014, 13:57:19 »
Ik vond haar de sterkste vrouw, maar ik heb de indruk dat iedereen persoonlijk iets tegen haar heeft.
Hoe het komt, geen idee maar het is denk ik niet enkel omdat ze een sterke vrouw is.
klaar voor de strijd

Offline xenopus

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #86 Gepost op: 5-12-2014, 16:16:46 »
Ik vond haar de sterkste vrouw, maar ik heb de indruk dat iedereen persoonlijk iets tegen haar heeft.
Hoe het komt, geen idee maar het is denk ik niet enkel omdat ze een sterke vrouw is.
Ik heb ook zo'n beetje dat gevoel. Het kan toch niet zijn dat door die paar uitspraken die Lobke gemaakt heeft ze praktisch het hele kamp tegen haar krijgt.
Het zou best kunnen dat Lobke gewoon niet zo'n aangenaam persoon is om mee op een eiland te zitten.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #87 Gepost op: 5-12-2014, 19:17:26 »
Ik vond haar in het spel gewoon super!  ::ok:: Zij is de enige die het alleen (als sterke speler) zo ver gebracht heeft.
Beter dat dan meeliften op de prestaties van anderen (Krystl, Ferry). Of alleen meedoen als je vriendje meegaat ::kots:: Ook de reden waarom Freddy absoluut geen favoriet van mij is. Zo kan iedereen het wel. Probeer maar eens echt in je eentje ver te komen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #88 Gepost op: 5-12-2014, 19:53:14 »
Ik vond haar in het spel gewoon super!  ::ok:: Zij is de enige die het alleen (als sterke speler) zo ver gebracht heeft.
Beter dat dan meeliften op de prestaties van anderen (Krystl, Ferry). Of alleen meedoen als je vriendje meegaat ::kots:: Ook de reden waarom Freddy absoluut geen favoriet van mij is. Zo kan iedereen het wel. Probeer maar eens echt in je eentje ver te komen.

Ik erger me zo aan dat gezeur de hele tijd over de 2 vriendjes. Ze hebben het namelijk eerst alleen moeten doen, behoorlijk wat afleveringen. En ja als je daarna dan toch bij elkaar komt is het logisch dat ze elkaar helpen.

En Lobke, tja, dat niemand haar mocht, zal heus een reden hebben.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #89 Gepost op: 5-12-2014, 19:58:24 »
Ik erger me zo aan dat gezeur de hele tijd over de 2 vriendjes. Ze hebben het namelijk eerst alleen moeten doen, behoorlijk wat afleveringen. En ja als je daarna dan toch bij elkaar komt is het logisch dat ze elkaar helpen.

En Lobke, tja, dat niemand haar mocht, zal heus een reden hebben.

Ik respecteer jouw mening,  ;D,...... maar schaar mij volledig achter Mollenmania. ::ok::. En wel, omdat hij in staat is de prestatie van de individuele deelnemer los van de voorkeur voor een persoon te beoordelen.
« Laatst bewerkt op: 5-12-2014, 20:01:10 door Brinta »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #90 Gepost op: 6-12-2014, 14:40:56 »
Lobke heeft het goed gespeeld ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human