Auteur Topic: De finale  (gelezen 28836 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De finale
« Reactie #20 Gepost op: 18-12-2014, 22:45:22 »
5 minuten ::)
er was eens......

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De finale
« Reactie #21 Gepost op: 18-12-2014, 22:47:45 »
5 minuten ::)

Nee? Grapje zeker? Ze moesten toch nog die puzzel afmaken, kajakken en met die kokosnoten schieten?!?
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De finale
« Reactie #22 Gepost op: 18-12-2014, 22:50:13 »
puzzel afmaken, duurde 3 minuten, kajakken 30 sec, kokosnoten naar boven takelen 30 seconden. 3 kokosnoot was raak.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De finale
« Reactie #23 Gepost op: 18-12-2014, 22:50:34 »
ow hierboven ook het verslag van de laatste aflevering :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De finale
« Reactie #24 Gepost op: 18-12-2014, 22:51:58 »
daar past wel één plaatje bij  8)
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De finale
« Reactie #25 Gepost op: 18-12-2014, 22:52:47 »
we have a wrap 8)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De finale
« Reactie #26 Gepost op: 18-12-2014, 22:53:48 »
::oink::
Ik heb het dit jaar geprobeerd.... maar het blijft bij dit jaar. Hopelijk is dat schip-programma iets. :)

ow hierboven ook het verslag van de laatste aflevering :D

::rofl::

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De finale
« Reactie #27 Gepost op: 18-12-2014, 22:54:36 »
::oink::
Ik heb het dit jaar geprobeerd.... maar het blijft bij dit jaar. Hopelijk is dat schip-programma iets. :)

::rofl::




eerst zien,dan geloven zei blinde Maup
er was eens......

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale
« Reactie #28 Gepost op: 18-12-2014, 22:55:47 »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale
« Reactie #29 Gepost op: 18-12-2014, 23:00:47 »
we have a wrap 8)

Ik ruil nooit meer met jou van verslag :P ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale
« Reactie #30 Gepost op: 18-12-2014, 23:02:03 »
Het zal een beetje van de kandidaten afhangen of ik volgend seizoen kijk. Ik heb inmiddels geloof ik al voor het derde seizoen op rij de finale niet gekeken. Kan ook niet zeggen dat het me veel boeit. Vroeger met de finale eilandraden had ik wel teruggekeken, maar die proef vind ik sowieso niks. Maar wie weet heb ik er volgend seizoen weer zin in.  :P

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De finale
« Reactie #31 Gepost op: 18-12-2014, 23:09:54 »
ondanks alle commentaar heb ik toch met plezier naar deze expeditie gekeken. Ik vond de kandidaten leuk en gemotiveerd en de locaties waren prachtig. Gelukkig voor de kandidaten was er ook iets te eten te vinden.
er was eens......

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: De finale
« Reactie #32 Gepost op: 18-12-2014, 23:57:05 »
Wat een bar slecht seizoen en die finale. Bloedstollend? Misschien als je hem op volume 150 op je tv zet en je handen zelf aanzet om gaan te trillen maar nee.. Leuk voor kay dat hij heeft gewonnen maar wat een slecht seizoen, wat een niet zware eindproef, paste perfect bij het slechte seizoen qua opdrachten, presentatie, complotten en deelnemers. Echt niet normaal. en nee dit ligt niet PERSEE aan Bn'ers.  heb 2010 en 2011 met VEEL meer plezier gekeken. het wordt ieder jaar slechter.


Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale
« Reactie #33 Gepost op: 19-12-2014, 08:34:29 »
Wat duurde al dat gezever lang zeg! De uitslag kwam pas om tien over tien, na meer dan anderhalf uur! Ik gun Kay de winst enorm.  Tijdens de expeditie heeft hij laten zien zowel fysiek sterk als sociaal te zijn (ik vind het altijd een pluspunt als de winnaar eerder al een individuele proef heeft gewonnen).

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: De finale
« Reactie #34 Gepost op: 19-12-2014, 10:13:07 »
Tja het zit erop, wat opvallende zaken:

Kaj is de terecht winnaar
Krystel, wat een sneu kind, ze had zelf niet eens door waarom ze in de finale zat. Hopelijk is de schok niet al te groot als ze er ooit achterkomt dat ze ge(mis)bruikt is.
Lobke kreeg ze een soort rehabilitatie, nadat ze een paar keer als dom schaap was afgeschilderd nu veel (terechte) eer. Blijkbaar schaamde de regie zich voor haar eigen uitzendingen
Freddy, was opeens een klein manneke, hield zich zeer koest, geschrokken van zijn eigen gedrag?
Finalespel was saai, deels door incompetente finalisten en deels door een onderdeel waar de geluksfactor te groot was (knikkerbaan)
Presentatie, zeer zwak, straalt geen autoriteit uit.

Al met al is ER van een "hard" spel veranderd in de zoveelste realitysoap waarin het vooral gaat om de interactie tussen de deelnemers.

Opzich niets mis mee, maar ER was toch wel een uniek format. Het bijzondere van ER is verdwenen en dat is jammer. 
« Laatst bewerkt op: 19-12-2014, 14:38:41 door Spiegelbeeld »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: De finale
« Reactie #35 Gepost op: 19-12-2014, 13:46:27 »
Pffff was een saaie terugblik, ze vertelde sommige dingen echt alsof ze járen geleden waren gebeurd terwijl dat maar 2 afleveringen terug was ofzo.

Saai seizoen  :(

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale
« Reactie #36 Gepost op: 19-12-2014, 18:26:30 »
Saaie finale. Geen saai seizoen, tot aan de samensmelting vond ik het heel leuk met de drie eilanden.

Knikkerbaan is geen geluksfactor, is wel degelijk kunde. Het valt niet mee om na zulke inspanning (roeien) beheerst dat balletje te kunnen laten rollen. Ik hou meer van een mooie puzzel in de finaleproef, maar dit is echt niet zomaar een geluksdingetje. En het kokosnotenschieten ook niet echt blijkbaar, Kay wierp steeds beter. Het was niet spannend, maar dat was op voorhand wel duidelijk, dat Kay dit makkelijk moest kunnen winnen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: De finale
« Reactie #37 Gepost op: 20-12-2014, 13:47:16 »
Kaj is de terecht winnaar

Wél van de 3 finalisten.

Krystel, wat een sneu kind, ze had zelf niet eens door waarom ze in de finale zat. Hopelijk is de schok niet al te groot als ze er ooit achterkomt dat ze ge(mis)bruikt is.

Zoiets geldt dan natuurlijk ook andersom.
Krystl die de anderen heeft ge(mis)bruikt om zover te kunnen geraken.
Ik denk, dat die opmerking "ik heb zelf niet eens door waarom ik in de finale, etc..." meer een soort gemeenplaats is, om jezelf een houding te geven, etc.
Gespreksvulling, zoals zoveel wat er op t.v. uitgekraamd wordt.

Maar dat ze het zonder Freddy nooit gered had, mag duidelijk zijn.

Voor de rest ben ik het volledig met jou eens.
Niet een geweldig seizoen, om het beschaafd te houden.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: De finale
« Reactie #38 Gepost op: 20-12-2014, 20:15:40 »
Er moet juist gezegd worden dat het slecht was. Als ik globlaal de meningen op twitter lees vind eigenlijk iedereen het zo. Op de die hard Ferry Doedens fans, maar hun maakt het niet uit waar hij aan meedoet. als er Sterren springen in de sloot met Ferry Doedens kwam, zouden ze net zo hysterisch kijken en twitteren. Maar even globaal, ook meegeteld de meningen hier, het MOET gezegd worden. Ik ga er vanuit dat de crew ook wel eens op de fourms kijken, bij WIDM doen ze het, bij Expeditie neem ik aan ook. Als ze hier van iedereen lezen dat het ieder jaar saaier wordt, zeker dit jaar met 1,5!!! uur en maar 1 opdracht is ONGELOOFLIJK. De kijkcijfers dalen iedere week en de finale was slechter bekeken dan vorige jaren. Dat zegt toch iets?
Tuurlijk heb je de 1e 2 afleveringen 1,3 miljoen kijkers, dan is iedereen stiekem toch weer benieuwd. maar ik vind echt dat ze iets moeten doen...

Dus Crew, bij deze. Ga de uitdaging aan

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De finale
« Reactie #39 Gepost op: 20-12-2014, 21:37:42 »
Ik weet niet waarom ik dit heb teruggekeken tbh :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human