Auteur Topic: Aflevering 9 - 3 november  (gelezen 27641 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - 3 november
« Reactie #60 Gepost op: 4-11-2016, 15:39:29 »
Het is wel zo dat Jalou en Koos samen het plan hebben gemaakt en achteraf dat tegen Suzanne had gezegd.

En LdHmolletje, ik vind Jalou en Koos gewoon echt onuitstaanbaar. Misschien wel erger dan JayJay. Onder andere dat bij dat vissen Jalou ineens echt heel raar ging doen naar Dave zo van: "ja ik zie jou de hele tijd weglopen en plannetjes smeden" terwijl, ja tuurlijk had hij wel wat afgesproken, maar Jalou die was er zelf ook mee bezig, dus dat vind ik echt best wel gemeen om dat dan te gaan zeggen.

Ik denk als ik had meegedaan dan had ik gewoon getrolled en geen stem ingezet, zodat ik nog een stem achter de hand zou houden. Ik denk dat dat slim was geweest.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 9 - 3 november
« Reactie #61 Gepost op: 4-11-2016, 15:43:13 »
Ik heb ook weinig met Koos en Jalou (en van Suzanne) maar ik vind het gewoon een sterke zet van hun. Sterker dan dat ze geen stem hadden ingezet. Daarbij zijn ze meteen ook nog een tweede tegenstander uit die groep kwijt...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - 3 november
« Reactie #62 Gepost op: 4-11-2016, 15:54:03 »
Jalou heeft groot gelijk dat ze haar immuniteit gebruikt om een sterke speler uit te schakelen ipv een domme gansje naar huis te sturen. En DAve en z'n maatjes zijn onnozele sukkels om zich door Gaby's tranen te laten manipuleren.
er was eens......

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 9 - 3 november
« Reactie #63 Gepost op: 4-11-2016, 17:00:03 »
Onder andere dat bij dat vissen Jalou ineens echt heel raar ging doen naar Dave zo van: "ja ik zie jou de hele tijd weglopen en plannetjes smeden" terwijl, ja tuurlijk had hij wel wat afgesproken, maar Jalou die was er zelf ook mee bezig, dus dat vind ik echt best wel gemeen om dat dan te gaan zeggen.
Dus van jouw mag Dave met zijn groepje wel al van te voren (nog voor de proef) afspreken om Jalou, Koos en Suzanne één voor één er uit te stemmen.
Maar als Jalou voor de eilandraad een bondje maakt met Koos en Suzanne om hun eigen hachje te redden, is dat gemeen. Als Jalou niet het initiatief had genomen, waren de komende drie eilandraden al bijna voorspelbaar. Van dat ben ik wel blij met Jalou.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 9 - 3 november
« Reactie #64 Gepost op: 4-11-2016, 17:02:54 »
Jalou heeft groot gelijk dat ze haar immuniteit gebruikt om een sterke speler uit te schakelen ipv een domme gansje naar huis te sturen. En DAve en z'n maatjes zijn onnozele sukkels om zich door Gaby's tranen te laten manipuleren.

Ja inderdaad Stormpie. Ik kon het van Koos ook nog wel begrijpen dat het hem dwars zat hoe ze besloten hadden om allemaal een stem in te zetten. Dat Jalou Dave niet vertrouwde snap ik ook, dat zou ik ook niet gedaan hebben. Dus op zich vond ik dat ze logisch en slim gestemd hebben, zij zijn immers in de minderheid. Nu nog steeds en ze hebben allemaal wel veel stemmen verbruikt.

Dat kan ze de kop gaan kosten volgende week.
Dio zal er alles aan doen om wraak te kunnen nemen op een van de drie verwacht ik.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 9 - 3 november
« Reactie #65 Gepost op: 4-11-2016, 17:04:57 »
Dus van jouw mag Dave met zijn groepje wel al van te voren (nog voor de proef) afspreken om Jalou, Koos en Suzanne één voor één er uit te stemmen.
Maar als Jalou voor de eilandraad een bondje maakt met Koos en Suzanne om hun eigen hachje te redden, is dat gemeen. Als Jalou niet het initiatief had genomen, waren de komende drie eilandraden al bijna voorspelbaar. Van dat ben ik wel blij met Jalou.

Dat was inderdaad precies hetzelfde. Dave was een beetje schijnheilig over zijn plannetjes naar Jalou. Natuurlijk wisten ze al op wie de pijlen gericht waren, maar ja logischerwijs verteld hij haar dat niet. Jalou en consorten hebben gewoon gedaan wat ze konden om hun eigen hachje te redden. Wat logisch is. Gekonkel was er aan beide kanten. Het een is niet gemener geweest dan het ander.
Vervelende gevolg is dat Dave er nu uit ligt en al met een been weer thuis zit.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Osanna

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - 3 november
« Reactie #66 Gepost op: 4-11-2016, 17:07:04 »
Ik vond het naief van Dave dat hij dacht dat hem niks kon gebeuren, zeker na dat gesprek met Jalou. Ik had in zijn geval zeker z'n immuniteits-kaart ingezet. Dan was Gaby alsnog naar huis én was het andere team ernstig verzwakt doordat ze allen 2 stemmen minder al hadden.

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - 3 november
« Reactie #67 Gepost op: 4-11-2016, 18:15:13 »
Ik vind trouwens dit stemsysteem wel leuk. 6 stemmen voor 6 eilandraden. En dan ook nog immuniteitsmunten die erin zitten.
Gaat lachen worden  ::jaja::

Nu nog maar 4 eilandraden, want er is er een geweest en door het vertrek van Gaby zal er één minder zijn. Vorig jaar werd die fout ook gemaakt.

Helemaal mee eens. Op dit soort momenten mis ik Ernst-Paul toch wel, die na het omdraaien van de laatste stem gewoon direct zei: neem afscheid.


Bij deze moest hij het zelfs twee keer zeggen. Volgens mij kan Geert het nog steeds niet geloven. ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 4-11-2016, 18:17:41 door kevin174 »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - 3 november
« Reactie #68 Gepost op: 4-11-2016, 18:36:59 »
Heerlijk dat JayJay er nog inzit. Het is misschien een klojo maar ik mag 'm wel.

Hij was laatst als analist te gast bij RTL bij het vierlandentoernooi Rugby. Een hele andere (volwassen en zeer intelligente) Jay Jay gezien. Echt leuk.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 9 - 3 november
« Reactie #69 Gepost op: 4-11-2016, 18:39:17 »
Bij deze moest hij het zelfs twee keer zeggen. Volgens mij kan Geert het nog steeds niet geloven. ::zwaai::

Drie keer zelfs. Nog nooit was het woordje "pardon?" zo grappig. ::rofl::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - 3 november
« Reactie #70 Gepost op: 4-11-2016, 18:46:34 »
Absoluut niet mee eens ::ohno::. Zij is wel hoofdverantwoordelijk voor zijn exit, dus vond het een goede reactie van Dave om te zeggen blijf nog even voor het team.

Gaby is natuurlijk niet verantwoordelijk. De mensen die op Dave stemden, die zijn verantwoordelijk. Ze hebben daarvoor gebruik gemaakt van Gaby's situatie.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - 3 november
« Reactie #71 Gepost op: 4-11-2016, 19:09:00 »
Helemaal mee eens. Op dit soort momenten mis ik Ernst-Paul toch wel, die na het omdraaien van de laatste stem gewoon direct zei: neem afscheid.



Man o man o man.. ik wilde vanalles typen over de aflevering.

Maar wat was dit een legendarisch moment. Thanks for the memories Fabiann!

EP!