Auteur Topic: Expeditielid Marlieke  (gelezen 6234 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Expeditielid Marlieke
« Gepost op: 8-09-2003, 11:10:19 »
In dit topic kun je alles kwijt over Marlieke.

Eerste info over Marlieke:
Marlieke: 20 jaar, student, komt uit Nederland

"Mijn relatie gaat niet goed, thuis voel ik me niet op mijn gemak en ik ben met mijn studie gestopt. Wie weet leer ik wat meer over mezelf op dat eiland."

foto: AVRO-bode
« Laatst bewerkt op: 11-09-2003, 14:34:09 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Marlieke
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2003, 10:36:24 »
Meer info over Marlieke!

Sterrenbeeld: tweelingen
Beroep: studente Music managment
Waarom Robinson: "Het is mijn programma, ik bleef er echt voor thuis. Ik dacht: dat kan ik, dat ga ik doen. Ik heb de laatste tijd een beetje in de knoop gezeten en wil wat dingen op een rij zetten. Alles liep mis en keuzes maken vond ik heel moeilijk. Maar ze moeten wel worden gemaakt. Op zo'n eiland moet je wel!."
Survivalniveau: "Laag, ik heb helemaal geen ervaring op dat gebied en ben nog nooit zo ver van huis geweest. Vakantie in Frankrijk was voor mij het verst."
Voorbereiding: "Omdat de honger mijn grootste angst is, ben ik wat minder gaan eten zodat je lichaam daar aan went. En ik ben gaan sporten."

(Bron: ER-forum Ezboard )

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Marlieke
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2003, 12:29:51 »
Ze heeft het juiste sterrenbeeld  ;D maar het klinkt allemaal niet overtuigend. Een vroege afvaller?
Gek zijn is gezond

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Marlieke
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2003, 22:14:38 »
Dit lijkt me zo iemand die binnen no time heimwee heeft naar haar ouders, familie en vrienden en dan uit haarzelf weggaat of zich laat wegstemmen.

Maar mocht ze mentaal toch sterker zijn, dan houdt ze het misschien nog wel lang vol, lijkt me niet iemand aan wie je je snel gaat irriteren. En de afgelopen jaren hebben we kunnen zien dat je nog een aardig eind kan komen in het programma, door een beetje als grijze mus op de achtergrond mee te doen.

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Marlieke
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2003, 22:19:26 »
Ik weet het niet met haar: qua leeftijd is er niet echt iemand die aansluit en als ik me niet vergis is de enige andere student een man. Zou ze neit een beetje behandeld worden als een kind en dan inderdaad al snel afhaken? Of is ze juist in staat om te zorgen dat ze zo snel mogelijk 'nieuwe vrienden' krijgt?

Ze lijkt me fysiek ook niet echt sterk... en als ze dan mentaal ook tegenvalt ben ik bang (nou jah...) dat we haar snel uit beeld verliezen...  ;)

Groenenman

  • Gast
Re:Expeditielid Marlieke
« Reactie #5 Gepost op: 12-09-2003, 20:13:06 »
De anderen zaten zich de weken voor het begin van ER helemaal vol te propen en Marlieke zit juist minder te eten. Het is maar hoe je het bekijkt  8). Zelf zou ik mezelf helemaal volproppen al heb je dan later dus wel het probleem dat je lichaam gewend is aan veel voedsel  ???

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Marlieke
« Reactie #6 Gepost op: 17-09-2003, 15:55:22 »
ze heeft een beetje een zeikstem, maar ze is wel 1 van de mooisten  :-X

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Marlieke
« Reactie #7 Gepost op: 21-09-2003, 22:57:39 »
"Mijn relatie gaat niet goed, thuis voel ik me niet op mijn gemak en ik ben met mijn studie gestopt. Wie weet leer ik wat meer over mezelf op dat eiland."

Huh? "Thuis voel ik me niet op mijn gemak"? Hoe kan je dan ooit heimee krijgen?  ;) Nou ja, jammer hoor dat ze vrijwillig is gegaan. Maar ze heeft in ieder geval iets over haarzelf geleerd. Trouwens in het voorstelfilmpje zei ze nog dat ze niet dacht dat ze heimwee zou krijgen. Maar daarbij vertelde ze dan ook weer dat ze ook nog nooit langer dan 2 weken van huis was geweest.
Geniet nooit met mate...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Marlieke
« Reactie #8 Gepost op: 22-09-2003, 09:42:30 »
Ik denk dat de heimwee bij Marlieke ook de kop kon opsteken, doordat ze zich nog steeds niet helemaal op haar gemak voelde op 't eiland. Ze was toch echt 'n beetje 't broekie tussen de andere vrouwen, die allemaal toch 'n stuk ouder waren. Ze wist duidelijk niet echt wat haar plaats was en daardoor is de heimwee denk ik naar voren gekomen. Als ze wel gelijk perfect in de groep gelegen had, was 't misschien niet zo ver gekomen.

Maar ik vind 't ook jammer dat ze door de heimwee heeft moeten opgeven. Ook erg jammer dat dit weer bevestigd dat iedere keer de jongsten 't eerste moeten opgeven of eruit gestemd worden.  :-\

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Marlieke
« Reactie #9 Gepost op: 22-09-2003, 15:39:04 »
Maar ze is wel 'tough'. Even een kippetje slachten voor de lol  ;D Dat zie ik de meeste standaarddozen van 19 jaar niet zo snel doen hoor! Wel jammer dat er nu voor de tweede keer iemand eruit gaat, die er ook uit wil, ik houd meer van hard tegen hard, mensen d'r uit die het totaal niet willen.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Marlieke
« Reactie #10 Gepost op: 23-09-2003, 09:35:27 »
Maar ze is wel 'tough'. Even een kippetje slachten voor de lol  ;D Dat zie ik de meeste standaarddozen van 19 jaar niet zo snel doen hoor! Wel jammer dat er nu voor de tweede keer iemand eruit gaat, die er ook uit wil, ik houd meer van hard tegen hard, mensen d'r uit die het totaal niet willen.

de sterksten blijven over, das een normaal proces. nu gaat het pas echt hard tegen hard.  8)