Auteur Topic: Jutta, winnares Expeditie Robinson 2003  (gelezen 22975 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Jutta, winnares Expeditie Robinson 2003
« Gepost op: 8-09-2003, 11:10:34 »
In dit topic kun je alles kwijt over Jutta.

Eerste info over Jutta:
Jutta: 30 jaar, huisarts, komt uit België

"Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar het gaat me echt niet om het geld. Ik wil geconfronteerd worden met mezelf."

foto: AVRO-bode
« Laatst bewerkt op: 9-12-2003, 22:29:09 door Test »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Jutta
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2003, 10:39:03 »
Meer info over Jutta!

Sterrenbeeld: boogschutter
Waarom Robinson: "Ik heb op emotioneel gebied een heel chaotische periode achter de rug en ik wil weg van alles en iedereen. Ik had een relatie met een gescheiden man. Een erg labiel iemand die de ene dag bij zijn vrouw en kinderen was en de volgende dag weer bij mij. Na twee jaar was ik nog geen schim meer van wie ik ooit was geweest. Na hem ben ik in een andere relatie gevlucht, maar dat was veel te snel. Ik wil rust, goed nadenken en het verleden begraven."
Survivalniveau: "Als student heb ik wel met de rugzak rondgetrokken, maar dat was geen echte survival. Ik ben wel een natuurmens."
Voorbereiding: "Ik heb voedingssupplementen genomen om de immuniteit te bevorderen. En iets voor de darmen om die ook wat voor te bereiden. Helaas heb ik 4 weken niet kunnen sporten, omdat ik mijn middenvoetsbeentje had gebroken."

(Bron: ER-forum Ezboard )

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Jutta
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2003, 12:25:19 »
Als alles meezit kan een huisarts zich goed profileren in de groep, en doordat ze nuttig blijkt misschien voorkomen dat ze wordt weggestemd. Is zij door haar ervaringen de laatste tijd niet wat labieler, wordt het geen huilebalk die als last wordt ervaren?
Gek zijn is gezond

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Jutta
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2003, 13:50:09 »
Nope! Verwacht dat dit een harde tante is, die weet waar ze naartoe gaat... Lijkt me een bikkeltje!

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Jutta
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2003, 13:53:09 »
Ze is in ieder geval begonnen met een voorbereiding gericht op de lichamelijke problemen die eerdere kandidaten al hebben gehad. Ik ben benieuwd, misschien is ze inderdaad een bikkeltje.
Gek zijn is gezond

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Jutta
« Reactie #5 Gepost op: 23-09-2003, 10:25:20 »
Ik vind Jutta gewoon een heel leuk mens en zeker geen zwakkeling zoals Bjorn veronderstelt. Als je huisarts wilt worden, heb je daar heel wat tijd en discipline en doorzettingsvermogen voor nodig gehad. Ze is heel sociaal, en dat woord komt in Bjorn zijn woordenboekje niet voor.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Expeditielid Jutta
« Reactie #6 Gepost op: 23-09-2003, 19:23:37 »
Ik vind Jutta gewoon een heel leuk mens en zeker geen zwakkeling zoals Bjorn veronderstelt. Als je huisarts wilt worden, heb je daar heel wat tijd en discipline en doorzettingsvermogen voor nodig gehad. Ze is heel sociaal, en dat woord komt in Bjorn zijn woordenboekje niet voor.

Met zwakkeling bedoelde Björn dat ze niet over lijken ging. Daar heeft hij gelijk in gekregen getuige de boullionblokjes en het visnet. Jutta wilde deze niet meenemen uit medelijden.
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Jutta
« Reactie #7 Gepost op: 23-09-2003, 19:38:32 »
Met zwakkeling bedoelde Björn dat ze niet over lijken ging. Daar heeft hij gelijk in gekregen getuige de boullionblokjes en het visnet. Jutta wilde deze niet meenemen uit medelijden.

De vraag is dan wie de werkelijke zwakkeling is? Degene die het nodig denkt te hebben over lijken te moeten gaan of diegene met het meeste mededogen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Jutta
« Reactie #8 Gepost op: 24-09-2003, 09:41:52 »
De vraag is dan wie de werkelijke zwakkeling is? Degene die het nodig denkt te hebben over lijken te moeten gaan of diegene met het meeste mededogen.

precies. ik denk juist dat de socialen heel sterk zijn. en het langst vol blijven houden. ik snapte dat vorig jaar al niet dat de vrouwen de mannen het vuur niet gunden....wat een onzin, zelf werden ze er niet slechter van.

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Jutta
« Reactie #9 Gepost op: 30-09-2003, 15:54:06 »
Ik vind Jutta de laatste tijd wat te veel achter Bjorn aanlopen, lijkt wel alsof ze zelf niet echt een mening heeft. Maar misschien wel de perfecte tactiek om de samensmelting te halen  ???

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Jutta
« Reactie #10 Gepost op: 30-09-2003, 16:34:59 »
Ik weet niet precies wat haar motivatie is. Maar zij is wel een van de weinige dames die wat doet op het eiland. Misschien kijkt zij heel nuchter tegen de boel aan en neemt ze voor lief dat Bjorn op sociaal vlak wat mindere kwaliteiten heeft.

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Expeditielid Jutta
« Reactie #11 Gepost op: 30-09-2003, 22:36:16 »
Ik weet niet precies wat haar motivatie is. Maar zij is wel een van de weinige dames die wat doet op het eiland. Misschien kijkt zij heel nuchter tegen de boel aan en neemt ze voor lief dat Bjorn op sociaal vlak wat mindere kwaliteiten heeft.
zo zie ik het niet helemaal, ze doet wel veel (tenminste meer als andere vrouwen) maar ik zie het haar nooit alleen doen, altijd met baas bjorn als leider voorop.
dus sja ik weet het niet hoor.
ik blijf niet begrijpen wat haar zo boeit aan die man  :-\
en ik denk dat dit echt tegen haar gaat werken.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Jutta
« Reactie #12 Gepost op: 2-10-2003, 16:42:29 »
Ze valt mij in ieder geval vies tegen. Ik had verwacht dat zij, juist met haar achtergrond en motivatie, keihard aan het werk zou gaan en het enige wat ik zie is een soort van eendje aan een touwtje wat door Bjurn wordt getrokken. Weinig tot geen eigen inbreng...

Mischien dat ze nu al tactisch denkt (hoop ik dan maar) en dat ze tot de samensmelting Bjurn's maatje wil blijven??? Mag ze wel hopen dat ze voor de rest goed in de groep blijft liggen! 

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Jutta
« Reactie #13 Gepost op: 10-11-2003, 08:01:48 »
wie had dat gedacht...hadden ze met z'n tweetjes een afspraak: Bjorn en Jutta. Als jij niet op mij stemt, dan stem ik niet op jou.

(en nu vertrouwt Bjorn dokters niet meer.....ai)  ;D

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Expeditielid Jutta
« Reactie #14 Gepost op: 10-11-2003, 10:07:18 »
Jutta is weer in mijn achting gestegen deze aflevering. Heeft spijt van haar afspraak met Bjorn, blijkbaar zijn haar ogen ook eindelijk open gegaan. Maar is wel zo netjes dit nog even aan Bjorn te melden.

Verder is ze eigenlijk wel eerlijk en trouw aan zichzelf en zorgzaam naar anderen toe. En de honger op eiland "Zuid" heeft ze ook uitstekend doorstaan.
Kortom, van mij mag Jutta winnen.  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re:Expeditielid Jutta
« Reactie #15 Gepost op: 10-11-2003, 12:01:55 »
Jutta is weer in mijn achting gestegen deze aflevering. Heeft spijt van haar afspraak met Bjorn, blijkbaar zijn haar ogen ook eindelijk open gegaan.

Is dit zo of laat ze zich nu beinvloeden door Ilona i.p.v. Bjorn. ???
Ik vind het een beetje een meewaaier met de winden.
Heb er wel respect voor dat ze het rechtstreeks tegen Bjorn zegt dat ze niet meer "samen spelen" wil. ;)
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Expeditielid Jutta
« Reactie #16 Gepost op: 8-12-2003, 12:26:46 »
Jutta gefeliciteerd. Je hebt het echt verdiend. Eerlijk, sociaal, vriendelijk, aardig, een doorzettingsvermogen, sterk en natuurlijk die superstunt door 3 uur lang op die balk te blijven staan. Voor mij sta je ver boven de rest  ::ok::

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Expeditielid Jutta
« Reactie #17 Gepost op: 8-12-2003, 13:22:41 »
ik hoopte vanaf dag1 op jutta..  8)

tis eigenlijk een schande dat er maar 1 pagina van dit topic is..  :-[

Offline JOX

  • Forumlid
  • whatever
Re: Expeditielid Jutta
« Reactie #18 Gepost op: 9-12-2003, 21:34:18 »
ik hoopte vanaf dag1 op jutta..  8)

tis eigenlijk een schande dat er maar 1 pagina van dit topic is..  :-[

Daarom haal ik het maar even naar boven. Beetje te weinig credit voor een sterke vrouw die het toch maar de finale haalde en naar mijn mening de perfecte winnaar is.

Misschien kan dit topic dan meteen omgedoopt worden tot: Jutta wint ER 2003?

ciao,
jox

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Expeditielid Jutta
« Reactie #19 Gepost op: 14-12-2003, 23:15:54 »
ik hoopte vanaf dag1 op jutta..  8)

tis eigenlijk een schande dat er maar 1 pagina van dit topic is..  :-[

Jamaar wat is er zo sterk
aan Jutta??? Of heb ik iets gemist?
Ik vond er een beetje met iedereen meelopen...

Verder vind ik der wel aardig hoor!! Maar ze heeft me niks laten zien waarvan ik denk wowie!!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos