Auteur Topic: Expeditielid Giovani  (gelezen 14015 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #20 Gepost op: 1-10-2003, 14:46:04 »
Mooie kop, mooie tato, maar de rest is minder fraai. Hij kan duidelijk erg slecht tegen honger en tegenslag. Misschien is hij het wel die doorslaat. Dus exit Giovanni zou me niet verbazen...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #21 Gepost op: 6-10-2003, 14:22:07 »
Ik heb het beeld van Gio helemaal moeten bijstellen deze aflevering. Hij is toch wel een goeie en natuurlijk lachen dat hij Björn op zijn plaats zette:

'Dan moet je eerlijk zeggen...'

'Moet ik eerlijk zeggen? Goed, jij hebt gezegd dat ze lui waren en niets deden'  8)

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #22 Gepost op: 6-10-2003, 14:46:22 »
moet zeggen ja, hij maakte een betere indruk.
WAs inderdaad gewoon eerlijk tegen Bjorn. Had die Bjorn vast niet verwacht.
Tja niet iedereen loopt zoals hij te liegen.

Een pre voor gio dat hij gewoon zei hoe het zat. Verder moet ik het nog even zien hoor met hem. :-\
stap voor stap

thorbecke

  • Gast
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #23 Gepost op: 6-10-2003, 14:55:29 »
Ik vond Gio echt geweldig tegen die Bjorn, de tuinkabouter. Hasta la vista, baby Bjorn!!!!!!!!!!!
« Laatst bewerkt op: 6-10-2003, 17:00:37 door thorbecke »

Offline -nicky-

  • Forumlid
  • ik ben geen belg, ik ben slim:)
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #24 Gepost op: 13-10-2003, 16:29:57 »

ahhhh die gio, wat een lekkkerrrrding!!!!!
het is maar goed dat ik daar niet op dat eiland zit, want wie weet wat ik met hem gedaan had ::)
dat heeeeeerlijke lichaam van hem, en hij kan nog goed koken ook, mr. right :)

Offline Twannyboy

  • Forumlid
  • Grrrrom
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #25 Gepost op: 13-10-2003, 23:35:47 »
Nou... ik vind het maar een snel aangebrandde garnaal met de subtiliteit van een weekdier en de charme van een rol beschuit.


Dat dat even duidelijk is
Angst, angst en nog eens angst... niemand kan er onderuit.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #26 Gepost op: 16-10-2003, 12:30:21 »
Ik kon zijn eerlijkheid t.o.v. Bjorn absoluut waarderen!  Alleen al hierom mag hij wat mij betreft nog wel ff blijven!
Gek zijn is gezond

Offline daino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hij zal winnen !!! Ik duim althans
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #27 Gepost op: 19-10-2003, 00:24:22 »
Ik begrijp echter niet waarom hij dan daarna samen met Bjorn samenspant om Judge te sparen en Eva buiten te kieperen..... Dat vind ik echt echt jammer....
Judge verdiende het niet om te blijven en de vrouwen die zijn wel samen mee op expeditie gegaan....

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #28 Gepost op: 19-10-2003, 11:54:59 »
Ik begrijp echter niet waarom hij dan daarna samen met Bjorn samenspant om Judge te sparen en Eva buiten te kieperen..... Dat vind ik echt echt jammer....
Judge verdiende het niet om te blijven en de vrouwen die zijn wel samen mee op expeditie gegaan....

Dat is tactiek, Gio en Judge zijn de enige 2 nieuwelingen in het kamp. Als Judge moest vertrekken was er een grote kans dat Gio de volgende was, de vrouwen spannen (bedoeld of onbedoeld) samen en Björn heeft immuniteit. Gio had weinig keus.  :-\

Offline daino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hij zal winnen !!! Ik duim althans
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #29 Gepost op: 19-10-2003, 12:01:39 »
Ja maar pak nu dat Judge had gevlogen, dan kon de volgende afl zuid verliezen en dat zat Gio in de samensmelting.. Maar ja dat is misschien niet te riskeren, je hebt gelijk dat was het enigste dat Gio kon doen.... Jammer voor Eva....

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #30 Gepost op: 19-10-2003, 19:00:16 »
Ja maar pak nu dat Judge had gevlogen, dan kon de volgende afl zuid verliezen en dat zat Gio in de samensmelting.. Maar ja dat is misschien niet te riskeren, je hebt gelijk dat was het enigste dat Gio kon doen.... Jammer voor Eva....

Kan iemand mij uitleggen wat Daino hier bedoeld?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #31 Gepost op: 19-10-2003, 19:32:10 »
Ja, ze bedoelde te zeggen dat Gio nog wel een kans had om er in te blijven dat kon als eerst Judge zou worden weggestemd en als Judge dan weg was, hoefde het team van Björn nog maar 1 eilandraad te winnen en dan had Gio al de samensmelting gehad en toen kwam ze erachter dat ik gelijk had.  8)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #32 Gepost op: 20-10-2003, 11:30:02 »
Ik snap niet waar hij zich druk om maakt. Hij is unaniem (bjorn niet meegerekend) gekozen tot mogelijke nieuwe leider. Dat betekent toch dat mensen achter je staan? Dan hoef je toch niet zo krampachtig te doen over de eliminatie?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #33 Gepost op: 20-10-2003, 14:01:22 »
Ik snap niet waar hij zich druk om maakt. Hij is unaniem (bjorn niet meegerekend) gekozen tot mogelijke nieuwe leider. Dat betekent toch dat mensen achter je staan? Dan hoef je toch niet zo krampachtig te doen over de eliminatie?
het zal wel een soort 'male-bonding' zijn ofzo...,ik snap het ook niet.  :-\

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #34 Gepost op: 28-10-2003, 09:37:15 »
Naarmate de samensmelting nadert en de finale dichterbij komt zullen sommige deelnemers steeds meer gaan proberen " zekerheden " in te bouwen en ook al heb je immuniteit of staan de mensen achter je, een afspraak om een ander weg te stemmen geeft toch extra zekerheid.
Gek zijn is gezond

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #35 Gepost op: 29-10-2003, 00:19:45 »
Naarmate de samensmelting nadert en de finale dichterbij komt zullen sommige deelnemers steeds meer gaan proberen " zekerheden " in te bouwen en ook al heb je immuniteit of staan de mensen achter je, een afspraak om een ander weg te stemmen geeft toch extra zekerheid.

Toch geloof ik niet dat dat werkt....Ik denk eerder dat het tegen je werkt. Gewoon eerlijk blijven lijkt me de beste manier om te overleven.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #36 Gepost op: 29-10-2003, 13:45:25 »
mij ook, en wat heb ja aan een finale plaats als niemand meer op je wilt stemmen omdat je niet eerlijkj bent geweest... :-\
stap voor stap

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #37 Gepost op: 30-10-2003, 12:32:52 »
Op het moment dat een kandidaat niet meer volledig op zichzelf vertrouwd en dus " zekerheden " in probeert te bouwen door op complotten aan te sturen blijft er een grote kans bestaan dat iemand lucht krijgt van deze complottheorie en een tegencomplot organiseerd. Naarmate een kandidaat zich meer bezig houdt met " complotten " des te meer twijfelt hij / zij aan zichzelf...
Gek zijn is gezond

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #38 Gepost op: 10-11-2003, 07:56:06 »
mensen, ik weet het niet hoor, ligt het aan mij, of is Gio een beetje eng aan het worden? Het kan zijn omdat ie zo donker keek, maar ik vond echt dat ie met een hele enge blik in zijn ogen zat te kijken zo halverwege de uitzending....(beetje Richard Ramirez achtig.....brrrrrr).

Offline ER-rulez

  • Forumlid
  • Gio blijft mijn favoriet!
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #39 Gepost op: 10-11-2003, 09:13:42 »
hmm..Ik heb het eerlijk gezegd niet gezien  ??? hoewel ik toch altijd naar Gio kijk  ;)
Ik denk dat hij toch gewoon vastberaden is om te winnen  8)
It starts with a dream and it ends with what you do with that dream!