Auteur Topic: Expeditielid Giovani  (gelezen 13898 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Expeditielid Giovani
« Gepost op: 8-09-2003, 11:10:57 »
In dit topic kun je alles kwijt over Giovani.

Eerste info over Giovani:
Giovani: 27 jaar, kok, komt uit België

"Ik wil er absoluut niet als eerste uit. En om te winnen wil ik best een psychologisch spelletje spelen. Als ik deals moet sluiten dan sluit ik die."

foto: AVRO-bode
« Laatst bewerkt op: 11-09-2003, 14:36:28 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2003, 10:38:04 »
Meer info over Giovani!

Sterrenbeeld: boogschutter
Waarom Robinson: "Ik wil een nieuw begin maken. Ik heb een relatie van zeven en een half jaar afgesloten, heb mijn verdriet verwerkt en wil nu verder. Robinson wilde ik sowieso doen, maar dat ging niet vanwege mijn ex. Mijn doel is heel simpel: winnen."
Survivelniveau: "Ik ben heel sportief en ga vooral voor de proeven. Ik ben geen groepspersoon, erg temperamentvol en zal op mijn tanden moeten bijten om niet opvliegend te reageren."
Voorbereiding: "niet veel."

(Bron: ER-forum Ezboard )
« Laatst bewerkt op: 11-09-2003, 14:19:05 door Han13 »

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2003, 12:26:44 »
Zo te lezen een van de eerste kanshebbers om te worden weggestemd. temperamentvol, geen groepspersoon.....
Gek zijn is gezond

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2003, 13:40:20 »
Nou... dat betwijfel ik wel een beetje... Hij geeft aan dat hij dat is, na het afsluiten van een lange relatie en heeft een aantal typisch bij-vrouwen-inde-de-smaak-vallende-eigenschappen genoemd. Daarbij zijn de mensen die zeggen dat ze geen groepspersoon zijn vaak de grootste lemmingen van de club  ;)


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2003, 13:42:30 »
Ik denk dat hij veel ver kan komen, hij wil 'deals' sluiten en in Nederland/België hebben ze dat nog maar weinig doorgehad. Als je kijkt naar 'Survivor 1' dan weet je dat het perfect werkt, als je een deal goed speelt. Ik zou het ook doen.  8)

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #5 Gepost op: 11-09-2003, 13:57:05 »
Ik zou zeker ook deals afsluiten, maar te nadrukkelijk deals af willen sluiten kan averechts werken. Maar hij geeft aan sportief te zijn en als je proeven wint en dit levert voordelen op voor de groep scoor je al snel goed. Maar de sociale omgang met een groep blijft een belangrijk proces. En ik heb in mijn ogen zeer geschikte kandidaten af zien vallen omdat ze niet goed lagen in de groep.
Gek zijn is gezond

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #6 Gepost op: 11-09-2003, 14:01:20 »
Ben ik met je eens inderdaad, maar heb een beetje het 'weet-niet' gevoel bij Giovani.
Ik verwacht juist dat hij sociaal net egoistisch genoeg zal zijn om in de smaak te vallen en lichamelijk juist zwakker.
Het is natuurlijk wel in zijn voordeel dat hij kok is, misschien kan hij met 0 middelen toch voor variatie zorgen??

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #7 Gepost op: 11-09-2003, 14:04:01 »
Als zijn kookkunsten iets toevoegen is dat met zekerheid een motivatie om hem langer te laten blijven. Eten is zo'n belangrijke factor en als hij de eentonigheid van het eten kan onderbreken wordt hij erg belangrijk voor de groep.
Gek zijn is gezond

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #8 Gepost op: 11-09-2003, 14:24:08 »
Eten is zo'n belangrijke factor en als hij de eentonigheid van het eten kan onderbreken wordt hij erg belangrijk voor de groep.

Ik ben wel erg benieuwd hoeveel 'n echte kok kan met de weinig aanwezige soorten voedsel op 't eiland. Voor veel variatie kan ook 'n kok denk ik niet zorgen. Maar wie weet...misschien heeft hij thuis van te voren al allerlei verschillende gerechten bedacht met kokosnoot, vis en rode vruchtjes.  ;)

Maar ik denk idd wel dat hij waardevol kan zijn voor de groep, omdat hij misschien beter op de hoogte is van wat wel en wat niet gegeten kan worden.

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #9 Gepost op: 11-09-2003, 14:35:27 »
Maar ik denk idd wel dat hij waardevol kan zijn voor de groep, omdat hij misschien beter op de hoogte is van wat wel en wat niet gegeten kan worden.

Hmm, zou het: op de eilanden is het verschil tussen het te vinden voedsel vaak erg groot. In de voorgaande jaren waren alleen de kokosnoten en de rode vruchten vaak een constante factor... Zou hij zoveel meer kennis hebben van de te eten bladeren en dergelijke? Lijkt me moeilijk, maar misschien is hij thuis in deze keuken??
« Laatst bewerkt op: 11-09-2003, 15:47:25 door Sammy »

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #10 Gepost op: 11-09-2003, 16:09:54 »
Zelfs al zou het voedsel hetzelfde en schaars blijven als hij een variatie in smaak kan bewerkstelligen waardoor het dan soms lijkt of ze iets anders eten dan kan hij al een heel positieve bijdrage leveren.
Gek zijn is gezond

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #11 Gepost op: 11-09-2003, 22:04:22 »
Lachen: hij bakt gewoon de rijst en kookt in zout water uit de zee.. Zou dat genoeg variatie zijn??  ::)

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #12 Gepost op: 11-09-2003, 22:25:52 »
Misschien neemt hij als persoonlijk item wel een kruidenpotje mee, dan moet hij als kok van het eten toch wel wat kunnen maken!  8)

Is er overigens al wat bekend over deze persoonlijke voorwerpen? Het lijkt me dat als je daar een beetje slim over nadenkt, je daar best wel veel tactisch voordeel uit kan halen tijdens het verblijf op de eilanden...


Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #13 Gepost op: 11-09-2003, 22:27:31 »
Ik meen te hebben gelezen dat Leider Fatima al aan het oefenen was met een vuursteentje, maar of dat nu haar persoonlijk voorwerp wordt.. ??? Verder heb ik er nog niets over gehoord..

Groenenman

  • Gast
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #14 Gepost op: 12-09-2003, 20:15:42 »
Hij zegt dat hij voor de proeven gaat, een soort Olivier ( zo heette hij toch )?

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #15 Gepost op: 15-09-2003, 15:23:29 »
Wel zijn eerste truc is bekend, de bouillonblokjes, dit zal smaak aan de gerechten gaan geven als ze iets te eten kunnen vinden. Geen slecht idee. Als hij variatie of meer smaak aan het eten kan geven zal hij een zeer positieve brijdage leveren waardoor zijn kansen om te worden weggestemd zeer klein lijken.
Gek zijn is gezond

Offline freestyler

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #16 Gepost op: 19-09-2003, 21:44:42 »
seg euh die giovanie weet iemand van welke stad die uit belgie komt ?  ??? :-\

Offline kat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Honger maakt rauwe sprinkhanen zoet :-))
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #17 Gepost op: 1-10-2003, 12:30:23 »
Die Giovani word nogal agressief volgens mij. tijdens aflevering drie leek ie wel een mokkende boze peuter. Ik denk dat ie eruit vliegt

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #18 Gepost op: 1-10-2003, 13:57:43 »
Ik denk het ook... als het mannenteam iemand wegstemmen, is hij het wel.
Ik vond hem nogal sjacherijnig... zal wel door het gebrek aan voedsel komen, maar daar gaat iedereen toch op zijn eigen manier mee om. En de een doet dat leuker dan de ander. Kan het me ook wel weer voorstellen; hij is kok, maar wat moet je als je geen eten hebt?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Giovani
« Reactie #19 Gepost op: 1-10-2003, 14:02:07 »
hij is kok, maar wat moet je als je geen eten hebt?

....dan eh...dan ben je dus overbodig, lijkt me duidelijk: volgende week EXIT GIO!