Auteur Topic: Expeditielid Eric  (gelezen 9068 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Expeditielid Eric
« Gepost op: 8-09-2003, 11:13:55 »
In dit topic kun je alles kwijt over Eric.

Eerste info over Eric:
Eric: 44 jaar, officier van justitie, komt uit Nederland

"Ik hoop op een aantal leermomenten. Zal ik op een andere manier kijken naar de dingen om me heen? Word ik er rijker van? Hou ik me staande?"

foto: AVRO-bode
« Laatst bewerkt op: 11-09-2003, 14:38:24 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2003, 10:34:18 »
Meer info over Eric!

Sterrenbeeld: Tweelingen
Waarom Robinson: "Ik heb 5 jaar op de Antillen gewoond en dat is een verrijking van mijn leven geweest. Met Robinson wil ik nog een stapje verder gaan. Ik ben benieuwd of ik me onder extreme omstandigheden, lichamelijke en geestelijke kan handhaven."
Survivalniveau: "Niet echt hoog. Ik heb altijd in de stad gewoond. Ik ben wel sportief, maar dat is door mijn drukke baan wat minder geworden."
Voorbereiding: "Weinig. ik moest heel wat organiseren om überhaupt weg te kunnen en ben vanuit een enorme drukte vertrokken. Ik ben nog wel naar de padvinderij gegaan om wat knopen te leren en om te zien hoe je een hut bouwt. Verder heb ik boeken gelezen en op internet wat over de vegetatie in Maleisië gezocht."

(Bron: ER-forum Ezboard )

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2003, 12:32:08 »
Eric heeft er zo te lezen in ieder geval zin in. De motivatie is er. Beroepsmatig moet hij veel ervaring hebben met het omgaan met mensen. Kan misschien wat verder komen.
Gek zijn is gezond

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2003, 13:48:23 »
Ik heb het idee dat deze er lang zit. Ook omdat de foto hierbij met baard is  ;D

Alle gekheid op een stokje: deze meneer weet natuurlijk ook wat het is om deals te maken en heeft ook nog eens een keer inzicht in de zelfkant van de maatschappij. Ik denk dat hij met die 2 zaken en de realiteitszin die je daarbij krijgt heel ver kan komen!

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2003, 13:51:02 »
Klopt is zeker een kandidaat die ver kan komen. De baardgroei zegt niet alles, ik heb met een week of 4 ook zo'n baard :'( :'(
Gek zijn is gezond

Groenenman

  • Gast
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #5 Gepost op: 12-09-2003, 20:00:45 »
HIj denkt dat hij zich niet goed heeft voor bereid maar hij is wel naar de padvinderij geweest, dat vind ik nou weer een hele goede voorbereiding omdat je zo het vertrouwen van de groep kan winnen.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #6 Gepost op: 15-09-2003, 12:24:47 »
Een goede kandidaat denk ik veel ervaring in de omgang met mensen, beslissingen nemen en hij heeft zich toch gedeeltelijk wel voorbereid. Daarnaast valt hij niet op binnen de groep, dus zal hij ook niet snel stemmen tegen krijgen.
Gek zijn is gezond

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #7 Gepost op: 6-10-2003, 17:49:24 »
We hebben hem nog nauwelijks in beeld gezien, maar toch kreeg hij in aflevering 4 de meeste stemmen.  :o Waarom?  ::) Ik had niet het idee dat er wat mis met hem was. Kwam bij mij wel goed over.

Offline Zeef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #8 Gepost op: 6-10-2003, 18:46:08 »
Misschien omdat hij zichtbaar aan het verzwakken is. Hij kwam op mij erg vermoeid en zwak over en ik denk ook dat het erg zwaar voor hem wordt om het einde van de expeditie te redden...

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #9 Gepost op: 13-10-2003, 10:43:50 »
zouden ze hem geen medicijnen geven voor zijn darmen, of mag dat niet ???
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #10 Gepost op: 13-10-2003, 11:25:57 »
zouden ze hem geen medicijnen geven voor zijn darmen, of mag dat niet ???

Dat begrijp ik inderdaad ook niet. Je zou toch denken dat die dokter ff langs zou komen, dat is in eerdere versies van Robinson ook wel gebeurd.
Ik weet alleen niet meer of er toen medicatie voorgeschreven werd, maar ik weet wel dat hij hier niet veel langer mee door kan blijven lopen.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #11 Gepost op: 14-10-2003, 13:28:46 »
Eric is zichtbaar aan het verzwakken en kandidaten waarvan de gezondheid zo achteruit gaat worden vaak weggestemd denk nu aan Eric en Judge.

Wat het darmprobleem betreft, met een simpel medicijn kun je zo'n verstopping m.i. niet goed bestrijden, dit zal dan toch een soort klisma moeten worden.
Gek zijn is gezond

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #12 Gepost op: 14-10-2003, 15:11:00 »
Wat het darmprobleem betreft, met een simpel medicijn kun je zo'n verstopping m.i. niet goed bestrijden, dit zal dan toch een soort klisma moeten worden.

Een clysma valt onder medicatie, of je moet zelf wat in elkaar knutselen van groene zeep ofzo (gebeurde vroeger altijd wel).
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #13 Gepost op: 14-10-2003, 19:36:52 »
drinken van fles olijfolie moet ook kunnen helpen geloof ik.  ;)
Maar......zo moeilijk moet het toch niet zijn om hem in een korte tijd te behandelen zodat hij niet weghoeft van het eiland????

Toch denk ik dat als ze hem gaan helpen dat hij wel weggaat. Is een paar jaar geleden ookal eens gebeurt met een vrouw. Die had volgends mij hetzelfde.
Dus, ik hoop dat hij blijft maar vrees van niet. :'(
stap voor stap

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #14 Gepost op: 16-10-2003, 13:39:03 »
Dit soort lichamelijke problemen betekend meestal een vertrek van het eiland, het vervelende is dat een kandidaat dit m.i. niet tegen kan gaan. Je kunt er niets aan doen en valt uiteindelijk noodgedwongen af.
Gek zijn is gezond

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #15 Gepost op: 17-10-2003, 00:40:37 »
Ik heb wel respect voor Eric omdat hij toch doorbijt. Of het verstandig is is trouwens nog maar de vraag. Hij gaat zo in elk geval het einde van de expeditie niet halen. Ik denk dat hij binnenkort zijn kampgenoten gaat vragen of ze hem naar huis willen stemmen.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #16 Gepost op: 19-10-2003, 23:18:35 »
Zou die inmiddels al gepoeperd hebben  ;D
Yak eigenlijk wil ik het niet eens weten..Arme Eric

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #17 Gepost op: 20-10-2003, 11:13:50 »
Arme Eric

Groot gelijk dat-ie weg gaat. Een tv-spelletje is leuk, de uitdaging is groot en je wilt jezelf natuurlijk niet laten kennen, maar op een gegeven moment kun je beter stoppen voordat je voorgoed je ingewanden naar de klote hebt geholpen.

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #18 Gepost op: 20-10-2003, 14:58:38 »
LOL Tweety  :D :D :D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Eric
« Reactie #19 Gepost op: 20-10-2003, 15:02:28 »
Arme Eric


whahahaha geweldig plaatje tweety!