Auteur Topic: Expeditielid Eva  (gelezen 7667 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Expeditielid Eva
« Gepost op: 8-09-2003, 11:14:58 »
In dit topic kun je alles kwijt over Eva.

Eerste info over Eva:
Eva: 25 jaar, avondmanager in een theater, komt uit België.

"Ik zal het nog moeilijk krijgen met het feit dat ik niet naar de film kan als ik daar zin in heb. Of een boek kan pakken."

foto: AVRO-bode
« Laatst bewerkt op: 11-09-2003, 14:33:53 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2003, 10:30:10 »
Meer info over Eva!

Sterrenbeeld: waterman
Beroep: Voorstellingscoördinator bij het Kaaitheater in Brussel
Waarom Robinson: "De drang naar het onbekende. Ik wil kijken of ik kan afzien en kan leven zonder de luxe in mijn dagelijks bestaan."
Survivalniveau: "Laag. Toen ik me inschreef, zei mijn omgeving 'dat is niets voor jou'. Ik ben echt een stadsmens en ga nooit kamperen. Veel sporten doe ik ook niet."
Voorbereiding: "Ik heb wat survivalboeken gelezen. Verder niet zo veel. Wel heb ik veel gegeten om wat reserves op te bouwen."

(Bron: ER-forum Ezboard )

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2003, 12:33:26 »
Typerend is dat de omgeving de mening is toegedaan dat dit niets voor haar is. waarschijnlijk een zwakkere kandidaat tenzij ze hieruit juist motivatie put.
Gek zijn is gezond

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2003, 22:19:00 »
Grappig vind ik dat Eva veel heeft gegeten om een reserve op te bouwen voor op het eiland, terwijl Marlieke juist minder is gaan eten om haar lichaam hieraan te laten wennen. Ik ben wel benieuwd welke van de twee aanpakken nou beter werkt.

Iemand met medische kennis hier die me dat kan vertellen  ??? ???

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2003, 22:21:53 »
Heb helemaal geen medische kennis, maar vraag me af of een van de 2 aanpakken sowieso wel werkt.. Denk dat de aanpak van Jutta (jezelf wapenen tegen wat er komen kan) dan nog misschien de beste is.. Maar jah, wie zal het zeggen  ???

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #5 Gepost op: 12-09-2003, 09:05:25 »
volgens mij hoorde ik vorigjaar een 'expert' vertellen, dat het beter zou zijn om een voorraad te hebben, en dan een heel technisch verhaal over het hoe en waarom.
zelf denk ik dit ook wel, je heb alle energie daar nodig die je maar kan vinden, en een vet laagje is daar natuurlijk goed voor.
je zult zoiezo heel snel heel veel gewicht verliezen, dus ballast is het niet ;D
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #6 Gepost op: 6-10-2003, 16:54:59 »
Eva is opvallend onopvallend aanwezig! ;)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #7 Gepost op: 6-10-2003, 17:25:31 »
Eva is opvallend onopvallend aanwezig! ;)

Ja zo onopvallend dat 't lijkt alsof ze helemaal niet aanwezig is op dat eiland. Ik heb nog geen een quote van haar kunnen noteren, omdat ze gewoon nooit in beeld komt...laat staan dat we haar ooit horen praten.  :-\

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #8 Gepost op: 6-10-2003, 17:31:29 »
Stille waters  hebben diepe gronden. ;)

Dus wie weet ...misschien krijgen we nog wat te zien van Eva.
Een linkerhoek in het gezicht van Bjorn of zo.


Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #9 Gepost op: 6-10-2003, 17:46:44 »
Ja, mij viel ook al op dat Eva nauwelijks in beeld wordt gebracht. Zouden de mensen die nu op de achtergrond zijn, lang in het spel blijven?

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #10 Gepost op: 6-10-2003, 20:15:57 »
Eva is opvallend onopvallend aanwezig! ;)

Toen ik de topictitel las dacht ik 'wie is Eva?' en toen ik haar foto zag dacht ik dat ze die ene was die er vrijwillig uitging.. Inderdaad erg onopvallend dus.. :-\
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #11 Gepost op: 6-10-2003, 20:20:07 »
Eva is niet de enige...de andere dames zijn ook niet echt in beeld
Op Fatima en Jutta en Ilona na.
Ik weet niet eens de namen meer van ze.
Zegt al genoeg.
Kijk het even na ;)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #12 Gepost op: 6-10-2003, 20:38:37 »
nou toevallig wil het zo zijn dat ik alle namen wel al kan, maar dat heeft weer andere oorzaken geloof ik ;)
ben het wel erg met jullie eens dat ze erg onopvallend is....in afl. 4 nog wel het opvallendst tot nu toe denk ik, omdat ze stilzwijgend bij het gesprekje tussen bjorn en franca stond.
maar goed, op de helft van ER1 wist ik echt niet wie karen was....en die heeft nog gewonnen ook  :o dus eva houd moed, het kan allemaal nog ;)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #13 Gepost op: 8-10-2003, 13:03:08 »
Niet opvallen betekend ook niet NEGATIEF opvallen. Diegene die negatief opvalt wordt vaak weggestemd. In niet opvallen zit een soort overlevingskans.
Gek zijn is gezond

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #14 Gepost op: 12-10-2003, 22:19:57 »
Nou dat werd het dus niet , ze verdwijnt onopvallend uit de serie  :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #15 Gepost op: 12-10-2003, 22:22:21 »
Ik zag 't eerlijk gezegd al 'n beetje aankomen, omdat ze in deze aflevering ineens wel 'n aantal keren aan 't woord kwam. De makers hebben haar toch niet geheel onopvallend willen laten vertrekken.

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #16 Gepost op: 13-10-2003, 03:27:23 »
Is er hier verder niemand die de Televizier van deze week heeft gelezen? Daarin staat namelijk elke week een verhaaltje over de afvaller van de vorige week. Deze week had de Televizier een fout gemaakt door het verhaaltje van Eva al te plaatsen terwijl dit natuurlijk Fatima had moeten zijn. Gelukkig had mijn moeder het op tijd gezien dus heb ik bewust niet in de Televizier gekeken maar wel super slordig natuurlijk! Daarom is het maar goed dat de ER-pool nog niet is begonnen, anders hadden de Televizierlezers voorkennis gehad. Nu maar hopen dat de Televizier volgende week niet weer de afvaller gaan verklappen!
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #17 Gepost op: 13-10-2003, 10:27:51 »
De crew was hiervan op de hoogte Wouter. We waren ingeseind door een heel attente Erfan. (Waarvoor nogmaals hartelijk dank!) Als er spoilers hierdoor op het forum waren verschenen hadden we die natuurlijk zsm weggehaald. En met de pool was dat inderdaad erg vervelend geweest.

Maar het is natuurlijk op zijn minst erg slordig te noemen van de redactie van de Televizier. Zo vergallen zo natuurlijk het kijkplezier van de ER-kijkers. Gelukkig wisten blijkbaar niet zoveel mensen dit of hebben ze netjes hun mond gehouden.

Het stukje waar het om ging heb ik hieronder nog maar even neergezet:

Citaat
Afvaller 4: Eva (25)

"als me één ding is bijgebleven, is het wel dat ik tijdens Robinson heb ontdekt hoe gelukkig ik ben met mijn leven. Ik vond het dan ook prima om de expeditie te verlaten. Het was genoeg geweest. Ik heb de ervaring gehad die ik zocht en heb meer genoten dan ik vooraf had verwacht. Wat ik ben gaan missen, is de vrijheid om je eigen tijd in te vullen. Maar ook andere dingen uit mijn dagelijkse leven, zoals werk, films en vooral sociale contacten. Want hoewel ik de andere kandidaten echt sympathiek vond, miste ik de diepgang in gesprekken. Echt serieus is het contact niet geworden en ik heb voor mijn gevoel dan ook geen zielsverwanten ontmoet. De fijnste herinenring heb ik aan de momenten dat het groepsgevoel heel sterk was. Als we bijvoorbeeld een proef hadden gewonnen of samen zaten te babbelen onder de sterrenhemel."
Geniet nooit met mate...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Eva
« Reactie #18 Gepost op: 13-10-2003, 11:17:17 »
eva was gewoon kansloos......jammer. we hebben niet veel van haar kunnen zien. ik hoop niet dat de andere vrouwen van pantai ook zo'n lot zijn bezegeld.