Auteur Topic: Expeditielid Judge  (gelezen 33327 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Judge
« Reactie #20 Gepost op: 26-10-2003, 22:37:44 »
zit ie me daar met regencape en reddingsvest in de boot naar de samensmelting.....  ::)

Dat vond ik ook al zo vreemd.  :-\ ;D

Ik vind 'm ook erg vervelend. Hij deed weer net alsof hij al dagen niets gegeten had, terwijl hij de dag ervoor nog 'n halve kip naar binnen geschrokt had. Die ziet dus echt niet in hoeveel beter hij 't gehad heeft ten opzichte van de leden van Kamp Zuid.  :(

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Judge
« Reactie #21 Gepost op: 26-10-2003, 22:56:46 »
echt ik erger me rot aan dit "watje" ik hoop echt dat ie een deze dagen door een of andere clinic clown van het eiland word gesleurd... 8)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Judge
« Reactie #22 Gepost op: 27-10-2003, 15:43:34 »
echt ik erger me rot aan dit "watje" ik hoop echt dat ie een deze dagen door een of andere clinic clown van het eiland word gesleurd... 8)

je hebt helemaal gelijk, en toch is het wel een lekker mannetje  :)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Judge
« Reactie #23 Gepost op: 3-11-2003, 08:25:18 »
bla bla bla bla bla, maar zonder Geert zou Judge natuurlijk gewoon al lang geleden op Timo zijn overleden.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Judge
« Reactie #24 Gepost op: 3-11-2003, 11:12:09 »
bla bla bla bla bla, maar zonder Geert zou Judge natuurlijk gewoon al lang geleden op Timo zijn overleden.

welnee, laat judge maar schuiven hoor, die is slimmer en sterker dan wij denken.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Judge
« Reactie #25 Gepost op: 3-11-2003, 11:27:10 »
welnee, laat judge maar schuiven hoor, die is slimmer en sterker dan wij denken.

Nou ja, ik ben het eigenlijk wel met Verdi eens. Niet erg fair als je net iemand loopt af te kraken, dat ie geen survivor was, maar ik kan me ook een huilende Judge herinneren die tegen het einde aanzat op Timo. Zonder oa Geert had hij toen misschien niet gered. Maar dat betreft een andere vorm van 'surviven'.

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Judge
« Reactie #26 Gepost op: 3-11-2003, 12:18:17 »
het valt mij nog mee dat hij er nog in zit, had ik toch niet verwacht eigelijk. :o

Schijnbaar ligt hij toch goed in de groep, anders had hij allang weggestemd kunnen worden (vanwege luiheid) of zelf kunnen gaan (vanwege honger en heimwee).

heb me een tijdje aan hem geiiriteerd (wbt luiheid) maar da´s nu weer over. :)

toch denk ik zeker niet dat hij een kans maakt op een plaats in de finale
stap voor stap

Offline Erfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Op een onbewoond eiland.....
Re:Expeditielid Judge
« Reactie #27 Gepost op: 3-11-2003, 17:52:19 »
Ik weet het niet...
Ik vond het blablabla van Judge gisteren niet echt getuigen van respect... en dat terwijl hij zelf, zoals al eerder terecht opgemerkt in dit topic, nog niet eens zo lang geleden ook niet echt super was...

Van mij mag Judge er de komende keer of de keer daarop eruit, maar ik vrees dat er een verbond Gio-Judge-Robin is dat bepaalt wie er uit gaat..
Huisartsen en psychologen forever

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Judge
« Reactie #28 Gepost op: 4-11-2003, 01:43:11 »
blablabla blabla  kippetje eitje ...Vreet daar weer een bord nasi op... Zit daar op een tropisch eiland met een dikke jas aan.......Pfff sorry heurrrrrrr...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Judge
« Reactie #29 Gepost op: 10-11-2003, 09:42:43 »
echt ik erger me rot aan dit "watje" ik hoop echt dat ie een deze dagen door een of andere clinic clown van het eiland word gesleurd... 8)

GO blackmollie!

het is gewoon een grijze muis die overal tussendoor waggelt en met alle winden mee waait

Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Judge
« Reactie #30 Gepost op: 16-11-2003, 22:42:44 »
GO blackmollie!

het is gewoon een grijze muis die overal tussendoor waggelt en met alle winden mee waait



Een bigone JANKeikel is het met zijn engelse uitspraken..YAK YAK YAK Kortzichtig meelopertje ...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #31 Gepost op: 17-11-2003, 19:46:33 »
Boehoe sniksnik. Het is niet eerlijk die lieve, warme Gio die mensen bedreigt en extreem aggressief is, iemand die zo vriendelijk is, zo vals beschuldigen. Het is gewoon niet eerlijk zoals dat spel nu gespeeld wordt, al wekenlang hebben wij op een eerlijke manier een complot met Gio, Björn en Robin en nu wil Ryan proberen met de dames een complot te smeden. DAT MAAHAAG NIET!! Gio wordt gewoon in een hoekje gezet en krijgt alle klappen. Hij doet niks terug behalve met zijn manchette te zwaaien en ik en Robin staan er naast. Het is zo oneeheerlijk. Wij zijn maar met zijn drieën en hij is wel met zijn enen. Weh Weh Weh.

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #32 Gepost op: 17-11-2003, 20:14:05 »
yo Chrizzzzzzzzz

je verwoordt helemaal mijn gedachten...gosjenogantoe zeg.

Ik heb het he-le-maal gehad met die drie. Zelf was ie de eerste afleveringen alleen maar zielepotend in beeld: ik ben zo zwk, ik heb zo'n honger, ik ben zo ziek zwak en missellijk.

en nu.......bah bah.

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #33 Gepost op: 18-11-2003, 13:02:00 »
Judge moet eruit!!!

Zo... en nu weten jullie gelijk op wie ik stem  ;D
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #34 Gepost op: 20-11-2003, 12:57:46 »
zwak, lui, een meeloper, kortom wat mij betreft mag hij eruit. Maar op de een of andere manier blijft hij steeds maar aanwezig omdat hij de juiste maatjes heeft en steeds andere kandidaten meer ergernis en dus stemmen opwekken. In mijn ogen toch een kandidaat die de finale NIET zal halen.

Gek zijn is gezond

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #35 Gepost op: 23-11-2003, 23:02:56 »
Judge de kokosnotendief!
Ik was toch wel enigszins geschokt toen ik zag dat Judge stiekem 4 of 5(?) kokosnoten aan het eten was. Nu lijkt me het stelen van kokosnoten niet zo erg als het jatten van bananen, omdat bananen veel voedzamer zijn en er toch kokosnoten "in overvloed" zijn, maar toch. Blijkbaar had de groep (Gio dus) besloten dat er niet onbeperkt kokosnoten gegeten mocht worden, dus waren ze toch wel aardig schaars. Het verbaasde me overigens niet dat het juist Judge was die stiekem kokosnoten ging eten. Zou hij dan toch ook de bananendief zijn??

By the way, zouden er niet meer deelnemers zijn die stiekem hebben lopen snoepen? Als je op expeditie gaat en je vind bijvoorbeeld een kokosnoot, dan kun je die ook stiekem in je eentje opeten.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #36 Gepost op: 24-11-2003, 03:15:38 »
Ik wil kip, ik wil kip!! Ze pakken mijn kip af!! Ik ben niet tevreden met wat ik heb!!! Ik ben de enige die recht heeft op die kip omdat ik er het meeste om gezeurd heb!!

Judge, het wordt tijd om naar huis te gaan. Daar is kip in overvloed.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #37 Gepost op: 24-11-2003, 07:49:14 »
waarom bood hij er niet gewoon die 400 ricket of weet ik hoe die dingen heten......Hij had nog zijn volledige hvh geld toch nog? Of heb ik dit verkeerd gezien?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #38 Gepost op: 24-11-2003, 09:14:03 »
Robin bood volgens mij meer als 400 en daar kon Judge niet meer overheen. Pech voor hem dus.

Ik vond ook dat hij wel erg zeurde over die kip. Oke dat hij 't jammer vond dat hij die niet gekregen had, maar that's part of the game. Hij had blij kunnen zijn dat ze uberhaupt allemaal wat kregen, want ze hadden net zo goed weer gewoon aan de kokosnoten kunnen zitten die avond in plaats van deze 'luxe' maaltijd. En de redenatie dat hij er 't meeste recht op zou hebben, omdat hij zo vaak over kip gezeurd heeft vind ik ronduit belachelijk. Bovendien kan ik me herinneren dat hij al aardig wat kip verorberd had op Pantai, wat Robin dus niet heeft gehad. Dan kun je dus zelfs zeggen Robin 't meer verdient heeft, maar hier denkt onze Judge dus weer 'ns helemaal niet aan. Op 't moment dat hij voedsel ziet, gebeurt er geloof ik iets heel vreemds in z'n hoofd en wordt hij ontzettend egoistisch.  :(

Dat hij die extra kokosnoten neemt, vind ik ook belachelijk en ontzettend onsympathiek. De kokosnoten zijn misschien wel in overvloed, maar dan wel 20 meter boven de grond. Zoals we al meerdere keren gezien hebben is 't heel lastig en vooral ook gevaarlijk om ze naar beneden te krijgen. Doordat Judge er zomaar 3 of 4 meer eet op 'n dag, gaan ze wel snel door hun voorraad heen en moeten ze weer sneller de boom in. En dan is 't nog maar de vraag of 't ze nog gaat lukken om er 'n aantal uitgekapt te krijgen.  :-\

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #39 Gepost op: 24-11-2003, 23:44:27 »
Piep piep halloooooooo



Ik had die fucking kip besteld babeeeee It's not fair..!!! I Want a FAIR game babe..(kotsmiley)

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos