Auteur Topic: Expeditielid Judge  (gelezen 33044 keer)

Offline Aileen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • it al seems fine to the naked eye
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #40 Gepost op: 1-12-2003, 14:14:27 »
o men wat irriteer ik me aan dit stadsmen....in dit spel is hij dus alles behalve fair...dat achter iedereen om kokosnoten eten de hele tijd zeuren om eten alles wat beweegt willen opeten bedreigd diersoort boeie soep maken dat zullen we lekker smullen...ik wil mn kippetjes daar loopt een kip...ik heb honger blablabla...ze zijn zo oneerlijk boehoee
die man zn wereld draait daar om eten verschrikkelijk
en dan die blik van yes robin heeft imuniteit yessssss ik zit er nog in en dan heel misselijk 2 vingers opsteken van daar ga je en ik lekker niet ow wat had ik het leuk gevonden als robin op judge had gestemd!maar nee dat zijn maatjes en gio is nu zwak...grrrrrrrrrrr irritaties lopen hoog zoals  je ziet
maar goed misschien is het in omgang een leuk mens (denk het haast wel...moet toch wel????) en in de stad misschien helemaal...maar een robinson is hij voor mij niet ...ROBINson het woord zegt het al
groetjes Aileen
:D
nudge nudge wink wink Say no more

Offline jouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • JuDg E|\|D R()b!|\| Th@ Be$T !!!!!
Expeditielid Judge
« Reactie #41 Gepost op: 7-12-2003, 18:51:11 »
Hun Z!j|\|EGT ge\/\/00n te T0FFF !  ;D

Hij en RoB!n zijn de beste avondtuuries houden van lol en maken het programma egt $upE® vet ZEt hem OP en voor mij Z!jn JullI!E @l de WI|\|@@®$  ::ok::

GR BIG EXPEDITIE ROBINSON FAN !!!!!!!  ::ok::




JoukY

Offline jouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • JuDg E|\|D R()b!|\| Th@ Be$T !!!!!
JUdGE
« Reactie #42 Gepost op: 7-12-2003, 19:07:30 »
Th@ BE$t En J()|\|en$ ee®l!jk De L@@T$te TIjd IS H!j Dope !!!! ;D
HIJ is DE bE$T en ROB!Nson  :P  ::ok::

 8) V@n@v()|\|d F!n@le

G@ Cker STe(V)Men Op JUDge EN R0B!|\| !!!!!!!!!!!!!! :P

 ;) I !m Re@dy V()()® V@n@V0|\|D !!! :)

(V)@xMA en W!lleM GEFELCITEERD MER juLL!e D()©HtE® !!!! ::ok::  8)

VeEl GEluK !!!  ;D    ;D


JoukY

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #43 Gepost op: 7-12-2003, 23:06:25 »
Dat zo'n loser in de finale zit  :-X
 ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Yak yak yak
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #44 Gepost op: 7-12-2003, 23:11:50 »
hij heeft bijonder veel "geluk" gehad. Mede doordat hij vrienden was met de juiste mensen is hij zover gekomen, vind ik. Als er iemand onverdiend in die finale was gekomen, dan was hij het. Ben b;lij dat hij uiteindelijk niet gewonnen heeft.

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #45 Gepost op: 8-12-2003, 00:11:09 »
hij heeft bijonder veel "geluk" gehad. Mede doordat hij vrienden was met de juiste mensen is hij zover gekomen, vind ik. Als er iemand onverdiend in die finale was gekomen, dan was hij het. Ben b;lij dat hij uiteindelijk niet gewonnen heeft.

Inderdaad erg veel geluk. Hij is er gewoon door de productie in gehouden door toen een extra stem aan Robin te geven. Anders was hij er toen echt door de drie vrouwen uitgestemd. Op het Duivelseiland had ik hem dan ook weinig kans gegeven.
Judge zou de meest onterechte winnaar tot nu toe zijn geweest. Gelukkig is het niet zo ver gekomen.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #46 Gepost op: 8-12-2003, 12:10:35 »
Ik had bij die finale ook echt zo'n idee dat Judge t.o.v Jutta opeens veel positiever werd neergezet. Toen Derek zei: 'Ik was eerst van Jutta, maar na de uitzending van vandaag gun ik het ze allebei' dacht ik echt van: 'Goh, jij hebt het dus ook door.' Geen 'Ik-wil-kipnuhuhugets' en 'Ik-behen-ziehielig-want-de-vrouwen-gaan-ons-er-nu-ook-tactisch-eruit-stemmen'-momenten. Jammer.


Toch ondanks alles stond hij er toch maar mooi en dus toch welverdiend respect  ::ok::

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #47 Gepost op: 8-12-2003, 15:19:53 »
tja, ben nog verbaasd dat hij uberhaupt zover is gekomen.
Snap er eigelijk niks van, maar ´t is vast een kwestie van geluk en toeval.
Eigelijk heeft hij zijn complete overwinning aan Robin en de tegenstem te danken.
Is dit dan ook wat de programmamakers met die eenmalige, plotseling uit de lucht vallende tegenstem wilden bereiken????
stap voor stap

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditielid Judge
« Reactie #48 Gepost op: 9-12-2003, 00:47:41 »
Is dit dan ook wat de programmamakers met die eenmalige, plotseling uit de lucht vallende tegenstem wilden bereiken????
Nee, ze wilden gewoon dat de 3 mannen erin zouden blijven, want die waren veel interessanter (controversieler, agressiever, oneerliker, humoristischer) om naar te kijken dan de vrouwen.
PS De finaleproef met de evenwichtsbalk is overigens een proef die voor vrouwen over het algemeen eenvoudiger is. Dus bij die proef worden de vrouwen weer bevoordeeld. Een ballerina die zich gedurende het verloop van de expeditie op de vlakte houdt kan eenvoudig in de finale komen.  ;)
« Laatst bewerkt op: 9-12-2003, 00:50:28 door ruizduck »
Je moet het complot smeden als het heet is.