Auteur Topic: Expeditielid Fatima (leider)  (gelezen 11044 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Expeditielid Fatima (leider)
« Gepost op: 8-09-2003, 11:19:07 »
In dit topic kun je alles kwijt over Fatima.

Eerste info over Fatima:
Fatima: 34 jaar, hoofdagent van politie, komt uit Nederland, is leider op het manneneiland.

"Ik heb veel meer met mannen dan met vrouwen. Op de een of andere manier houden mijn vriendschappen met vrouwen nooit lang stand."

foto: AVRO-bode
« Laatst bewerkt op: 11-09-2003, 14:32:20 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2003, 10:19:46 »
Meer info over Fatima!

Sterrenbeeld: stier
Waarom Robinson: "ik vind mezelf een hele sterke meid en wil weten wat er moet gebeuren om mij te laten knakken. De tweede reden is dat ik wil weten waarom ik niet goed met vrouwen overweg kan Ik ben bevriend met mannen en werk met mannen en elke keer als er een vrouw in het spel komt, klikt het niet. ik vraag me al mijn hele leven af hoe dat komt."
Survivalniveau: "Wel oké. Ik ga regelmatig met een rugzakje de Ardennen in. En wat conditie betreft zit het zeker goed."
Voorbereiding: "Niet echt. Ik heb alleen een vuursteentje gekocht en ben daar wat mee gaan oefenen."
Over het leiderschap: "Ik vind het wel egostrelend dat ik ben uitgekozen. Ik ben een type dat niet meegaat met de massa. Ik neem graag het voortouw, maar laat mensen wel in hun waarde en benut hun kwaliteiten. ik ben een leider op de achtergrond dus."

(Bron: ER-forum Ezboard )
« Laatst bewerkt op: 11-09-2003, 14:32:10 door Han13 »

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2003, 12:43:38 »
een sterk karakter, iemand die een goede kans maakt zeker tot de samensmelting, daarna wordt het moeilijker omdat ze aangeeft slecht met andere vrouwen overweg te kunnen.
Gek zijn is gezond

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #3 Gepost op: 14-09-2003, 23:39:29 »
Vooralsnog is Fatima mijn favoriete deelnemer! Die houdt zich wel staand temidden van al die mannen, kan nooit moeilijker zijn dan een stel Ajax-hooligans in bedwang houden!  :)

En haar 'democratische' manier van leidinggeven lijkt tot nu toe goed te functioneren.

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #4 Gepost op: 15-09-2003, 01:23:17 »
ik vond fatima echt sociaal, hoe ze haar hutje opgaf en bij de mannen ging slapen...
echt een vrouw die liever met mannen omgaat ;D

nee, ff serieus, ze deed het echt goed. niet te arrogant en ze hing niet de alleswetende leider uit. ze zoekt kwaliteiten bij haar mede-eilandbewoners en benut ze ook. jammer alleen dat ze de eliminatieproef verloren, simon vond ik nl. wel een schatje.....
maar ja, met schatje-zijn red je het niet op een onbewoond eiland.
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #5 Gepost op: 15-09-2003, 10:26:46 »
Ze doet het heel goed, maar is te sociaal. Nu koos ze voor het verrassingspakket voor Simon. Daarna stemt ze Simon weg, dan had je beter iets anders kunnen pakken wat wel nuttig was, bovendien als ze Simon iets persoonlijks geven, worden de anderen jaloers.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #6 Gepost op: 15-09-2003, 11:58:15 »
Ze doet het in principe goed, geeft leiding met overleg, plaatst zichzelf nadrukkelijk in de groep, maar ze heeft zelf nog weinig gepresteerd voor de mannen bij hun aankomst. Daarnaast is haar keuze voor Ryan en haar keuze om een "sociaal persoonlijk" kado te kiezen i.p.v. alleen maar gezamelijke dingen duidelijk niet goed gevallen. Ze staat er nu nog goed op, maar als voedsel schaars blijft en ze proeven blijven verliezen wordt haar positie zwakker.
Gek zijn is gezond

thorbecke

  • Gast
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #7 Gepost op: 30-09-2003, 08:44:21 »
Ik vind Fatima een erg goede leider en kan me voorstellen dat zij zich als vrouw prettiger voelt op een manneneiland, dan op het vrouweneiland. Ze pakt alles goed op in de groep. Dat ze weinig voedsel heeft gevonden is op het eiland niet zo verwonderlijk, er is nl. niet veel. Verder verdeelt ze de taken goed en ik denk dat ze de goede mensen in vertrouwen neemt. Verder hoop ik van harte dat Ryan er volgende week uit moet. :-*

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #8 Gepost op: 30-09-2003, 15:17:46 »
Fatima is een topper! Hard waar nodig, zacht als het kan en zeker niet bang om zichzelf aan te pakken. Wel jammer dat ze zich zo sociaal profileert, nu tussen die mannen is dat nog niet zo erg, maar als ze zometeen ook vrouwen en Bjurn erbij krijgt, zou het wel eens heel anders kunnen gaan lopen.

Fatima voor Prezzz!  ;D

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #9 Gepost op: 30-09-2003, 22:31:42 »
nou ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk begin te raken van deze sterke dame!
zoals ze die kerels toch op vangt, (meestal) zo positief blijft, voor iedereen een goed woord.....petje af hoor eerlijk waar

vind het trouwens niet zo heel gek, dat ze het volgende week wat moeilijk krijgt, ze schuift haar eige gevoelens te veel weg, en als je dan even alleen op zon eiland zit, dan kan ik me voorstellen dat je het zwaar krijgt.
ik zal haar iig met belangstelling volgen :)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #10 Gepost op: 1-10-2003, 08:59:40 »
Ik begin ook steeds meer waardering voor Fatima te krijgen. Ondanks 't voedselgebrek heeft ze haar zaakjes toch behoorlijk goed geregeld. Ook mooi om te zien dat de mannen zo tevreden met haar zijn. Echt prachtig dat ze applaus kreeg toen ze aankondigde nog 'n ambstermijn te hebben aanvaard. Die mannen zijn echt blij met haar....en terecht!  :)

En dan heeft ze natuurlijk nog dat heerlijke Limburgse accent, waardoor ze helemaal niet meer stuk kan bij mij!  ;)


Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #11 Gepost op: 1-10-2003, 14:03:41 »
Ik vind Fatima ook een topmens!
Ze is eerlijk en dan maakt het eigenlijk helemaal niet uit of je nu wel of niet eten vindt of een proef wint. Deze groep is onder haar leiding een echte groep!
(en ze vindt Robin de meest betrouwbare persoon natuurlijk...) ;D

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #12 Gepost op: 1-10-2003, 14:49:05 »
Ben het er helemaal mee eens: petje af voor Fatima!

Ben wel benieuwd hoe ze het gaat doen na de samensmelting, als ze met de andere dames in 1 hutje moet zitten, en opeens niet meer automatisch de leider is  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline mirre21

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #13 Gepost op: 5-10-2003, 22:09:32 »
Ik vind Fatima echt een topper!!! Ze heeft het ontzettend goed gedaan de 16 dagen dat ze op Timo heeft gezeten. Ik heb veel respect voor haar hoe ze het allemaal in haar leven heeft klaar gespeeld en ik wil haar dan ook feliciteren met de baby die opkomst is. Ik hoop dat ze heel gelukkig wordt en helaas jammer dat ze het eiland heeft moeten verlaten. Je hebt het goed gedaan Fatima!!  ;)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #14 Gepost op: 5-10-2003, 22:12:58 »
Ik vind 't ook heel erg jammer dat ze de expeditie heeft moeten verlaten. Ze was voor mij echt de sterkste persoonlijkheid in de expeditie en had haar van harte gegund om te gaan winnen. Ik denk dat ze 'n groot gemis is voor de andere expeditieleden, want ze was altijd vrolijk en optimistisch.

Ik ben wel heel blij voor haar dat ze 'n kindje krijgt....of moet ik zeggen heeft? Ik denk namelijk dat ze wel al bevallen is ondertussen. Daarom: Fatima, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je 'n mooie gezonde baby in je armen kunt houden!  :)

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #15 Gepost op: 5-10-2003, 22:14:28 »
Je heb maar één woord nodig om Fatima te omschrijven:
Prachtvrouw.....Topvrouw!
Okee twee woorden dan. ;)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #16 Gepost op: 5-10-2003, 22:25:46 »
ik kan niet meer dan me bij jullie aansluiten.
ook ik denk dat ze erg gemist gaat worden, en door ons en op het eiland.
het is echt een top wijf, en ze had het zeker verdient om nog heel lang op het eiland te blijven :)
maar goed, een domper aan de ene kant, is iets prachtigs aan de andere kant, het moeder worden/zijn.
fatima heeeeeel veel geluk met je kindje, ik hoop dat alles gezond en sterk word/is en dat het je heel veel geluk en voldoening mag geven  :-*
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #17 Gepost op: 5-10-2003, 22:35:42 »
Jammer voor het verloop van ER, maar wat een fijne reden om ER te MOGEN  verlaten. Nu maar hopen dat alles goed is gegaan, want hoelang geleden is die opname geweest?  ;)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #18 Gepost op: 5-10-2003, 23:20:20 »
Nu maar hopen dat alles goed is gegaan, want hoelang geleden is die opname geweest?  ;)

Opnames waren in april geloof ik, dus als 't goed is kan ze haar kleine al in haar armen houden.  :)

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Fatima (leider)
« Reactie #19 Gepost op: 6-10-2003, 02:36:51 »
goh, t is toch wel heel bijzonder hoor. Om er in die situatie op die manier achter te komen.
Wat moet dat raar zijn.
Maar wel een topper hoor!!!

Ben benieuwd naar de terugblikaflevering, hoe het allemaal verder is gegaan.
stap voor stap