Auteur Topic: Expeditielid Ilona  (gelezen 36300 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Expeditielid Ilona
« Gepost op: 8-09-2003, 13:31:11 »
In dit topic kun je alles kwijt over Ilona,.

Eerste info over Ilona:
IlonaL: 22 jaar, hoofd barkeeper, komt uit Nederland.

"Ik ben iemand van extremen, dus aan mij is Robinson wel besteed. En ik wil mijn ouders bewijzen dat ik op eigen benen kan staan. Laten zien waar ik voor sta."

foto: AVRO-bode
« Laatst bewerkt op: 11-09-2003, 14:42:00 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2003, 10:11:15 »
Meer info over Ilona!

Sterrenbeeld: Boogschutter
Beroep: Studente Personeel & Arbeid en barhoofd bij de Bloemendaalse strandtent Woodstock
Waarom Robinson: "Ik heb tot nu toe alles bereikt waar ik mijn zinnen op heb gezet en zag in Nederland even geen uitdaging meer. Ik hou van extreme dingen en bij Robinson wordt er veel van je gevraagd. Zeker ook mentaal. Ik wil op een snelle manier volwassen worden en mijn goede en slechte punten ontdekken. Positief is mijn eerlijkheid. Ik zeg wat ik denk, blijf mezelf en ga me niet aanpassen om verder te komen. Voor mij is het al een overwinning als ik me hier doorheen sla zonder mezelf kwijt te raken."
Survivalniveau: "Ik geef mezelf een 7,5. Ik denk dat ik me aardig ga redden. de natuur trekt me wel en ik ben ook sportief. Ik heb op hoog niveau aan karate gedaan en ga regelmatig naar de sportschool."
Voorbereiding: "Ik heb me absoluut niet voorbereid. Ik heb veel gewerkt en vooral veel gestapt. ik ben zelfs met een zware hersenschudding het vliegtuig in gegaan. Een dag voor vertrek had ik een feestje met vrienden. iemand tilde me aan het einde van de avond op, waardoor ik viel en met mijn hoofd tegen de stoeprand sloeg."

(Bron: ER-forum Ezboard )

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2003, 12:46:33 »
Gaat de hersenschudding haar opbreken in deze omstandigheden, ik verwacht eerlijk gezegd van wel.....
Gek zijn is gezond

Groenenman

  • Gast
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #3 Gepost op: 12-09-2003, 19:57:44 »
Lekker handig om de dag vantevoren nog de beest uit te hangen  :-\.
Ik zou die week de hele tijd vroeg naar bed gaan om zoveel mogelijk te rusten.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #4 Gepost op: 6-10-2003, 11:28:50 »
"Ik ben iemand van extremen, dus aan mij is Robinson wel besteed. En ik wil mijn ouders bewijzen dat ik op eigen benen kan staan. Laten zien waar ik voor sta."


Jammer dat ze (net nu ze wil bewijzen dat ze op eigen benen kan staan) naar Giovanni rent in de hoop dat hij wat gaat doen aan die grote boze Bjorn. Ze laat inderdaad zien waar ze voor staat.... afhankelijkheid en hypocrisie.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #5 Gepost op: 15-10-2003, 00:33:38 »
Die Ilona gaat nog ver komen (hoop ik voor de pool).
Een pittige meid!

Go Ilona!!
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #6 Gepost op: 15-10-2003, 09:09:32 »
Citaat
Die Ilona gaat nog ver komen (hoop ik voor de pool).

Nu de heren samenwerken is het voor Ilona gewoon afgelopen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #7 Gepost op: 15-10-2003, 12:38:50 »
Nu de heren samenwerken is het voor Ilona gewoon afgelopen.

Dat hoeft niet perse. Als ze de komende aflevering doorkomt (bijvoorbeeld doordat ze de eliminatieproef winnen, of omdat de heren kiezen voor Franca-Maria) heeft ze het gehaald tot de samensmelting en dat wordt de situatie weer heel anders. Dan heeft zo'n samenwerking van de 3 heren in elk geval een stuk minder zin, zeker als Bjorn er snel uitgestemd gaat worden (wat ik toch wel verwacht).

Offline ER-rulez

  • Forumlid
  • Gio blijft mijn favoriet!
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #8 Gepost op: 15-10-2003, 18:02:48 »
Mwoah, ik weet niet echt wat ik van Ilona moet vinden. Ik vind het wel heel cool dat ze zo lekker pittig is, maar soms kan ze beter haar mond houden. En ja, inderdaad jammer dat ze zegt dat ze het zelf kan, maar ondertussen wel naar een ander rent.
Hoe het verder met haar zal gaan weet ik niet. Als de mannen samen gaan werken zou het zo afgelopen kunnen zijn. Maar misschien gaat eerst die andere vrouw er nog uit.
It starts with a dream and it ends with what you do with that dream!

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #9 Gepost op: 16-10-2003, 12:50:21 »
Ze zal het nog wel ff redden is wel aanwezig maar niet te nadrukkelijk. Andere kandidaten zullen waarschijnlijk eerder stemmen oplopen. Zij is typisch een geval van " er steeds doorheen glippen "
Gek zijn is gezond

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #10 Gepost op: 24-10-2003, 14:50:54 »

ik vond dit plaatje op een andere site ( http://forum.fok.nl/showtopic.php/403345 ), vond 'm wel erg leuk eigenlijk.
Waar je mee omgaat, daar word je mee besmet...... dat blijkt hier wel overduidelijk.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #11 Gepost op: 25-10-2003, 00:29:44 »

ik vond dit plaatje op een andere site ( http://forum.fok.nl/showtopic.php/403345 ), vond 'm wel erg leuk eigenlijk.
Waar je mee omgaat, daar word je mee besmet...... dat blijkt hier wel overduidelijk.

Excuseer me..!!! Ik ga op karrakollesjacht  ;D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline IngeSjorsFan

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #12 Gepost op: 26-10-2003, 15:11:46 »
Ilona afkraken zou een beetje onbeleefd zijn.
Maar ik vind haar best ego.
Ze denkt dat ze alles beter kan, hoewel dat in de pratijk nog wel eens anders uitpakt. Ze heeft ook best wel misselijke uitspraken.
Maar dat is mijn mening, hoeft niet die van jullie te zijn.

IngeSjorsFan

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #13 Gepost op: 26-10-2003, 21:28:36 »
Best stoer, om met z'n tweetjes ergens anders te gaan liggen. Je kunt altijd zeggen dat je dat doet omdat Björn nu geen hut meer heeft!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #14 Gepost op: 26-10-2003, 23:29:14 »
Dat snoet van haar, toen ze merkte dat Karen ging afvallen. Zo vol ongeloof.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #15 Gepost op: 27-10-2003, 00:12:02 »
tja, had ze niet op gerekend.
Moet toch lullig voelen, dat ze nu weer met hangende pootjes bij de rest van de groep moet gaan liggen.
Tenminste, ga er niet vanuit dat ze alleen blijft liggen ::)
stap voor stap

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #16 Gepost op: 27-10-2003, 08:48:29 »
Zooooooooo, keek die ff lelijk op haar neus!!!!
Ik moet nog zien of ze het gaat redden.  :-\
Misschien is ze nu zo pissig dat we eindelijk dat fysieke geweld te zien krijgen??
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #17 Gepost op: 27-10-2003, 10:18:51 »
Ze heeft volgens mij de meeste kans om volgende week af te vallen. Maar de serie heeft tot nu toe veel verrassingen gebracht en je kunt nergens meer op vanuit gaan. Geen echte Robinson bleek ook weer in de proef.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #18 Gepost op: 27-10-2003, 13:25:28 »
Ilona heeft zichzelf heel erg negatief in de picture geplaatst door apart te gaan liggen met haar " vriendin ". Dit negatieve imago sleept ze nog wel even mee. Als ze zich omdat ze nu een " complot " vermoed gaat discussieren met de mede eilandbewoners dan kan het wel eens snel exit zijn met Ilona. Leuk voor duivelseiland, 2 vriendinnen die elkaar bestrijden.....
Gek zijn is gezond

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #19 Gepost op: 27-10-2003, 15:48:00 »
ik kreeg meteen weer zo'n 'twee-meisjes-op-het-strand' -gevoel...zou ze het erom doen?  ::)