Auteur Topic: Expeditielid Björn  (gelezen 71716 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #80 Gepost op: 12-10-2003, 22:26:14 »
Ik ben 't helemaal met je eens Test! Hij is echt gewoon zijn eigen ruiten in aan 't gooien met z'n gedrag. Ik vind 't dan ook echt ongelooflijk dat hij zegt dat hij de finale wil halen. Hij is toch wel zo reeel dat hij dat op deze manier nooit zal gaan halen? Ik vraag me af hoe hij denkt zijn gedrag nog ooit zo goed te maken dat hij 't nog wel 'n tijdje vol zal houden na de samensmelting. Ik denk dat hij er na de samensmelting gelijk uitvliegt met alle stemmen. En maar goed ook.  :(

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #81 Gepost op: 13-10-2003, 09:05:15 »
Ik walgde al van die man en dat gevoel is alleen maar sterker geworden. Hij roept telkens tegen de groep dat het hem niet gaat om immuniteit, maar in de camera (of eigenlijk buiten camera) hoor je hem wel degelijk zeggen dat dat wel het allerbelangrijkste voor hem is. Verder had hij, net als wat ze gedaan hebben op Timo, die strijd om de leiderschap niet aan hoeven gaan. Unaniem stemmen was beter geweest (en dan was het overduidelijk Gio geworden). Volgens mij zei Ernst-Paul dat ook na de proef voor de eilandraad. Want, volgens Bjorn, 'is het een straf om immuniteit te hebben'. Wat een BS zeg!!! Ik zeg 1 ding: laat hem na de samensmelting AJB zo snel mogelijk opkrassen...  >:(
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #82 Gepost op: 13-10-2003, 09:16:14 »
nou ik heb het helemal gehad met bjeurn, de enige reden dat hij zich nog afentoe sociaal opstelt is omdat hij ook weet dat die immuniteit niet voor eeuwig duurt..

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #83 Gepost op: 13-10-2003, 10:02:03 »
Tjongejongejonge wat een verschrikkelijke LOSER!!!!!!!  >:(  :-\
Zou ie thuis ook zo liegen?? ???
Als zijn vriendin ook naar TV zit te kijken komt ze er in ieder geval wel achter wat een gigantische leugenaar het is. Zal ze toch wel ff van schrikken, lijkt me.

laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #84 Gepost op: 13-10-2003, 12:11:51 »
Tuurlijk liegt ie thuis ook, als dat eenmaal in iemand zit , doet ie het overal.
Als ik z'n vriendin was en dit zag, kreeg tie meteen "groot verlof"
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #85 Gepost op: 13-10-2003, 12:49:05 »
whahahaha als zelfs feeks hiervoor op het forum schrijft is het wel heel erg met hem...  ;D ;D

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #86 Gepost op: 13-10-2003, 13:07:41 »
Hij blijft maar graven hè, die Björn. Graven aan zijn eigen graf.  ::) Net zo lang tot het diep genoeg is om er zelf in te kunnen gaan liggen.

Het is toch ongelooflijk hoe hij maar blijft liegen. Zeggen tegen de vrouwen dat ie ze niet weg zal stemmen en dat dan gewoon keihard wel doen. En dan ook nog zeggen dat ie Eva wil besparen voor het harde spel dat gespeeld zal gaan worden. Ik vraag me af wie dat harde spel nu eigenlijk aan het spelen is.

Wat mij betreft is het graf van Björn nu wel diep genoeg, zodat ie daar zo spoedig mogelijk in begraven kan gaan worden.

Ben ik het niet mee eens, Björn zal zelf ook wel doorhebben dat hij bij de vrouwen niet meer goed kan doen, hij moet dus vertrouwen zoeken bij anderen (Judge en Gio). Dit was nog de enige oplossing voor hem. De manier waarop is niet zo goed, maar dan nog. Hij speelt het op zijn manier.

Offline Twannyboy

  • Forumlid
  • Grrrrom
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #87 Gepost op: 13-10-2003, 13:11:20 »
Maar de strijdlust zit in elke vezel van zijn lijf en dwingt daarom, ondanks alles respect af.


Angst, angst en nog eens angst... niemand kan er onderuit.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #88 Gepost op: 13-10-2003, 14:27:03 »
Maar de strijdlust zit in elke vezel van zijn lijf en dwingt daarom, ondanks alles respect af.




Nou, niet mijn respect, echt niet.
Strijdlust is prima, maar dat stomme liegen en niet tegen je verlies kunnen, nee hoor. :( >:(
Zet 'm gewoon maar een jaar op een onbewoond eiland, kan ie in zin eentje Robinsonnetje spelen. Hoeft ie niet te liegen en verliezen wordt dan ook lastig.
Wordt ie ook niet "belast" met het leiderschap, kan ie niet weggestemd worden, hoeft ie ook niet meer te zemelen over die immuniteit.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #89 Gepost op: 13-10-2003, 22:51:00 »
In 2 dingen is Bjorn echt goed, zag ik.Laat ie nu van 1 van de 2 afstand doen ten gunste van Judge, die niet vooruit te branden was in de zwem-estafette.Daar zit geen andere logica in als dat ie Judge wilde laten afgaan, mijns inziens.
Hij kan beter afstand doen van dat andere wat ie goed kan ::)



P.S.
Ik bedoel zwemmen en zwammen ::) ::)
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #90 Gepost op: 14-10-2003, 09:41:32 »
Ik ben van mening dat je als leider niet zelf aan de kant moet staan, maar zelf de estafette had moeten doen. Hij was zeker nog "te zwakjes" van de 'uitputtingsslag' die hij heeft moeten voeren tegen Gio en Geert  :P

Hij is door een heleboel mensen uitgekouwd op allebei de eilanden, dus ik hoop dat hij na de samensmelting er snel uit ligt.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #91 Gepost op: 14-10-2003, 19:46:02 »
om met zijn eigen woorden te spreken:

IK BEN HEM BEU   >:( >:( >:( >:(
stap voor stap

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #92 Gepost op: 15-10-2003, 00:26:21 »
En dan bij die estafetteopdracht:
"Ik cijfer mezelf weg voor de groep".

Oh alsjeblieft zeg, het is al meerdere keren gebleken dat hij niks om de rest van de groep geeft.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #93 Gepost op: 15-10-2003, 17:16:38 »
Volgens mij deed hij alleen niet mee aan die proef, zodat ze hem niet de schuld zouden kunnen geven als 't mis zou gaan. Nu kon hij fijn profiteren van 't falen van Judge. Door 't verliezen van de proef lag alle aandacht op Judge en werd Bjorn effe met rust gelaten..

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #94 Gepost op: 16-10-2003, 12:56:02 »
In mijn ogen zal Bjorn never nooit winne. Hij maakt zichzelf steeds minder populair. Aan de ene kant vind ik hem oerdom (zoals het feit dat hij de vrouwen zo heeft afgebrand en toen kwamen ze terug en ging hij liegen) Aan de andere kant speelt hij sommige dingen toch wel slim uit (zoals Judge mee laten doen aan de laatste proef, ik vond het vooraf erg stom, maar het heeft de aandacht van Bjorn afgeleid).

De meest irritante kandidaat in alle expedities tot nu toe is voor mij Bjorn, maar daarom hoop ik dat hij nog ff blijft. Hij zorgt wel voor vermaak.
Gek zijn is gezond

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #95 Gepost op: 16-10-2003, 12:58:42 »


De meest irritante kandidaat in alle expedities tot nu toe is voor mij Bjorn, maar daarom hoop ik dat hij nog ff blijft. Hij zorgt wel voor vermaak.

en hij heeft wat concurrentie gehad!  :D
weet je wat ik soms denk.....dat het allemaal een act is, dat hij de mol is van net5. ik kan me niet voorstellen dat....  :-X. never mind.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #96 Gepost op: 16-10-2003, 19:43:26 »
en hij heeft wat concurrentie gehad!  :D
weet je wat ik soms denk.....dat het allemaal een act is, dat hij de mol is van net5. ik kan me niet voorstellen dat....  :-X. never mind.

Hehe, lastig is dat he? Om het knopje om te zetten, ik zit ook elke keer nog hints te zoeken. (Bv. in het begin: Is de volgorde van de kandidaten voorstellen hetzelfde als de volgorde waarin ze gaan afvallen?)

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #97 Gepost op: 3-11-2003, 09:20:24 »
Het is niet alleen een sukkel, het is nog een watje ook. Zat maar te piepen hoe verzwakt of ie was. Volgens mij heeft hij zo ongeveer het meeste gegeten deze expeditie. Hij heeft echt nog geen dag honger gehad. Moet je zien als hij op Timo terecht was gekomen, dan was ie allang verdwenen. Had ie het na een paar dagen al opgegeven.
Wel een armoedig bestaan trouwens, de enige gesprekken die hij voert zijn de gesprekken met zijn vriendin.
Ik vraag me wel af waar hij die vriendin opgeduikeld heeft??
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #98 Gepost op: 3-11-2003, 09:25:35 »
Wel een armoedig bestaan trouwens, de enige gesprekken die hij voert zijn de gesprekken met zijn vriendin.
Ik vraag me wel af waar hij die vriendin opgeduikeld heeft??


Zou ze van plastic zijn?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #99 Gepost op: 3-11-2003, 09:43:27 »
Zou ze van plastic zijn?
;D ;D ;D ;D
Dat moet haast wel, hè? Zal ie boeiende gesprekken hebben. Vandaar ook zijn manier van converseren, hij is niet gewend aan een weerwoord.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)