Auteur Topic: Pantai:Kamp Noord  (gelezen 10653 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Pantai:Kamp Noord
« Gepost op: 9-09-2003, 10:19:53 »
Kamp Noord
Björn (Belgie) (Leider)
Eva (Belgie)
Marlieke (Nederland)
Ilona (Nederland)
Franca (Nederland)
Esther (Nederland)
Karin (Belgie)
Jutta (Belgie)



hier alles over kamp noord
« Laatst bewerkt op: 15-09-2003, 10:09:11 door Cora Bora »

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Kamp Noord
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2003, 12:11:27 »
Ik ben benieuwd of de onvrede en irritaties onder de vrouwen weer zo hoog zullen worden. Kan een man een eiland vol met vrouwen in toom houden?
Gek zijn is gezond

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Kamp Noord
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2003, 14:22:34 »
Hahaha!! Als hem dat lukt, mag hij van mij meteen de winnaar worden...  ;D

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Kamp Noord
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2003, 16:08:17 »
Maar gezien datgene wat ik al zo'n beetje hoor en lees over de ontwikkelingen verwacht ik dat het in aflevering 4 op het "allemaal vrouwen met een man"- eiland behoorlijk misgaat. En dan kan leiderschap zich ontzettend snel tegen je keren. Als je boven het maaiveld uitsteekt..........
Gek zijn is gezond

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Kamp Noord
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2003, 19:24:09 »
...dan keert iedereen zich tegen je, net als in de échte wereld  ;D

Wat denk je, zouden ze gaan matten en slaat Björn een van de vrouwen met een kokosnoot de hersenen in??

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Kamp Noord
« Reactie #5 Gepost op: 11-09-2003, 19:33:39 »
Mijn eerste indruk van die man (en dat is heeel weinig  ;) ) is dat hij mij ook niet zal liggen. Moet wel leuk voor hem zijn, zo'n hele harem die naar hem moet luisteren.  ;D

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Kamp Noord
« Reactie #6 Gepost op: 11-09-2003, 22:02:27 »
LOL... Ben echt benieuwd of hij die vrouwen zover kan krijgen... Als hij slim is, maakt hij meteen een aantal bondjes, met een stel sterke vrouwen die privileges krijgen van hem. Maaaaaaar... denk niet dat hij zo slim is moet ik eerlijk bekennen  ;D

Groenenman

  • Gast
Re:Kamp Noord
« Reactie #7 Gepost op: 12-09-2003, 20:10:42 »
Ik denk dat Kamp Noord het eiland wordt om het meest naar uit te kijken.
Een man + zeven vrouwen = probleem  8)

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Kamp Noord
« Reactie #8 Gepost op: 12-09-2003, 20:15:45 »
Ik hoop op webcams en batterijen als persoonlijke voorwerpen van iedereen in Kamp Noord en dan graag ook de hele dag beeld voor ons... 8)

Ben benieuwd wie dit jaar als de 'bitch' uit de bus komt, er is volgens mij altijd zo'n type bij... Iemand die geen blad voor de mond neemt en daarmee meteen zwaar impopulair wordt (gnagnagna...)

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Kamp Noord
« Reactie #9 Gepost op: 13-09-2003, 16:59:53 »

Moet wel leuk voor hem zijn, zo'n hele harem die naar hem moet luisteren.  ;D

Als die Bjorn er ook zo over denkt, moet het wel misgaan.
Vooral als ie er van overtuigd is dat die meiden naar hem moeten luisteren.
Dat wordt HOMMELES, ik verheug me er nu al op ;D :D
« Laatst bewerkt op: 13-09-2003, 17:01:49 door kaneel »
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Kamp Noord
« Reactie #10 Gepost op: 14-09-2003, 17:59:01 »
Het hangt als je het mij vraagt helemaal af van de kwaliteiten (op overlevingsgebied) van de man. Als hij trucjes, foefjes, kracht etc. toe kan voegen, wordt er wel naar hem geluisterd denk ik. Als hij een belangrijke waarde voor de groep is ook. Stel nou dat het zo'n slapjanus is of zo, dan ligt het anders en zal hij niet als leider geaccepteerd worden (denk ik...).
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Pantai:Kamp Noord
« Reactie #11 Gepost op: 15-09-2003, 12:09:12 »
Voorlopig heeft Bjorn tegen verwachting in de zaken goed voor elkaar maar de preview liet zien dat de problemen er aan komen. Veel zal afhangen of de voedselvoorziening in Noord op peil blijft en of ze proeven blijven winnen.
Gek zijn is gezond

Groenenman

  • Gast
Re:Pantai:Kamp Noord
« Reactie #12 Gepost op: 17-09-2003, 17:12:14 »
Die vrouwen slijmen wel erg veel bij bjorn, hij is dan wel de leider en doet veel werk maar om hem dan persoonlijk wakker te maken met zo'n dom liedje  ???.

Zelf zou ik het waarschijnlijk ook niet erg vinden als ze zo de hele tijd bij mij slijmen, maar toch

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Kamp Noord
« Reactie #13 Gepost op: 4-10-2003, 09:06:25 »
Ben benieuwd wie dit jaar als de 'bitch' uit de bus komt, er is volgens mij altijd zo'n type bij... Iemand die geen blad voor de mond neemt en daarmee meteen zwaar impopulair wordt (gnagnagna...)


Dat was dus Esther, en inderdaad: Esther is EXIT.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Kamp Noord
« Reactie #14 Gepost op: 4-10-2003, 10:15:22 »
Dat was dus Esther, en inderdaad: Esther is EXIT.

Esther is geen bitch, Esther is gewoon iemand die geen autoritair leiderschap accepteert. En daar heb je een sterk karakter voor nodig.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Kamp Noord
« Reactie #15 Gepost op: 4-10-2003, 11:51:07 »
Esther is geen bitch, Esther is gewoon iemand die geen autoritair leiderschap accepteert. En daar heb je een sterk karakter voor nodig.

Esther ís misschien geen bitch, ze gedroeg zich wel zo vond ik: denk eens aan haar uitgesproken non-verbale communicatie. En non-verbale communicatie maakt altijd nog het merendeel van de communicatie uit, verbale communicatie is maar een heel klein onderdeel van de communicatie.

En of je daar een sterk karakter voor nodig hebt? Denk het niet: het kan evengoed een vorm van zwakte zijn. Juist als je een sterk karakter hebt laat je je eigen dominantie wel eens los omwille van de ander, het spel, of wat dan ook.

Maar zoals uit voorgaande ER's al bleek: steek je je kop boven het maaiveld uit dan lig je je er al snel uit.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Kamp Noord
« Reactie #16 Gepost op: 4-10-2003, 12:14:01 »

En of je daar een sterk karakter voor nodig hebt? Denk het niet: het kan evengoed een vorm van zwakte zijn. Juist als je een sterk karakter hebt laat je je eigen dominantie wel eens los omwille van de ander, het spel, of wat dan ook.


Ik weet wel zeker dat je daar een sterk karakter voor nodig hebt!



“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Pantai:Kamp Noord
« Reactie #17 Gepost op: 14-10-2003, 08:53:54 »
Kamp Noord (na de nieuwe indeling)

Bjorn overleeft het dankzij de immuniteit, ondanks dat dit eiland meer biedt dan kamp zuid is er verdeeldheid. Bjorn heeft al diverse malen volledig misgeschoten.
Gek zijn is gezond

Offline ER-rulez

  • Forumlid
  • Gio blijft mijn favoriet!
Re:Pantai:Kamp Noord
« Reactie #18 Gepost op: 15-10-2003, 18:07:29 »
Bjorn heeft al diverse malen volledig misgeschoten.

Zeker! Zogauw hij bij de samensmelting zijn immuniteit niet meer heeft, zal hij een van de eersten zijn die afvalt, heb ik zo het vermoeden.
Toen de mannen bij hem op het eiland kwamen met die wisseling voor één dag, noemde hij de vrouwen wel degelijk lui. Oké, niets mis mee, want dat waren ze ook. Maar dan moet hij niet alles terug gaan nemen als de vrouwen het later te weten komen. Dat vind ik echt zielig!
It starts with a dream and it ends with what you do with that dream!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Pantai:Kamp Noord
« Reactie #19 Gepost op: 16-10-2003, 12:52:39 »
Zeker! Zogauw hij bij de samensmelting zijn immuniteit niet meer heeft, zal hij een van de eersten zijn die afvalt, heb ik zo het vermoeden.
Toen de mannen bij hem op het eiland kwamen met die wisseling voor één dag, noemde hij de vrouwen wel degelijk lui. Oké, niets mis mee, want dat waren ze ook. Maar dan moet hij niet alles terug gaan nemen als de vrouwen het later te weten komen. Dat vind ik echt zielig!
ik denk ook dat er na de samensmelting een leider moet komen...en ik vermoed dat geert en bjeurn daarom moeten gaan strijden. en bjeurn zal wel weer winnen, ik denk niet dat ze bij de redactie diet kijkcijferkanon kwijt willen.  ;D