Auteur Topic: Timo:Kamp Zuid  (gelezen 4570 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Timo:Kamp Zuid
« Gepost op: 9-09-2003, 10:21:12 »
Kamp Zuid:
Fatima (Nederland) (Leider)
Eric (Nederland)
Judge (Nederland)
Ryan (Nederland)
Giovani (Belgie)
Geert (Belgie)
Robin (Belgie)
Simon (Belgie)

hier alles over kamp zuid
« Laatst bewerkt op: 15-09-2003, 10:09:44 door Cora Bora »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Kamp Zuid
« Reactie #1 Gepost op: 9-09-2003, 13:42:30 »
Kamp Zuid is bij voorbaat toch al een beetje mijn favoriet. Vrouwen in de jungle, (Hoor ik daar ver weg in mijn gedachten een Nolleke blaten?), werkt vaak minder goed en een Nederlandse leider maakt het team compleet.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Kamp Zuid
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2003, 12:13:40 »
Ik denk dat in kamp zuid alles heel snel georganiseerd zal zijn. Afwachten is hoe groot de invloed van een kampleider kan zijn?
Gek zijn is gezond

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Kamp Zuid
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2003, 14:12:23 »
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!  :o
Zei iemand daar Nolleke??

Denk inderdaad dat Kamp Zuid hun kamp sneller en beter gaat organiseren, immers hebben mannen over het algemeen een groter oplossend vermogen... Ben wel erg nieuwsgierig hoe Fatima zich hierin gaat handhaven en of ze tegen de vliegende vaart van de mannen opkan!  8)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Kamp Zuid
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2003, 19:44:57 »
Ze moet de mannen gewoon een beetje loslaten en niet 'te bossy' doen, dan houdt ze het respect van de groep. Niet zo irritant voor een man dan terecht te worden gewezen door een vrouw.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Timo:Kamp Zuid
« Reactie #5 Gepost op: 15-09-2003, 12:14:44 »
Er is dus veel tegenslag hier, geen voedsel behalve wat insecten..... Meteen een verloren proef en een eilandbewoner die zichzelf heel veel toedicht, maar dit nog niet waarmaakt. Blijft het tegen zitten dat gaan de rellen snel komen. Fatima doet het tot nu toe aardig. Ze zal er denk ik niet direct uitvliegen.
Gek zijn is gezond

Offline juuthoasj

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Let's play soccer!
Re:Timo:Kamp Zuid
« Reactie #6 Gepost op: 19-09-2003, 09:19:18 »
De eerste aflevering heeft het mij verbaasd dat juist bij Kamp Zuid er wat irritaties waren (met name door het gedrag van Ryan) en dat Kamp Noord het op rolletjes liep. Ik ben benieuwd hoe Fatima zich gaat redden als het tegen blijft zitten..., maar ik verwacht ook problemen bij Kamp Noord...dat kan niet lang op zich wachten. Die rare snuiter heeft nu nog de touwtjes in handen, maar de vrouwen zullen zijn dominante gedrag toch snel irritant gaan vinden! ;D

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Timo:Kamp Zuid
« Reactie #7 Gepost op: 19-09-2003, 11:28:02 »
Tja, leiders worden nu eenmaal niet gemaakt maar geboren. Daarom is het ook zo briljant van de Makers om hem in deze positie te dwingen. Om Björn... zo volmaakt zonder enige sociale intuïtie, emotioneel zo labiel, tussen zeven van die gehaaide vrouwen te zetten..... is misdadig (doch geniaal).
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Timo:Kamp Zuid
« Reactie #8 Gepost op: 19-09-2003, 13:17:11 »



pantai ziet er veel beter uit als timo.....geen wonder dat fatima klaagt dat er niks te eten is..
wat een gemene streek van de makers  >:( ;)