Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 9129 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 1
« Gepost op: 14-09-2003, 20:35:00 »
In dit topic kun je alles kwijt over de eerste aflevering van Expeditie Robinson, die over enkele minuten zal beginnen.  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #1 Gepost op: 14-09-2003, 22:07:24 »
Ik heb gelijk al heerlijk genoten van de eerste aflevering.  :)

Bjorn lijkt nog erg geliefd bij de dames van zijn kamp. Hij lijkt momenteel 'n erg geschikte leider: hij zorgt voor voldoende eten, hij werkt hard om 'n kamp te bouwen. En de vrouwen lijken dan ook dik tevreden, maar volgens mij gaat dat volgende week alweer omslaan.

En net als vorig jaar hebben de mannen 't weer 'n stuk moeilijker dan de vrouwen. Ze hebben weer totaal geen voedsel (ik krijg toch 'n gevoel van oneerlijkheid, want de vrouwen zitten weer op 'n eiland met veel eetbaars en de mannen kunnen weer helemaal niks vinden  :( ) en weten de proeven niet te winnen. Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat lopen, want zonder eten zullen de mannen alleen nog maar meer verzwakken...

Offline JeePee

  • Forumlid
Re:Aflevering 1
« Reactie #2 Gepost op: 14-09-2003, 22:59:24 »
Goede aflevering. Echt goede binnenkomer. Ik zit er al helemaal in.

Leuke mensen op dat manneneiland. Maar een groot gebrek aan eten zal toch wel voor meer spanningen gaan leiden als de vorige keer bij de mannen.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #3 Gepost op: 15-09-2003, 00:16:08 »
Ik heb ook erg genoten van de eerste aflevering. Ik denk dat we wel wat kunnen gaan verwachten van de kandidaten. Het was deze aflevering nog wel erg pais en vree allemaal, maar dat gaat vast snel veranderen als iedereen een beetje gesettled is.

Mochten er nog mensen de eerste aflevering hebben gemist dan is morgen de herhaling op Net 5 om 22.25 uur.
Geniet nooit met mate...

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #4 Gepost op: 15-09-2003, 05:13:55 »
Heerlijk! Vooral prachtig om te zien hoe de twee leiders hun leiderschap ieder totaal anders aanpakken. :)

Wel vreemd om een vrachtwagenchaufeur, die zegt graag alleen te werken, te kiezen als leider. Een hoofdagente is al van zichzelf een leider. Bjorn niet.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #5 Gepost op: 15-09-2003, 08:29:20 »
Wel vreemd om een vrachtwagenchaufeur, die zegt graag alleen te werken, te kiezen als leider. Een hoofdagente is al van zichzelf een leider. Bjorn niet.

Ja klopt, maar toch leek die rol Bjorn wel goed te liggen. Hij leek iig best tevreden met zijn rol als leider. Maar wie weet hebben ze hem extra gekozen, omdat ze juist verwachtten dat er problemen zouden ontstaan tussen hem en de dames. En als we de beelden voor volgende week moeten geloven gebeurd dat ook!  ;)

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Aflevering 1
« Reactie #6 Gepost op: 15-09-2003, 12:06:50 »
Ik denk dat Bjorn met opzet gekozen is om spanningen uit te lokken.

De eerste aflevering was zeer interessant; Bjorn is een apart geval, Fatima die als leider heel duidelijk groepsbewust leiding geeft, Robin de insectenman en Ryan die zichzelf HOOG inschat, maar dat niet waarmaakt tot nu toe.

Mijn topmoment was Bjorn die als een briesende walrus opdook uit zijn vijver :D :D :D :D
Gek zijn is gezond

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Aflevering 1
« Reactie #7 Gepost op: 15-09-2003, 17:15:40 »
nou ik heb ook genoten hoor van de eerste nieuwe aflevering.........zat alleen nog niet zo goed in mn schema, dus kon het helaas niet 'live' zien.
dus ik zat vanmorgen keurig voor de buis mijn videotje te kijken.
het zijn leuke groepen zo op het eerste gezicht, en ik vind ze meteen heel eige...ik bedoel normaal is het wel even wenne al die nieuwe mensen op je scherm, maar dat had ik dus niet zo erg deze keer.
ik heb wel onwijs gelachen dat die bjorn gewoon al een baard heeft, dus de redenering van hij heeft een lange baard dus zal er wel lang inzitten, werkt niet zo deze keer :)
ik denk trouwens niet dat bjorn er erg lang in gaat blijven, weet niet zo goed waarom. vrouwen zijn meestal emotie stemmers, en denken niet zo snel eraan dat iemand handig is voor de groep. en aangezien hij dat vuurstokje nu toch al heeft gegeven och is ie ook niet meer zo nodig (vond dit geen slimme actie van hem)

het manne eiland vind ik ook al zo leuk, en in tegenstelling tot bjorn, denk ik dat de mannen fatima voorlopig wel laten zitten. tis een gezellige vrouw (zoals het er nu uitziet dan) en ze kan goed leiding geven. de kink in de kabel is idd ryan een beetje, en ben ook erg benieuwd wat hij gaat doen om erin te blijven.

alles met alles een fijne aflevering, en hoop dat dit gewoonte word :D
gezellig weer lekker ER kijken
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Groenenman

  • Gast
Re:Aflevering 1
« Reactie #8 Gepost op: 17-09-2003, 17:21:01 »
De eerste aflevering was meteen weer goed.
Kamp Zuid heeft waarschijnlijk een wat lastiger eiland gekregen omdat daar de mannen zitten. De vorige seizoenen hebben namelijk uitgewezen dat de mannen gewoon beter kunnnen overleven. Ik vond de slaapplaats iid erg mooi gebouwd ten opzichte van de vrouwen. Alleen het eten kan de mannen ( en Fatima ) nog wel eens nekken want je hebt toch energie nodig om de proeven te winnen.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Aflevering 1
« Reactie #9 Gepost op: 18-09-2003, 15:21:18 »
Kamp Zuid heeft waarschijnlijk een wat lastiger eiland gekregen.

Waarschijnlijk, er was toch amper voedsel te vinden daar!!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #10 Gepost op: 18-09-2003, 20:43:02 »
Kamp Zuid heeft waarschijnlijk een wat lastiger eiland gekregen.
Waarschijnlijk, er was toch amper voedsel te vinden daar!!

Alleen Fatima heeft tot nog toe gezocht. En zonder huiszoekingsbevel vinden agenten doorgaans helemaal niets!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #11 Gepost op: 18-09-2003, 23:56:31 »
Het heeft even geduurd, maar het verslag van aflevering 1 staat on-line. 8)
Geniet nooit met mate...

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #12 Gepost op: 19-09-2003, 15:24:28 »
Het heeft even geduurd, maar het verslag van aflevering 1 staat on-line. 8)
Ik heb het verslag net gelezen en ik wilde even zeggen dat ik dit verslag erg goed geschreven vind. Een plezier om te lezen, ga zo door!!!  :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 1
« Reactie #13 Gepost op: 19-09-2003, 19:55:50 »
Dank je  :)

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #14 Gepost op: 20-09-2003, 03:11:18 »
Ga het verslag zo ook ff lezen.
Vond de aflevering zelf weer heerlijk. Blijft toch goed hoor.

ben heel benieuwd wat de rest van de serie gaat brengen, hoop trouwens niet op Nolleke praktijken hoor. Hoewel ik er ook wel om heb gelachen vond ik haar toch vooral irritant.  :-\

Nog twee dagen en dan is het weer zover.............. :D
stap voor stap

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #15 Gepost op: 20-09-2003, 23:19:16 »
Ik heb vandaag pas op video de afl gezien, maar er was iets misgegaan waardoor ik geen geluid kon horen :( en dus ws errug veel gemist heb van de uitleg en de kandi's etc etc. Omdat ik ER ook nooit eerder heb gevolgd weet ik nu nog niet helemaal precies alle regels enzo maar ja op zich lijkt t me wel leuk om t te volgen en over de kandi'tjes te gaan praten enzo... dat de leider ook weg zou kunnen?? Kvond het wel jammer dat Simon weg moest, leek me wel lief... (Hij ging toch weg nu neem ik aan? :-[ )

Ik kan eigenlijk nooit kijken op zondagavond, maar de hh is dus elke maandag om 22:25? Dat komt me een stuk beter uit :).

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #16 Gepost op: 21-09-2003, 16:21:43 »
Gewoon op maandag blijven kijken Annemieke. 't wordt je dan vast heel snel duidelijk wat de regels zijn en hoe alles werkt. En als je nog vragen hebt, kun je die natuurlijk altijd hier aan de trouwe ER-kijkers stellen.  :)

Op zondagavond komt voorafgaand aan de nieuwe aflevering trouwens 'n update over wat er gisteren is gebeurd. (ik geloof van 20.00 tot 20.30 of zo) Dus als je 't 'n keer vergeet te kijken of op te nemen op maandag (of als de video gek doet, waardoor je geen geluid hebt), kun je de video altijd nog om die tijd programmeren. Je bent dan iig weer helemaal op de hoogte over de laatste ontwikkelingen.

Kvond het wel jammer dat Simon weg moest, leek me wel lief... (Hij ging toch weg nu neem ik aan? :-[ )

Degene met de meeste stemmen op de eilandraad moet idd 't eiland verlaten.
« Laatst bewerkt op: 21-09-2003, 16:44:59 door Han13 »