Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 10463 keer)

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 3
« Reactie #20 Gepost op: 1-10-2003, 08:53:40 »
Ik vond het trouwens in deze aflevering wel zwak van Bjorn dat hij bij de eliminatieproef geen enkele 'lokale specialiteit' zelf gegeten heeft. Hij wees maar steeds weer een van de dames aan, terwijl hij zelf ook wel een keer een duizendpootje had kunnen verorberen. Nee dan Fatima, die heeft zich tenminste opgeofferd om die verschrikkelijke taart op te eten!  :D

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Aflevering 3
« Reactie #21 Gepost op: 1-10-2003, 16:59:37 »
Eerlijk is eerlijk, de kamp-genoten hebben haar aangewezen. Ik heb haar ook niet horen protesteren overigens.

Ik denk dat Björn, als'ie de eleminatieproef had willen winnen, wel zelf een aantal insecten op zou eten. Maar om Esther kwijt te raken wou hij de proef koste wat het kost verliezen en heeft daarom vast expres Ilona zitten te pushen.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 3
« Reactie #22 Gepost op: 2-10-2003, 03:22:26 »
Hoe bedoel je? Ilona was toch door de mannen uitgekozen om die larven op te eten?

Offline Twannyboy

  • Forumlid
  • Grrrrom
Re:Aflevering 3
« Reactie #23 Gepost op: 2-10-2003, 11:52:15 »
Björn is eigenlijk gewoon een beetje zielig. Hij doet er alles aan om goed te vallen bij de groep en zichzelf (en zijn ideeën over robinson) niet te verloochen. Alleen sociaal is hij gewoon beperkt en geven de dames hem ook geen grote kans.

Hij had gewoon op een eiland moeten zitten waar een tekort aan voedsel is, dan had hij een veel grotere meerwaarde gehad. Daar had hij zich ook veel beter thuisgevoeld.

Nu kan hij het eigenlijk niet meer goed doen... hij heeft het met iedereen een beetje verbruid. Op het andere eiland zullen ze ook wel in de gaten hebben hoe de steel in de vork zit met Björn. Jammer...

Angst, angst en nog eens angst... niemand kan er onderuit.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 3
« Reactie #24 Gepost op: 2-10-2003, 11:59:54 »
Op het andere eiland zullen ze ook wel in de gaten hebben hoe de steel in de vork zit met Björn. Jammer...

Ik denk dat ze z'n gedrag daar gewoon aan hun lap laarzen.  :P
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”