Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 6836 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 4
« Gepost op: 5-10-2003, 20:56:39 »
In dit topic kun je alles kwijt over aflevering 4.  :)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 5-10-2003, 21:53:15 »
Een geweldige afleveringen. Zoveel wendingen! Wie had dat kunnen bedenken. :) Eilanden heringedeeld, Fatima zwanger, Zuid wint voor de eerste keer eten, en Judge vrolijkt helemaal op van het eten. :D

Ik had niet verwacht dat Eric de meeste stemmen zou krijgen.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 5-10-2003, 21:55:07 »
Ik heb met verbazing naar de aflevering van vanavond gekeken. In eerste instantie omdat Fatima moest vertrekken om gezondheidsredenen. Ik was echt zo verbaasd...ik dacht immers dat ze heel ver zou komen en misschien wel zou gaan winnen. M'n verbazing werd nog groter toen bekend werd gemaakt dat ze zwanger was. En dan ook nog 4 maanden al! Dat ze daar niks van gemerkt heeft! :o

Ondanks dat ik 't heel jammer vind dat Fatima de Expeditie heeft verlaten, ben ik wel heel blij voor haar. Ik hoop dat 't kindje gezond is en niet heeft gelijdt onder de omstandigheden op 't eiland. Fatima had immers meer als 2 weken niks gegeten.

Ik vraag me nu wel of of dit 't voorval met de leider is waarover al die tijdschriften en kranten spraken. De makers hebben hier immers moeten ingrijpen. Maar ik kan me toch echt herinneren dat ik ergens gelezen heb dat er 'n leider bedreigd werd met 'n mes. Staat ons dat dan nog te gebeuren? Of hebben ze dat helemaal uit de uitzending geknipt?   :-\

Verder was 't 'n hele leuke aflevering. Geweldig gewoon dat iedereen dacht dat ze van kamp en leider gingen wisselen, terwijl gewoon de herverdeling van de kampen eraan zat te komen. Bjorn is trouwens wel echt iemand die met alle winden meewaait. Eerst huilen om 't vertrek van de vrouwen en hun beloven dat hij geen band zou krijgen met de mannen. Terwijl hij vervolgens de vrouwen gewoon zwart maakt tegenover de mannen. En daarna ook nog beweren dat hij dit helemaal niet gedaan heeft! Wel heerlijk dat Giovanni gewoon zei dat hij dat wel gedaan had.  ;D

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 5-10-2003, 21:55:13 »
o o o wat een aflevering zeg vandaag!
moet geloof ik bij mij iig nog allemaal beetje zakken en doordringen.
1 ding is zeker, bjorn heeft voorgoed afgedaan bij mij......wat een huigelarij zeg!

heeeeeel leuk voor fatima dat ze zwanger blijkt te zijn, maar ik denk dat ze erg gemist gaat worden ....en door ons....en door haar team leden, ze was toch wel de steunpilaar op dat eiland, en gewoon een prachtig mens.

verder ga ik morgen nog maar eens deze aflevering kijken, en zien of ik er dan iets zinnigs over weet te zeggen ;)

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 5-10-2003, 21:56:43 »
Ik had niet verwacht dat Eric de meeste stemmen zou krijgen.

Ik zag dit wel al aankomen. Je ziet gewoon aan hem dat hij enorm vermoeid en verzwakt is. Verder heb ik 't idee dat hij (nog) niet zo heel erg lekker in de groep ligt. Ik denk dan ook dat hij er als eerste bij Zuid zal uitvliegen.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 5-10-2003, 22:01:05 »
1 ding is zeker, bjorn heeft voorgoed afgedaan bij mij......wat een huigelarij zeg!

Ja bij mij heeft hij ook voorgoed afgedaan. En ik denk bij veel van de expeditieleden ook. De vrouwen kunnen hem iig niet meer luchten en ik denk de mannen over 'n paar dagen ook niet meer. Bjorn had echt beter acteerlessen kunnen nemen, want dat geacteer wat hij nu laat zien is echt te slecht voor woorden. Die dramatische huilbui van hem bij 't afscheid van de vrouwen en daarna 't ontkennen van 't zwart maken van diezelfde vrouwen. 't kwam dus echt totaal niet geloofwaardig over. Deze man probeert gewoon echt op iedereen in te spelen, maar dat gaat hem gewoon niet lukken. Ik denk dan ook dat hij er binnen de korsten keren uit zal vliegen. Als hij iig geen immuniteit meer heeft.  :-\

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 5-10-2003, 22:01:28 »
Op een ander ER forum stond een berichtje dat iemand uit zeer betrouwbare bron had vernomen dat Fatima zwanger was.
Iedereen reageerde nog al lacherig....zeker van Bjorn werd er geroepen.
Is het nog waar ook!!!!!
Heel leuk voor haar...jammer voor de eilandbewoners en tv kijkers.
Het moet ondertussen al geboren zijn.
Is het een Tymo of........

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 6-10-2003, 02:43:49 »
tjee wat gebeurde er veel deze aflevering.
Eigelijk iets teveel om in een uurtje te proppen........konden ze er geen extra lange uitzending van maken dan???  ;D

maar wel leuk, en ik ben weer benieuwd hoe of het verder zal gaan.
stap voor stap

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 6-10-2003, 09:04:59 »
Ik bedacht me gisteren ineens dat 't eigenlijk wel vreemd was dat de vrouwen wat voedsel hadden meegenomen van Pantai naar Timo. Mocht dit wel? Ik kan 't me nauwelijks voorstellen dat dit de bedoeling was. Of zullen de makers medelijden met Fatima hebben gehad (zij moest immers op 't eiland zonder voedsel blijven) en de vrouwen toestemming hebben gegeven hiervoor?  :-\

Offline Kritje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit is geen vakantie
Re:Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 6-10-2003, 09:34:36 »
Volgens mij hebben de programma makers wel ingegrepen.
De jongens kwamen bijna om van de honger, de vrouwen werden depri van bjorn en ik denk dat dit de reden is waarom er een dag geruild is en daarna gemixed is!
Normaal zo pas bij de samensmelting gemengd worden.
De verandering bracht wel spectakel en bjorn viel door de mand.

 
Help me, I'm an ER-addict

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 6-10-2003, 14:47:35 »
Normaal zo pas bij de samensmelting gemengd worden.
De verandering bracht wel spectakel en bjorn viel door de mand.

Vorig jaar zijn de kampen ook herverdeeld na 4 afleveringen. Nu dus gewoon 1 aflevering eerder en dit kan misschien wel 'ns te maken hebben gehad met de ontstane situatie bij zowel de mannen (die enorm veel honger hadden!) als de vrouwen (die in de clinch lagen met Bjorn).

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 6-10-2003, 14:59:58 »
Ik denk toch dat het gewoon een bewuste keus is geweest die al langer vaststond bij de makers.
Ook in vorige seizoenen vielen mensen kilo´s af en hadden ze weinig, en dat zonder kampen om te gooien enzo.
Ik denk dat dit met de leiders te maken heeft. Ze hebben in de vorige afl. gekozen voor nog een termijn met immuniteit. Daar moeten ze natuurlijk wel wat voor doen, en onverwacht leiding moeten geven aan een totaal andere groep is wel lastig. Bovendien ben je denk ik pas een echte leider als je verschillende soorten groepen kunt leiden.  Dat kunnen ze zo een beetje bewijzen. Moet zeggen dat dit allemaal voor wel interresantte groepsprocessen zorgt. Denk dat Fatima zich daar goed doorheen had kunnen slaan. Bij Bjorn heb ik behoorlijke twijfels. Maar ik ben benieuwd. :-\



stap voor stap

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 7-10-2003, 03:28:48 »
Een zeer geslaagde aflevering met wel erg verassende wendingen.
Een zwangerschap nog wel. Fatima, van harte gefeliciteerd!
Verder Bjorn die nu wel in een moeilijke positie begint te komen. Ik denk niet dat er nog een kampgenoot is die hem 100% vertrouwd. Zonder immuniteit had hij er volgens mij allang uitgelegen.
Hopelijk komen er nog meer afleveringen zoals deze, kan niet wachten tot komende zondag.

Trouwens, krijgt Zuid nu een nieuwe leider?
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 7-10-2003, 09:15:11 »
Trouwens, krijgt Zuid nu een nieuwe leider?

In 't aankondigingsfilmpje, dat ook te zien is in 't Wat gebeurt er in de volgende aflevering?-topic, is te zien dat Ryan 't leiderschap wel op zich wil nemen. Ik ga er dus vanuit dat er 'n nieuwe leider komt. Hoe deze gekozen gaat worden, is nog even afwachten. (misschien wordt de nieuwe leider wel gewoon aangewezen door de makers van ER)

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 8-10-2003, 09:56:11 »
In 1 woord schitterend, hier zat zoveel in.

Heerlijk om te zien hoe Bjorn de vrouwen verguisd omdat hij denkt dat hij met de mannen verder moet en dan blijkt dat de vrouwen terugkomen.

Wat een walgelijke kruiper en slijmbal is Bjorn! Na deze aflevering kan hij m.i. nooit meer winnaar worden ;D ;D
Gek zijn is gezond