Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 4700 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 5
« Gepost op: 12-10-2003, 20:57:16 »
In dit topic kun je alles kwijt over aflevering 5.  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 12-10-2003, 21:58:00 »
Interessante aflevering weer!  :D

Bjorn begint me steeds meer te irriteren. Zoveel fake emoties en zo veel leugens! Geweldig was 't om te zien dat in 't begin van de aflevering niemand 'm nog maar aankeek en dat hij echt 'n eenzame man begon te worden. Ik hoopte van harte dat Gio 't leiderschap zou overnemen, maar helaas mocht 't niet zo zijn. En ondertussen blijft Bjorn maar beweren dat de immuniteit 'n straf voor 'm is. Ik dacht echt net bij de eilandraad: nou als hij 't zo erg vindt, waarom schaffen ze die immuniteit voor hem niet af? Ik zag 't al voor me dat Ernst Paul gewoon zou zeggen: "aangezien je 't als 'n straf ervaart, heb je vanaf nu geen immuniteit meer."  ;D

Die proef die Geert van Bjorn won was natuurlijk geweldig. En hij maar klagen dat 't geen eerlijke strijd was, maar hij werd wel mooi door Ernst Paul op z'n plaats gezet: "als jij ook unnaniem als leider gekozen was, had je niet hoeven te strijden voor 't leiderschap vanmorgen". Heerlijke kerel die Ernst Paul.  :)

Ik vond 't trouwens wel gemeen dat Zuid geen voedsel won, maar 'n telefoongesprek. Dat is ook leuk natuurlijk, maar voedsel hadden ze veel harder nodig! Volgens mij hadden ze ook gewoon echt verwacht voedsel te winnen! En dit was dus toch wel 'n beetje 'n teleurstelling.

Judge begint me ook te irriteren trouwens. Hij voert echt geen klap uit en vind 't ook nog normaal dat hij alleen maar 'aan 't genieten is' en dat de rest al 't werk doet. Die gaat 't denk ik ook niet meer lang redden.  :-\

Eric is echt hartstikke ziek en zal volgende week wel moeten opgeven. Jammer maar helaas. Zoveel hebben we nog niet van 'm gezien, dus ik denk niet dat 't 'n groot gemis zal zijn.  :-X

Eva dus weg, die zal ik eerlijk gezegd ook niet zo veel missen. Gewoon om 't feit dat we haar nog maar nauwelijks hebben gezien in de expeditie. Vandaag was eigenlijk de eerste keer dat ik haar hoorde praten. Wel oneerlijk hoe ze eruit gestemd is. Er was denk ik echt 'n complot en Bjorn trok natuurlijk weer wat slecht geacteer uit de kast toen hij moest kiezen tussen Judge en Eva. :-\

Ik vond 't raar dat Bjorn aan 't einde bij de aftiteling was en niet Eva. Hij zei iets van "ik krijg nog 'n keer dat mes in m'n rug, ik weet alleen nog niet van wie!". Zou dit over 't fysieke geweld, dat zou plaats vinden, gaan?
« Laatst bewerkt op: 12-10-2003, 22:01:02 door Han13 »

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 12-10-2003, 22:07:34 »
Het was weer smullen.
Ik heb van het begin tot 't end op het puntje van m'n stoel gezeten.
Agh...die Bjorn...ik kan hem wel wurgen......nee ik blijf de vrouwen steunen en vervolgens toch op Eva stemmen. :-\
Judge is idd behoorlijk lui...dat gaat tegen hem werken.
Ilona begint me ook te irriteren met dat geroddel en gestook van d'r.

Over dat mes in de rug van Bjorn...dat is niet letterlijk bedoeld
maar figuurlijk. :-\

« Laatst bewerkt op: 12-10-2003, 22:11:57 door katja02 »

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 12-10-2003, 22:12:58 »
nou ik vond het ook weer genieten hoor vanavond.
heb alleen wel flink zitten balen (lees vloeken) toen gio van dat paaltjes af stortte  >:(, maar goed dat hebben we ook weer gehad, en we kunnen nu nog iig een paar afl. van de alom geliefde (en vooral gesprekstof opleverende) bjorn genieten ;D.

ik vind het trouwens wel erg verdacht dat eva door die mannen zo werd weggestemd, had toch veel eerder ilona verwacht ??? waarom zouden ze eva hebben gekozen  :-\

ik heb trouwens ook zo genoten van het lik op stuk beleid van EP, in een woord GEWELDIG! jammer ook dat ryan zich er meteen bij neer legde voor het leiderschap naar geert, had mi nog leuke tv kunnen worden als hij leider was geworden op zuid ;D

nou vooral natuurlijk erg benieuwd naar volgende week, dat wil toch wel wat beloven met bjorn. messen in zn rug maar wie o wie (zal wel weer gewoon erover gaan dat niemand hem mag, en worden we weer om de tuin geleid...maar tis leuk om over na te denken ;))
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 12-10-2003, 22:20:36 »
Over dat mes in de rug van Bjorn...dat is niet letterlijk bedoeld
maar figuurlijk. :-\

Bjorn zal 't wel figuurlijk bedoeld hebben, maar 't zo'n uitspraak komt voor de makers natuurlijk prachtig uit als er ons echt 'n incident met 'n mes te wachten staat. Ik denk dan ook dat dit voor ons 'n soort voorteken moet zijn dat 't fysieke geweld volgende week zal gaan plaats vinden.....tegen Bjorn natuurlijk.

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 12-10-2003, 23:49:16 »
Ongelooflijk hoe oneerlijk de man kan zijn. Als je gewoon niets doet, als de anderen op expeditie zijn, geef dat dan gewoon toe en zeg: "Morgen doe ik wel wat extra's". Maar gaan liegen is het domste wat je kunt doen.

Ik vond het ook wel gemeen dat zuid geen voedsel won. Alle niet-eliminatie proeven hebben ze verloren (op die gewonnen vis na) en nu krijgen ze een telefoongesprek.

Ik denk dat Judge te zwak is om het nog echt lang vol te houden. En met genieten kom je ook niet ver.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aflevering 5
« Reactie #6 Gepost op: 13-10-2003, 10:45:42 »
Ik baalde ook echt verschikkelijk dat die draak van een vent leider is gebleven. En in dat interview zei hij echt dat hij wel die immuniteit nodig had anders zou hij er gelijk uitvliegen maar tegen de anderen deed hij net alsof dat daar niet om te doen was en daar kan ik nou niet tegen. Net als dat die anderen op zoek waren naar kruiden enzo en ze komen terug en dan gelijk van die smoezen van eh,  maar dit en dat heb ik wel gedaan. Zeg dan nix! >:( Of zeg eerlijk als ze erom vragen (wat ze niet deden ::)) dat je gewoon eens een keertje lekker lui heb liggen zonnen ofzo. Dat is toch geen ramp ofzo?
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Twannyboy

  • Forumlid
  • Grrrrom
Re:Aflevering 5
« Reactie #7 Gepost op: 13-10-2003, 17:40:57 »
Björn heeft natuurlijk met Judge en Gio een pact gesloten dat zij dezelfde dame zouden stemmen en dat de mannen na de samensmelting in ruil daarvan niet op Björn zullen stemmen.

Maar Björn is nog niet zo zeker dat Gio zich aan de afspraak houd. Het figuurlijke mes zou hij idd wel eens in zijn rug kunnen krijgen.
De dames op dat eiland zijn uitgespeeld.
Angst, angst en nog eens angst... niemand kan er onderuit.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 5
« Reactie #8 Gepost op: 13-10-2003, 20:22:17 »
Björn heeft natuurlijk met Judge en Gio een pact gesloten dat zij dezelfde dame zouden stemmen en dat de mannen na de samensmelting in ruil daarvan niet op Björn zullen stemmen.

Maar Björn is nog niet zo zeker dat Gio zich aan de afspraak houd. Het figuurlijke mes zou hij idd wel eens in zijn rug kunnen krijgen.
De dames op dat eiland zijn uitgespeeld.

Goed dat je dit zegt! Wordt me nu veel meer duidelijk, Judge zal dan wel gekomen zijn met het plan vandaar: Judge heeft wel mooie woorden, een mooie filosofie'. Dat bedoelde hij er dus mee!  :D

Offline Twannyboy

  • Forumlid
  • Grrrrom
Re:Aflevering 5
« Reactie #9 Gepost op: 13-10-2003, 23:28:06 »
Judge doet mee omdat hij anders denkt dat hij ervan tussen is. Gio is bang dat mensen op hem gaan stemmen omdat ze denken dat hij sterk is. En Björn speelt het spelletje mee, omdat hij eindelijk vrienden denkt te hebben.

Ik denk dat als het anders gelopen was de dames de macht in handen hadden genomen op het eiland. die wilde zo-ie-zo samenzweren. Op dat eiland spelen ze alleen nog voor de winst. Op het andere eiland om te overleven.
Angst, angst en nog eens angst... niemand kan er onderuit.