Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 10116 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 21-10-2003, 12:42:35 »


Maar misschien mogen ze ook wel gewoon geen prijs afgeven....of hebben ze niet door hoe dramatisch de situatite op Timo is....of gunnen ze kamp Zuid gewoon echt niks.  :-\

Gio en Judge weten het iig. Aan de andere kant is Noord (lees: Gio en Judge) natuurlijk ook blij met elke voedselprijs, vooral Judge heeft weinig gegeten.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 21-10-2003, 12:50:32 »
Judge weinig gegeten? Ze hadden toch ook al zoveel vis gevangen dat ze er een uitgebreide lunch van konden maken, en dat voor een paar dagen? En dan nog die kip erbij. Nee, die gasten komen daar echt niks te kort hoor!
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 21-10-2003, 15:07:31 »
Gio en Judge weten het iig.

Maar zij zijn de slechte situatie op Timo misschien al vergeten nu ze zelf niks meer tekort hebben.  :-\

Judge weinig gegeten? Ze hadden toch ook al zoveel vis gevangen dat ze er een uitgebreide lunch van konden maken, en dat voor een paar dagen? En dan nog die kip erbij. Nee, die gasten komen daar echt niks te kort hoor!

Ze hebben idd deze laatste dagen echt enorm veel voedsel gehad. Ze hadden echt wel heel erg veel vis gevangen en eten volgens mij onderhand meer als dat ze hier in Nederland doen. Iemand grapte toch ook: "we komen hier gewoon kilo's aan!"

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 25-10-2003, 14:58:41 »
ik zet het hier ook maar even neer, geert heeft een mail rond gestuurd over de afgelopen afl. deze kun je lezen op ryan's van pagina (zie links)
hier een link naar het forum daar http://www.ryan-robinson.nl/forum/index.html
kijk bij ER en bij onderwerp geert.
bij vragen en antwoorden staat ook een hoop te lezen over hoe ryan dit allemaal heeft beleefd
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 25-10-2003, 15:35:49 »
Hieruit begrijp ik dat Geert "verknipt" wordt weergegeven door De Makers. Het wordt steeds verdrietiger... dit programma.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”