Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 8251 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Aflevering 8
« Gepost op: 2-11-2003, 20:55:45 »
Je kunt hier alles kwijt over aflevering 8.
Geniet nooit met mate...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #1 Gepost op: 2-11-2003, 22:29:53 »
Geweldige aflevering weer! Totaal onverwacht dat Geert er ineens uitwilde. Ik was echt verbaasd dat hij die move maakte. Ik vind 't echt zwak van hem. Hij merkt gewoon dat hij zelf niet meer de sterkste op 't eiland is en geeft gelijk alle moed op. En tot m'n grote verbazing kiest hij dan toch nog voor 't Duivelseiland! Dat had ik dus helemaal niet meer verwacht! Maar hij heeft 't dus nu wel verprutst bij alle andere expeditieleden. Hij zou toch niet nog stemmen voor hem verwachten in de finale? Wie gaat er nu iemand die vrijwillig weg wilde uit de expeditie de overwinning gunnen? Ik denk niet veel.  :-\

Ook verassend dat Karen de uitdaging van 't Duivelseiland aanging. Ik had 't niet verwacht, maar ik vind haar wel echt op haar plaats zo op dat eiland. Ze lijkt me heel krachtig nadat ze 6 stemmen kreeg en zal ver gaan denk ik om toch nog de finale te halen.  :)

Verder vond ik 't vreemd dat er eerst zo'n drama om de beten van Franca werd gemaakt en later hoorde we er ineens niks meer van. Ik had na die consternatie toch wel gedacht dat er 'n dokter aan te pas zou komen.  :-\

Verder vind ik 't niet slim van Ilona dat ze alleen blijft liggen. 't is eenzaam en ze krijgt de groep zo nog meer tegen zich. En later bij de eilandraad zeurde ze dat ze zich zo alleen voelde 's nachts. Ik vind toch dat als je er zelf voor gekozen hebt om alleen te gaan liggen, dat je daar echt niet over mag zeuren.

Giovani heeft 'n hele sterke positie binnen 't kamp. Bovendien is hij fysiek nog erg sterk (doordat hij natuurlijk veel heeft kunnen eten) en heeft hij daarom 'n betere kans bij de proeven. Ik was dan ook niet echt verbaasd dat hij beide proeven won. Volgens mij heb ik 'm zelfs in de pool al als winnaar van de 2de proef aangeduid, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker. Iig maakt Gio de meeste kans op de overwinning op dit moment, maar daar kan natuurlijk zomaar volgende week weer verandering in komen!

Robin maakt trouwens ook nog wel steeds veel kans. Hij staat echt heel goed in de groep, kan 't met iedereen goed vinden (zelfs met Bjorn!) en speelt 't slim volgens mij. Ik vond de 3 regels in z'n tactiek iig erg goed klinken.  8)
« Laatst bewerkt op: 2-11-2003, 22:34:07 door Han13 »

Offline Akira

  • Forumlid
Re:Aflevering 8
« Reactie #2 Gepost op: 2-11-2003, 22:37:41 »
die karen mag eruit, die doet geen reet. En die geert is ook een mafkees dat hij er ineens uitgaat. Vage mensen daar op dat eiland

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8
« Reactie #3 Gepost op: 2-11-2003, 22:49:35 »
Inderdaad weer enkele verrassende wendingen deze aflevering. Wat ik bij de eilandraad wel vreemd vond is dat we volgens mij niet de volledige uitslag van de eilandraad te horen hebben gekregen - ik was wel benieuwd naar het aantal stemmen dat Ilona en Bjorn toch nog gehaald hadden. Maar misschien komt dat nog op internet te staan?
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #4 Gepost op: 2-11-2003, 23:05:51 »
Maar misschien komt dat nog op internet te staan?

't zal morgen wel via de officiele site van ER bekend worden gemaakt en dan staat 't overzicht ook vliegensvlug op deze site in 't menu onder ER-Stuff als 'wie stemt op wie'.  :)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Aflevering 8
« Reactie #5 Gepost op: 2-11-2003, 23:18:04 »
't zal morgen wel via de officiele site van ER bekend worden gemaakt en dan staat 't overzicht ook vliegensvlug op deze site in 't menu onder ER-Stuff als 'wie stemt op wie'.  :)
de officiele site loop al achter en heeft sinds afl. 3 al geen goed stem overzicht meer.
ons stem overzicht staat al online, en ik ben er van uitgegaan dat iedereen (behalve geert en ilona) op geert hebben gestemd.
dit omdat ze anders (denk ik) de alle stemmen wel hadden laten zien.
hij word dus pas vrijdag (!) echt duidelijk, dan staat het nl. op de be. site
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #6 Gepost op: 2-11-2003, 23:26:36 »
de officiele site loop al achter en heeft sinds afl. 3 al geen goed stem overzicht meer.

Uhhh joki, ik heb net nog gekeken en tot en met aflevering 7 staat gewoon ingevuld hoor.  :)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Aflevering 8
« Reactie #7 Gepost op: 2-11-2003, 23:28:00 »
dat is dan vandaag gedaan, want gister was het nog blanco  :-\
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Aflevering 8
« Reactie #8 Gepost op: 3-11-2003, 07:57:08 »
Ligt het aan mij of was dit ....uh....een...tja hoe zullen we het zeggen....."vreemde" aflevering?

Ik vond het een beetje chaotisch omdat ze steeds heen en weer moesten flippen tussen D Eiland en Kelapa. Ze moeten natuurlijk laten zien hoe het Karen vergaat op dat eiland, natuurlijk, maar om dit allemaal in 1 uitzending van een uur te proppen en er ook nog een aantal keren uit gaan voor reclames, ik weet het niet. Bij de deling Kamp noord en kamp zuid vond ik het niet hinderlijk, steeds heen en weer flippen, maar nu wel. Nu kwam Kelapa niet helemaal uit de verf waardoor het bij mij chaotisch en wat saaierig overkwam. Zoals inderdaad dat gedoe met Franca. Eerst er op ingaan en later hoorde je er weinig meer van. Je kan natuurlijk niet alles uitzenden, maar toch. En die keuze van geert, dat kwam ineens ..BAM... tussen alles door. Er zal heus wel iets zijn gebeurd waardoor het een beetje opgebouwd kon worden (zoals die gesprekken of zo) maar nu..het kwam ineens uit de lucht vallen. Nou ja. Of had ik zelf gister gewoon een slechte dag?  ;)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Aflevering 8
« Reactie #9 Gepost op: 3-11-2003, 10:09:23 »
Ik vond het juist wel weer een leuke aflevering! Veel onverwachte wendingen en een heuse "cliffhanger" op 't eind!

Vond het juist wel leuk om te swichen tussen de twee eilanden, Karen is nog steeds laaiend over haar eliminatie. Kan me voorstellen dat ze kwaad is dat Geert er nu vrijwillig uitstapt terwijl zij een paar dagen ervoor weggestemd is. Dat steekt toch lijkt me.
Wel weer vreemd dat ze aan Geert uitleg vraagt over haar eliminatie en dan halverwege gewoon wegloopt...wat had ze verwacht te horen dan?

Verder gaat Bjorn door de knieën en laat Robin z'n ware aard zien... Gio is weer z'n fanatieke (op het bezetene af) zelf...  leuk leuk leuk!
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #10 Gepost op: 3-11-2003, 10:40:44 »
Het lijkt elke week leuker te worden!!!
Wat mij betreft een van de leukste expedities tot nu toe.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #11 Gepost op: 3-11-2003, 10:45:55 »
Ligt het aan mij of was dit ....uh....een...tja hoe zullen we het zeggen....."vreemde" aflevering?

Ik vond 't ook 'n wat vreemde aflevering. En idd doordat er steeds naar 't Duivelseiland werd geswitcht, was er 'n hoop minder tijd om uit te zenden wat er op Kelapa gebeurde. Maar of dit nu de reden is dat we niet meer te zien kregen hoe 't met Franca ging en waarom precies Geert er ineens uitwilde, weet ik eigenlijk niet. Ik blijf 't dan ook vreemd en vooral heel jammer vinden dat we van deze 2 onderwerpen niet wat meer te zien kregen.  :-[

Wat mij betreft een van de leukste expedities tot nu toe.

Ben ik 't helemaal mee eens! En dat komt denk ik vooral door alle nieuwigheden in 't concept. Eerst de mannelijke en vrouwelijke leider, dan weer dat Duivelseiland. Erg leuk verzonnen allemaal. (komt waarschijnlijk van ER in 'n ander land af, maar goed)  Bovendien denk ik dat ze ook weer de juiste expeditieleden hebben gekozen. Toch knap dat ze ieder jaar weer van die bijzondere types erbij hebben, die de expeditie 'n stuk interessanter maken.  :)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Aflevering 8
« Reactie #12 Gepost op: 3-11-2003, 11:13:43 »
Het lijkt elke week leuker te worden!!!
Wat mij betreft een van de leukste expedities tot nu toe.


ik vond dit ook een leuke aflevering. erg sociaal ook dat Gio de nasi aan judge gaf, helemaal toppie!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 8
« Reactie #13 Gepost op: 3-11-2003, 11:14:18 »
Ben ik 't helemaal mee eens! En dat komt denk ik vooral door alle nieuwigheden in 't concept. Eerst de mannelijke en vrouwelijke leider, dan weer dat Duivelseiland. Erg leuk verzonnen allemaal. (komt waarschijnlijk van ER in 'n ander land af, maar goed)  Bovendien denk ik dat ze ook weer de juiste expeditieleden hebben gekozen. Toch knap dat ze ieder jaar weer van die bijzondere types erbij hebben, die de expeditie 'n stuk interessanter maken.  :)

Helemaal mee eens! Topwerk van de makers! Wat het nog weer extra leuk maakt is ook dat er nog weinig te voorspellen is. Vorig jaar was het al wel zeker dat het Nolleke-kamp een voor een zouden worden uitgeroeid, maar bij deze expeditie is niets zeker. Ryan en Björn, die had ik wel 10x afgeschreven, maar zitten er nog steeds bij!  :D. Het is trouwens ook goed te zien in de pool, bijna niemand heeft de afvaller goed. Wel een beetje jammer dat er nu al 2 weken achter elkaar niemand 'echt' is afgevallen.  :'(

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re:Aflevering 8
« Reactie #14 Gepost op: 3-11-2003, 12:16:00 »
ik vond dit ook een leuke aflevering. erg sociaal ook dat Gio de nasi aan judge gaf, helemaal toppie!
Nou, hij had die nasi beter aan iemand van het andere eiland kunnen geven, dat was pas sociaal geweest.
Hij had al geweigerd om de uitgehongerde groep van het andere eiland een groter ransoen te geven, werd daar bij de vorige eilandraad ook ff subtiel voor op de vingers getikt en geeft vervolgens het "overschot" aan Judge, die aldoor toch z'n buik al rond heeft kunnen eten.
Ik heb het idee dat hij dit bewust doet, zodat een aantal tegenspelers bij voorbaat al kansloos zijn bij de te houden eliminatieproeven.
Persoonlijk vind ik hem dus niet zo sociaal maar eerder berekenend.
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #15 Gepost op: 3-11-2003, 12:27:00 »
tja, snap wat je bedoelt met die nasi, maar dit was toch ook wel logisch, hij had immers tegen Judge gestreden, en judge had het dus beter gedaan dan re dest van het team.
Hij gunde de tweede plaats ook gewoon wat, denk dat het niet uitmaakt wie die tweede plaats had gehad.
Hij had het trouwens ook allemaal alleen op kunnen eten!

Verder heb ik genoten van de uitzending, maar inderdaad wel raar dat er geen vervolg kwam op de prikken van Franca, en dat geert´s verhaal er een beetje tussendoor gepropt werd. :-\
Het hele duivelseiland vind ik alleen maar leuk, extra leuk omdat wij als de kijkers al weten dat het bestaat en de kanidaten nog niet.  ;D
het blijft zo heerlijk onvoorspelbaar allemaal. Ik zit aleweer te piekeren wie ik in moet vullen voor de pool. Tja, wordt weer een grote gok, elke aflevering gebeuren er toch wel onverwachte dingen....... :P
stap voor stap

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8
« Reactie #16 Gepost op: 3-11-2003, 23:56:20 »
Ik weet niet of het jullie is opgevallen maar er is een opvallende wedstrijd ontstaan tussen Bjørn en Judge, wie de meeste Engelse statements weet:
Tegenover:
"Someone's gotto do the work!"
“Part of the Game”
“I won...and I'm enjoying it!
“Game, Set & Match over”

van Brian/Barny/Bjørn staan the judgements:

Ow lordy lordy ja geweldig!"
"When it's raining, it's pooring weet je
"Robin? Dat is mijn soulbrother!"
“I’m a Competitor”
“go all the way”
“he’s a Loner”
“a Quitter”

van Jødge...
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8
« Reactie #17 Gepost op: 4-11-2003, 00:08:07 »
Wat heeft Franca misdaan??

N.a.v. het wegstemmen van Karen: Ilona zegt ronduit in het gezicht van Franca dat ze niemand op het eiland meer vertrouwd. Maar dat geldt dan ook voor Franca!  ???
Maar wat heeft Franca dan misdaan in de ogen van Ilona? Franca heeft altijd dat gestemd wat Ilona van haar verwachtte.

Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #18 Gepost op: 4-11-2003, 01:09:51 »
Ik denk dat ilona uit boosheid of zoiets af en toe maar wat roept ofzo.
Snap wel vaker een uitspraak van haar niet. Misschien een beetje teveel flapuit???

zou dus idd ook niet weten waarom ze Franca niet kan vertrouwen.
stap voor stap

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8
« Reactie #19 Gepost op: 5-11-2003, 16:50:47 »

Ow lordy lordy ja geweldig!"
"When it's raining, it's pooring weet je
"Robin? Dat is mijn soulbrother!"
“I’m a Competitor”
“go all the way”
“he’s a Loner”
“a Quitter”

van Jødge...

Tijd voor een inburgeringscursus zou ik zo zeggen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”