Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 10746 keer)

Offline Aileen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • it al seems fine to the naked eye
Re:Aflevering 9
« Reactie #20 Gepost op: 13-11-2003, 11:54:03 »
Verder begint het kleine-jaloerse-jongentjes gedrag van het trio Kwik Kwek en Kwak (Gio-Judge-Robin) me redelijk te irriteren. Ik begin ook te geloven dat zij al heel lang een akkoord hebben gesloten, en zo redelijk het spel in handen hebben. Wat me van Robin nog het meest tegenvalt, want ik dacht toch echt dat hij oprecht was, en niet meedeed aan complotten.  Maar blijkbaar mag je niet aan z'n vriendje Gio komen, en zeker niet als je mooi bent en succesvol. Dan ben je immers geen Robinson. (??). Gewoon jaloers dus, hè bah!
Ook het commentaar van ons trio als Ryan een paar dagen 'ziek' is, vind ik nogal flauw. Vooral als dat van Judge komt, die weet immers maar al te goed dat "zitten ook energie kost". En ook Robin is al een paar dagen ontoerekeningsvatbaar geweest, dus mag Ryan ook es?
Gio zal de bananen wel niet gejat hebben, althans als we de teaser moeten geloven (en dat kunnen we beter niet doen).
Judge barst in tranen uit (zou hij dan toch.....??)
Robin schelt Ryan uit voor "Ken van Barbie", getver wat kinderachtig zeg, Robin gaat me nog zwaar teleurstellen.
En Ryan? Die zal het wel allemaal weer over zich heen laten komen, de man heeft een olifantenhuid. Persoonlijk ben ik nogal neutraal over Ryan, ik heb niks met 'm, maar ik heb ook niks tegen 'm.

Robin doet men geloven dat hij daar niet aan meedoet en wil oprecht overkomen....ik denk dat hij dit allemaal in zijn hoofd al gepland heeft (en of hij buiten dit spel wel oprecht is..???denk zelf van wel) hij kan natuurlijk niet alles spelen dus sommige dingen zullen echt wel oprecht zijn.Ik zelf ben het met je eens dat judge hier niet over had mogen oordelen (maar houd er rekening mee dat deze mensen bij elkaar op de lip zitten 24uur per dag en dat ze een spel willen winnen en het steeds moeilijker wordt om iemand te vertrouwen!dus de gemoederen lopen op!)en dan zeg je dingen zonder erbij na te denken.verder is het judge die ryan uitscheld voor ken "ken is in the house hoor" en niet Robin...
Ik zou het vreemd vinden als Robin idd zelf die bananen heeft gestolen ik vind de crew een beter idee...
maar ik heb zelf de theorie dat gio 3 dagen zo veel mogelijk gerust heeft om zijn krachten te sparen voor de imuniteits proef!dus 3 dagen in bed en toch eten dus je krachten schieten weer omhoog...en die 2 bananen tja het zou dan wel in mijn theorie passen maar ik twijfel daarover...hij kijkt wel schuldig als ze het erover hebben maar dat kan ook weer zo geknipt zijn....en stel dat mijn theorie klopt dan vind ik het wel echt heel erg grappig dat ze een geestelijke proef kregen.. ;D en dat gio teveel uit de pan snoept ben ik het wel over eens en he hij kan makkelijk dingen stelen want hij gaat over het proviant en als iemand denkt dat hij iets mist kan hij gewoon zeggen dat hij het voor het eten van gisteren gebruikt heeft.
ik denk dat Ryan als er niets aan gedaan wordt eruit gaat.
groetjes Aileen
:D
nudge nudge wink wink Say no more

Offline ER-rulez

  • Forumlid
  • Gio blijft mijn favoriet!
Re:Aflevering 9
« Reactie #21 Gepost op: 13-11-2003, 16:34:19 »
Nog een rekenkundig raadsel: Bij de eilandraad waren nog 3 vrouwen en 5 mannen over. Alle vrouwen stemden op Bjorn, alle mannen stemden op Ryan (behalve Ryan zelf natuurlijk). En toch moest Bjorn het eiland verlaten. Isn’t that weird? ???

Eh...ik weet niet of je er ondertussen al achter bent, maar volgens mij heeft Ryan gewoon op Björn gestemd. Anders klopt t inderdaad niet. Ik kan me namelijk niet herinneren dat iemand anders dan Björn of Ryan een stem kreeg.
It starts with a dream and it ends with what you do with that dream!

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9
« Reactie #22 Gepost op: 13-11-2003, 23:32:30 »
Eh...ik weet niet of je er ondertussen al achter bent, maar volgens mij heeft Ryan gewoon op Björn gestemd. Anders klopt t inderdaad niet. Ik kan me namelijk niet herinneren dat iemand anders dan Björn of Ryan een stem kreeg.
Ryan heeft inderdaad - heel tactisch - op Björn gestemd. Mijn opmerking was dan ook als grapje bedoeld!
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9
« Reactie #23 Gepost op: 14-11-2003, 00:09:45 »
Ik vond 't ook vreemd dat er nu ineens naar de vorige twee eilandraden werd gekeken. Bij mijn weten is dat nog nooit eerder gedaan. Ik vermoed eigenlijk dan ook 'n beetje dat men dit gedaan heeft om Ryan zeker op 't eiland te houden. Misschien verwachtte de makers dat de situatie rondom Gio-Ryan nog zou escaleren als Ryan mocht blijven en wilde ze deze 'mooie televisie' niet missen. En daarom moest Bjorn er dus uit en haalde Ernst Paul ineens 'n hele nieuwe regel voor 'n gelijk aantal stemmen uit de kast. Maar ik kan 't ook volledig mis hebben hoor, maar ik vond 't gewoon erg toevallig dat ze nu ineens met 'n ander systeem kwamen.
Ik denk wel dat de deelnemers deze regel al voor het stemmen wisten, want toen Ernst-Paul na het gelijkspel deze regel op TV uitlegde, was niemand verbaasd en werd er alleen maar ja geknikt (Maar ach, dat kan natuurlijk ook knip- en plakwerk geweest zijn). Persoonlijk had ik verwacht dat bij een gelijkspel net als in eerdere afleveringen van dit jaar degene met immuniteit (toen: de leider) de doorslag mag geven. Dan had Robin dus zeker Ryan weggestemd.
By the way, vorig jaar hoefde er m.i. geen enkele keer geloot te worden, want er was nooit sprake van een gelijkspel. Dit jaar is het dus een stuk spannender!
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9
« Reactie #24 Gepost op: 14-11-2003, 00:33:31 »
Ik bedenk me net dat ze bij een gelijkspel ook beide kandidaten hadden kunnen laten blijven (en de week daarop 2 mensen wegstemmen). Dan hadden we ook nog een weekje kunnen genieten van de trubbels tussen Ilona en Bjorn!
Je moet het complot smeden als het heet is.