Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 6572 keer)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Aflevering 10
« Gepost op: 16-11-2003, 22:34:11 »
hier kun je alles kwijt over aflevering 10, en me dunkt dat er genoeg over te vertellen valt  ;D ;)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #1 Gepost op: 16-11-2003, 23:02:47 »
Krijgen we eindelijk dat fysieke geweld.......wordt er niet ingegrepen!? >:(
Ze moesten toch ingrijpen, zei die Ernst-Paul in dat interview? ???
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #2 Gepost op: 17-11-2003, 23:14:43 »
Misschien dat hij met "ze" de andere eilandbewoners bedoelde? Robin moest Gio tot bedaren brengen.

Ik vind het trouwens behoorlijk ernstig dat iemand een andere eilandbewoner fysiek bedreigd. Ik had eigenlijk wel een of andere disciplinaire straf verwacht voor Gio. Hij is duidelijk iemand die geen enkele kritiek van wie dan ook verdraagt. En dan gaat het in mijn ogen ook nog om terechte kritiek (
als de dingen door montage niet heel erg uitvergroot zijn natuurlijk)!
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 10
« Reactie #3 Gepost op: 18-11-2003, 12:33:22 »
Dit is de eerste aflevering dat ik nu nog sta van: nou moe!?

Wat zijn nu een aantal flink door de mand gevallen. Althans, voor mij dan. Die triootje, daar heb ik het nu helemaal mee gehad.

Ik zat echt met mond open van verbazing te kijken hoe die bezig waren.

Gio, ik ZEI het toch, die had de ogen van een psychopaat (aka Richard Ramirez), nou, dat klopte ook. Ok ik overdrijf, maar dat Judge zegt dat Ryan niet spoort, ik zal zeggen: volgens mij is er iemand anders die niet helemaal spoort.

Ik snap ook niet dat die jongens niet voor zichzelf kunnen denken, stelletje papagaaien! Die Ken en barbie verhaal heb ik voor het eerst geloof ik van Robin gehoord, nu kraaien ze het alledrie, ik heb het Judge en Gio ook horen zeggen. meerdere malen. Als je ze vraagt om het te onderbouwen, denk niet dat ze dat kunnen.

Dat judge en Robin gaan zitten huilen, omdat hun "warme", "sociale" vriend er mischien uitgestemd wordt....nou nou nou. Judge: "zo warm, hij heeft zoveel voor ons gedaan". Sjonge jonge jonge.

En het ergste: hoe HAAL je het vredesnaam in je hoofd om iemand geen eten te geven omdat je niet eens bent met die persoons mening???? In zo'n situatie al helemaal. Te gek voor woorden.

Ik krijg wel meer waardering voor Ilona. Ik ben niet helemaal weg van d'r, maar ze komt wel steevast voor haar mening uit en dat kan ik wel waarderen. Jutta ook trouwens. Ik vond het prachtig zoals ze even vertelde aan Robin en Judge wat ze dacht van Gio's gedrag en de bananen kwestie. Daar schrokken ze toch van. Goed gedaan meid!

Bjorn op dat eiland: geweldig. Ik weet niet wie ik daar liever zie, Ryan of Bjorn. Bjorn staat garant voor amusement en kijkplezier, want wat is het toch een mallot. Aan de andere kant, ik vind het zo sneu voor Ryan, de manier waarop ie eruit is, dat ik het toch leuk zou vinden als ie won.

Ik vrees helaas voor de drie dames. Met het triootje aan de macht worden zij er nu een voor een uitgestemd. Ik zie het al aankomen. Alleen immuniteit voor hen, of geen ammuniteit voor Gio kan daar verandering in brengen.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #4 Gepost op: 18-11-2003, 12:40:04 »
Krijgen we eindelijk dat fysieke geweld.......wordt er niet ingegrepen!? >:(
Ze moesten toch ingrijpen, zei die Ernst-Paul in dat interview? ???

Ik denk eigenlijk dat er die nacht wel degelijk is ingegrepen door de crew. Ze zullen Gio echt wel effe ernstig toegesproken hebben, want dit laten ze natuurlijk niet zomaar gebeuren. Verder denk ik dat er 's nachts wel 'n psycholoog is geweest om iedereen tot bedaren te brengen. Zoals we zagen was iedereen er namelijk hevig emotioneel onder de volgende dag, dus dat zou die nacht ook wel zo geweest zijn. Dit ingrijpen laten ze natuurlijk niet aan ons zien in de aflevering. Misschien was er ook niet eens 'n camera bij toen de bedreiging van Gio gebeurde ('t was immers midden in de nacht geloof ik) en hebben ze 't ingrijpen bewust niet gefilmd.

Ik vond de kritiek op Gio ook terecht eigenlijk. Hij eet echt wel veel van de pan tijdens het koken en ik denk eerlijk gezegd ook dat hij die bananen gepakt heeft. Ik vind hem nu eigenlijk ook 'n heel akelig mannetje, nu hij zo erg zijn zelfbeheersing is verloren.  :-\

Ik vind 't jammer dat Ryan toch weg moest en niet Gio. Ik verwachtte eigenlijk dat Gio verplicht zou moeten vertrekken na dit voorval, maar vreemd genoeg mocht hij blijven. Misschien dat de makers er vanuit gingen dat er sowieso een van de twee naar huis zou worden gestuurd bij de eilandraad, waardoor ze toch al niet meer bij elkaar zouden zijn. Ik hoop dat Ryan door middel van 't Duivelseiland 'n soort van wraak op Gio kan nemen. Ik vind namelijk dat Gio de overwinning absoluut niet meer verdiend.  :(

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #5 Gepost op: 18-11-2003, 12:49:54 »
Van mij hadden ze ingrijpender mogen ingrijpen, gewoon zwiepen die machtsgeile bananendief!! ;D   ;)
En ik ben inderdaad ook bang dat die meiden er nu een voor een weggestemd gaan worden. Als Gio zijn proeven blijft winnen en het Trio spreekt af op wie ze gaan stemmen, is dat natuurlijk een eitje.
Dus ik hoop van harte dat die meiden nu eens een paar proeven gaan winnen.
Go ladies GO!!!!
« Laatst bewerkt op: 18-11-2003, 12:53:40 door kaneel »
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 10
« Reactie #6 Gepost op: 18-11-2003, 13:05:11 »
Ryan en de dames (op dat eiland  ;) ) zijn tactisch zo dom bezig!!

Eva is weggestemd door Gio, Björn en Judge. Karen door Gio, Björn, Judge en Robin. Vervolgens stemde het viertal allemaal op Geert en daarna op Ryan.

Dus nou denk je van...goh, Ryan, Jutta, Ilona en Franca zullen het nu weleens door hebben dat eerst Ryan eruit wordt gestemd en dan 1 voor 1 de dames. Daarna wordt het allemaal nog erger, de dames keren zich tegen Gio en willen hem weghebben, maar Gio heeft immuniteit, dus dat kan niet.

Dus dan denk je van, goed dan gaan we met zijn 4-en een van zijn vriendjes wegstemmen (met als beste voorbeeld Judge), maar nee hoor. Totaal geen stemafspraak. Franca denkt: 'Hmm, laat ik het complot eens gaan helpen. Ik mag Gio niet meer, maar ik stem zijn grootste concurrent weg, dan gaat Gio misschien ook wel  ??? ' en Ryan zelf: 'Goh, laat ik eens op Robin gaan stemmen. Ik weet dat ik 3 stemmen iig tegen krijg, maar Robin ligt zo goed in de groep met mijn ene stem krijg ik hem vast wel weg.'  ::)


Het was een expeditie vol verrassingen, maar het is nu wel bekeken. Een voor een gaan de dames er nu uit.  :( Ik gunde het Jutta echt waar en ook Franca en Ilona (die toch veel sterker waren dan ik dacht), maar die meiden zijn zo naief. Ze willen het niet zien en totaal geen tactiek om die prijs te winnen. Ze zien denk ik niet eens in dat Gio en Robin daar alleen maar aan denken. 

Hoogstwaarschijnlijk halen Judge, Robin en Gio de eindronde (en Björn door Duivelseiland). Beetje stom van Judge ook, want natuuurlijk wint je de fysieke proef niet van Gio en de 'sociale proef' is toch wel binnen voor Robin en Gio is dan toch ook wel weer een lachertje als hij dan nog daadwerkelijk denkt te kunnen winnen. 

Daarom is hij volgende week ook zogenaamd 'in een shock' door de toestand met Ryan. Ja, Gio 'my ass'. Je baalt er gewoon van omdat je weet dat je in de finale de stemmen van de vrouwen kwijt bent!

Robin gefeliciteerd alvast!  ;)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #7 Gepost op: 18-11-2003, 14:03:31 »
Als die meiden deze week allemaal op Judge stemmen dan gaat die er gewoon uit hoor. Het kan dan hooguit drie keer Judge en bijv. 3 keer Franca worden. Op basis van de vorige eilandraad is het dan gewoon Judge die naar huis vertrekt. Dus als ze een keer nadenken daar dan hoeven de dames helemaal niet in de minderheid te komen. Alleen vrees ik dat ze niet op die manier denken, want wat Chriz hierboven al schetst. Als Ryan nagedacht had, stemt hij natuurlijk niet op Robin...
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 10
« Reactie #8 Gepost op: 18-11-2003, 14:21:12 »
absoluut eens.

Stel dat het volgende keer weer een 'tie' is. Stel Judge - Franca/Ilona. Judge heeft al tegenstemmen sinds de samensmelting, Franca/Ilona niet. Dus Judge weg.

Stel het is Robin - Franca/Ilona. Robin heeft al in elk geval 1 tegenstem sinds de samensmelting, Franca/Ilona niet. Dus Judge weg.

Stel het is Gio - Franca/Ilona. Gia heeft geen tegenstemmen nog, toch? Wat dan?

Stel, het is Jutta met drie stemmen tegen....had zij niet na de samensmelting een stem tegen? Volgens mij ooit 1 keertje, van Robin toen. Dus tegen 3 x Judge. Jutta wint. Tegen 3x Robin? Uh, ze hebben allebei een stem tegen dus dan??

En tegen Gio zou ze het afleggen.

Ik ben beniewd of ze zo gaan denken. Als ze altijd op hetzelfde stemmen, dan hebben ze een kans. Maar idd, of ze zo slim zijn.......

Ik vrees dat de finale wordt: Gio / Robin plus Ryan of Bjorn.

Ik hoop dat Jutta in de finale zit. Vanaf het begin al. Maar ik vrees.......

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re: Aflevering 10
« Reactie #9 Gepost op: 18-11-2003, 16:02:09 »
Dit is dus duidelijk de aflevering waarin de vrouwen laten zijn dat zij het sterke geslacht  zijn  ;) en niet de mannen, zoals altijd wordt beweerd. ;D ;D

Noem het maar naief dat ze geen complotten smeden, maar hadden we eerder al niet de conclusie getrokken dat de complotten werden gemaakt uit zwakte en gebrek aan zelfvertrouwen? ???

Nou, de zwakte druipt er ruimschoots vanaf bij de heren der schepping.

Gio gaat totaal over de rooie bij de eerste keer dat ie stevige kritiek krijgt  ::vergroot::, mijns inziens volkomen terecht ook nog.
Judge heeft de hele serie nog niets uitgevreten, heeft al belminuten kado gehad, omdat ie jarig was, uit goeiigheid van de medekandi's en wil nu wel in de tv kruipen om z'n gezin weer te zien en vind stiekum ook dat gio ZIJN vrouw en kind naar het eiland had moeten laten komen.En gaat zitten janken omdat ze z'n vriendje hebben geplaagd.Erg volwassen allemaal.
En dan Robin, mijn favorietje van voorheen.
Het kan best zijn dat honger rare dingen met je doet (ik kan het weten hoor, heb zelf al een keer 2 weken alleen maar gedronken en niet gegeten om af te vallen (wel op doktersadvies hoor ;))), maar dan kun je toch niet alles wat je hebt geleerd en in de (psychiaters-)praktijk heb toegepast, zomaar ff vergeten omdat het gaat om een vriendje en dan roepen dat vriendje eik onschuldig is omdat ie zo geplaagd is :-\.

Nee, dan de vrouwen, voorheen nog niks tegen Gio, behalve Ilona misschien een beetje, en nu duidelijk en gedecideerd voor hun mening uitkomend  ::ok:: ::ok::
Verstandig en eerlijk genoeg om Gio naar huis te sturen, alleen de immuniteit van gio gooit ff roet in het eten helaas.
Afwachten nu maar weer wat er volgende week gebeurd, maar ik kan niet anders als eindigen waar ik ook mee ben begonnen:

Sorry mannen, wij vrouwen zijn het echte sterke geslacht. :P :P
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 10
« Reactie #10 Gepost op: 18-11-2003, 16:27:30 »
Je hebt volkomen gelijk, Feeks. De dames zijn ook een stuk sympathieker, maar uiteindelijk gaat er wel een van die drie heren met de prijs naar huis.

Sorry Feeks, wij mannen zijn echt het slimme, tactische geslacht  :P  :P  :P

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #11 Gepost op: 18-11-2003, 17:28:44 »
Je hebt volkomen gelijk, Feeks. De dames zijn ook een stuk sympathieker, maar uiteindelijk gaat er wel een van die drie heren met de prijs naar huis.

Sorry Feeks, wij mannen zijn echt het slimme, tactische geslacht  :P  :P  :P

Zo kan je het ook noemen!
Vrouwen zijn gewoon te eerlijk, te lief, te goed voor deze maatschappij :D ;D ;) ::ok::
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #12 Gepost op: 19-11-2003, 13:29:39 »

Sorry Feeks, wij mannen zijn echt het slimme, tactische geslacht  :P  :P  :P

Ja, Gio was echt heeeeel tactisch ;D ;)
stap voor stap

Offline DTL

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 10
« Reactie #13 Gepost op: 19-11-2003, 22:59:48 »
Even iets anders, maar volgens mij krijgen ze Bjorn met geen stok van dat Duivelseiland meer af  ;D.

Groenenman

  • Gast
Re: Aflevering 10
« Reactie #14 Gepost op: 20-11-2003, 11:28:40 »
Ik vind het wel een hele domme zet van bjorn om duivelseiland af te schilderen als timo 2. Die Ryan denkt natuurlijk ( als ie slim is ) aan wat bjorn allemaal al heeft geflikt op de anderen eilanden, want dan valt ie zo door de mand.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 10
« Reactie #15 Gepost op: 20-11-2003, 14:37:02 »
Trouwens, wat weet Bjorn nou van Timo? Hij is d'r nog nooit geweest...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you