Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 6001 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 11
« Gepost op: 23-11-2003, 20:53:59 »
In dit topic kun je alles kwijt voor aflevering 11.  :)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #1 Gepost op: 23-11-2003, 21:45:58 »
Heel heel jammer dat het programma zo gestuurd wordt door een beslissing van de crew om diegene die immuniteit wint deze aflevering een dubbele stem in handen te geven. Eindelijk denken de dames een keer na en stemmen gezamelijk op Judge. Krijg je zoiets... Nu bepalen de programmamakers het verloop van de expeditie. Triest!!  :'( :'(
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #2 Gepost op: 23-11-2003, 21:54:02 »
tis een rot streek...gets! >:(

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 11
« Reactie #3 Gepost op: 23-11-2003, 22:05:59 »
Monina is Very Pissed!!! Grrrrrrr.......

(hadden ze did vorig jaar ook gedaan? ik weet het niet meer??).

Maar geweldig van Ryan hoor. Ik wist ook echt neit wie ik liever van die balk zag kuckelen (sp??), Ryan of Bjorn. Bjorn blijft zulke capriolen uithalen dat ik het echt geweldig vind om naar te kijken. Aan de andere hand gun ik Ryan zo zijn wraak! Maar stiekem ben ik wel blij met Ryan.

Robin mag van mij verliezen. Ik moet hem echt echt echt niet meer.

In de teaser zeiden ze van deze aflevering dat de stemming nu opperbest was en lieten ze van die happy beelden zien. Nou...ik had het idee dat alles wel erg geforceerd was hoor. Die teasers ook he.

Wat is er toch met die vrouwen, kunnen ze nou nooit eens een proef winnen? Verebetr me als ik eht fout heb, maar volgens mij hebben alleen de kerels die proeven gewonnen. Grrrrrr.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #4 Gepost op: 23-11-2003, 22:08:15 »
Heel heel jammer dat het programma zo gestuurd wordt door een beslissing van de crew om diegene die immuniteit wint deze aflevering een dubbele stem in handen te geven. Eindelijk denken de dames een keer na en stemmen gezamelijk op Judge. Krijg je zoiets... Nu bepalen de programmamakers het verloop van de expeditie. Triest!!  :'( :'(
Dat vond ik ook – zeker op het moment dat ik van die extra tegenstem hoorde. Maar aan de andere kant, de regel dat bij gelijke stand de stemmen van de vorige eilandraden meetellen, was ook min of meer uit de lucht komen vallen. En die regel was nu toevallig in het nadeel van Judge. Als Judge bij de stand 3-3 had weggemoeten dan had Robin niets aan zijn overwinning van de proef gehad. Dus eigenlijk is die nieuwe regel wel meer in de geest van het spel: Robin had er nu voordeel van dat hij de immuniteitsproef won. Alleen was het eerlijker geweest als bij elke eilandraad diegene met de immuniteitsamulet deze had mogen ruilen voor een extra stem.
En trouwens, voor de neutrale toeschouwer (als die er nog zijn ;)) is het interessanter dat nu een van de vrouwen het veld heeft moeten ruimen, omdat Robin misschien toch nog zijn mening gaat herzien over Gio (?).
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #5 Gepost op: 23-11-2003, 22:53:22 »
Ik vond 't ook niet tof van de makers dat ze ineens met deze 'extra kans' voor de mannen kwamen.  ::niet-ok::

Ik heb echt 't idee dat ze dat ineens ter plekke verzonnen om te voorkomen dat de dames in de finale komen te staan. Ze zouden op dat moment wel verwacht hebben dat Ryan in de finale zou belanden via 't Duivelseiland en willen de confrontatie met een van de mannen in die finale natuurlijk niet missen.  :(

Maar goed, 't is niet anders. Ik weet trouwens nog niet helemaal zeker of de vrouwen echt kansloos zijn. Als Robin 't 'n beetje slim speelt, zorgt hij dat hij met dat hij met Gio of met Ilona in de finale terecht komt. Ik denk dat hij deze twee namelijk als zijn minste concurrenten zal zien. Zij hebben immers allebei allerlei conflicten gehad en daarbij zou hij misschien wat meer kans maken om te winnen. Jutta zal vrees ik als eerste eruit moeten nu, want die ligt toch wel heel goed bij de meeste afvallers.

Ik ben blij dat Ryan Bjorn heeft verslagen. Ik vond z'n toneelspel werkelijk belachelijk en hij overdreef 't zoveel dat 't ook echt niet meer geloofwaardig was. Hij durfde simpelweg niet van zijn eigen krachten uit te gaan en dacht dat hij al deze leugens nodig had om op 't eiland te blijven. Gelukkig doorzag Ryan dit en wist hij van Bjorn te winnen. 't had wel niet veel gescheeld of was 't andersom geweest. Trouwens echt belachelijk dat Bjorn middenin de proef nog aan Ryan vroeg of hij hem 't verblijf of 't Duiveseiland niet kon gunnen.  ::)

Wel jammer idd dat de vrouwen zo weinig proeven weten te winnen. En 't zijn toch echt niet allemaal proeven waarbij je fysiek sterk hoeft te zijn.  :-\  Ik hoop dat Jutta of Ilona volgende week 'ns wat weten te winnen. Al zou immuniteit volgende week misschien alleen uitstel van executie zijn.  :-[

Ik vond 't trouwens wel erg oneerlijk dat Judge ook gewoon eigenlijk valsspeelt. Hij eet gewoon 3 of 4 kokosnoten meer dan de anderen!  :o Dat vind ik echt enorm oneerlijk en ook nog 'ns heel onsympathiek.  >:(
« Laatst bewerkt op: 23-11-2003, 22:55:51 door Han13 »

Offline Generation-X

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 11
« Reactie #6 Gepost op: 23-11-2003, 23:03:58 »
Judge zal nooit de publieksprijs winnen en al helemaal de expeditie niet. En ik denk niet dat er iemand rouwig om zal zijn. Hij word door velen gezien als de meest onsympathieke Robinson-deelnemer ooit.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #7 Gepost op: 23-11-2003, 23:10:23 »
Judge zal nooit de publieksprijs winnen en al helemaal de expeditie niet. En ik denk niet dat er iemand rouwig om zal zijn. Hij word door velen gezien als de meest onsympathieke Robinson-deelnemer ooit.
Maar Gio is natuurlijk ook niet geliefd. Dus als Gio en Judge in de finale komen - en die kans is redelijk groot (ongeveer 33% volgens de berekeningen van Robin) dan wordt het erg spannend bij de verkiezing van de "minste niet-Robinson".  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #8 Gepost op: 23-11-2003, 23:17:08 »
Ik moest trouwens wel even nadenken voor ik begreep hoe Robin erbij kwam dat hij 66% kans had om te winnen:
Hij gaat er van uit dat hij bij de laatste drie zit (samen met Gio en Judge). Hij heeft dan 2/3 kans om in de finale te geraken, dus bij de laatste 2. En als hij dan in de finale zit gaat hij er van uit dat hij van de 8 ex-eilandbewoners meer stemmen krijgt dan een Gio of een Judge, en die kans is natuurlijk erg groot. Uiteraard houdt hij geen rekening met de laatste bewoner van het duivelseiland.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #9 Gepost op: 23-11-2003, 23:56:06 »
Wat een nepperij!! ::niet-ok:: >:(
Ze hadden ook meteen de winnaar ff aan moeten wijzen, zulk manipuleren zeg!
Ik vind dit echt zo'n afknapper :o
Een ding ben ik wel blij mee, eindelijk die neanderthaler weg, die nepfiguur. Dat knapt al een stuk op.
Toch is wat mij betreft de lol er wel af zo. Als de regie/crew zo'n invloed op het spelverloop neemt, waardeloos. ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 23-11-2003, 23:58:31 door kaneel »
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #10 Gepost op: 24-11-2003, 02:05:11 »
tja, het is wel waar dat de programma makers zo heel erg sturen, maar toch heb ik me er niet zo vreselijk aan geergerd eigelijk. En helemaal beinvloedden kunnen ze het toch niet, want het is maar net wat de kandidaten doen met wat hun voorgeschoteld wordt. Maar tja, ze hadden anders ook wel de 3-3 voorsgesteld, en dat Judge dan weg zou moeten, dus je kunt heel simpel de conclusie trekken dat ze Judge erin willen houden ofzo. Tja.......Misschien hebben ze een vreselijke behoefte om te voorkomen dat het ook maar een beetje voorspelbaar wordt ofzo ???  ???  :-\

(of zou Jugde ze omgekocht hebben.... ;D)

Verder vond ik het een leuke aflevering, waarin toch wel weer veel gebeurde! En toppie natuurlijk dat Bjorn nu toch eindelijk uit het spel ligt. Vond het ergens ook wel weer sneu voor die man, maar kon zelf toch niet meer met plezier naar zijn spelletjes kijken hoor. Ben benieuwd hoe Ryan het eraf gaat brengen, zou nog wel eens lang op Qual kunnen blijven gok ik. (maar ik gok deze expeditie maar weinig goed hoor  ;D)

En trouwens, ik had zomaar niet verwacht dat Robin Franka als een geducht tegenstander zag. Was ik wel van verrast. Jammer dat Gio zich laat beinvloedden en tegen zijn gevoel gaat stemmen. Had hem wel gesierd als hij wel bij zijn gevoel was gebleven, maar ja, voor het spel waarschijnlijk niet handig ::)
stap voor stap

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #11 Gepost op: 24-11-2003, 09:42:01 »
Toch is er nog een klein kansje voor Jutta en Ilona. Als 1 van de 2 volgende aflevering immuniteit wint en hetzelfde aanbod krijgt als Robin deze week is het weer drie tegen drie. En als ze dan wederom op Judge stemmen kan hij alsnog vertrekken op basis van de vorige eilandraad. Dan maar hopen dat de programma makers deze nieuwe regel handhaven en 1 van de vrouwen immuniteit wint.
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 11
« Reactie #12 Gepost op: 24-11-2003, 11:41:25 »
Ik vind het jammer dat Björn weg is. Zoals hij al zei: 'Mensen, wees niet haatdragend na mij. Het is en blijft een spel en ik heb het spel vanaf dag 1 op mijn manier gespeeld.' Precies, Björn en dat respect krijg je van mij! Top gespeeld!


Wel jammer van die ingreep van de productie. Ik voelde hem al aankomen. Ik heb het idee dat Gio een hand boven het hoofd wordt gehouden.  :-\ Eerst al zonder gevolgen die bedreigingen en nu dit weer. Laten we eerlijk zijn, die prijs was alleen bedoelt om de mannen te redden. De kans dat een van de vrouwen zo'n proef wint is toch nihil. Bovendien hadden die vrouwen totaal niks aan die extra stem. Ze hadden al genoeg om Judge weg te krijgen oftewel de enige die ermee geholpen waren, waren de mannen.  :-\ . Bovendien was het heel erg dom van Robin om die proef te winnen, hij gooit er zijn eigen glazen mee in. Ook hij heeft moeten weten dat Judge die winst hard nodig had en hij niet. Beetje dom, Robin.  :'(

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #13 Gepost op: 24-11-2003, 22:49:39 »
Bjorn probeerde Ryan te ontmoedigen door voor te wenden dat er nauwelijks wat te eten was op het duivelseiland. Toen Ryan de proef won keek ik toch eigenlijk wel uit naar het moment dat hij de toch aardig riante proviandskist van Gual zou openmaken, en definitief door zou hebben dat er niets van Bjorn's verhaal klopte (en hij nog een geheel verzorgde luxe midweek op Gual voor de boeg had)!
Eigenlijk hebben we maar heel weinig van Ryan gezien op het duivelseiland, dus eigenlijk de saaiste bewoner tot nu toe. Maar hij had op Kelapa al voor genoeg spektakel gezorgd.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 11
« Reactie #14 Gepost op: 25-11-2003, 13:15:44 »
Het was veel eerlijker geweest als ze vóór de proef gezegd hadden dat ze de immuniteitsamulet (leuk scrabbelwoord  ;)) konden inruilen voor een extra stem. Dan weet je tenminste waarvoor je strijdt. Ik vond het oneerlijk gaan. Maargoed, ik ben helaas niet diegene die het programma maakt en het is allang gespeeld, dus we kunnen ons er wel druk om gaan maken, maar daar schieten we eigenlijk niets mee op...  :-\

Ik had trouwens gehoopt dat Gio af zou vallen, zodat hij met Ryan op Duivelseiland terecht zou komen. Zou leuke tv opleveren... :P
I got that tunnel vision going through my  head