Auteur Topic: Nog maar 2 afleveringen tot de finale?  (gelezen 5281 keer)

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Nog maar 2 afleveringen tot de finale?
« Gepost op: 24-11-2003, 22:19:34 »
Hoe gaat het nu verder tot de finale? Er zijn nog maar 2 afleveringen, althans volgens de ER-pool.
En nog een week te gaan voor de deelnemers, althans volgens Franca.  ;)
Er zijn nog 5 kandidaten over op Kelapa, als op de voorlaatste aflevering er nog 1 wordt weggestemd, zijn er nog 4 over. Dan moet in de laatste aflevering er nog 1 afvallen d.m.v. een eilandraad, de overgebleven 3 strijden dan d.m.v. een Robinsonproef voor 2 finaleplaatsen. Vervolgens verschijnt daar dan als een duveltje uit een doosje de overgebleven duivelseilandbewoner, en volgt er nog een strijd. Maar dan heeft de evenwichtsbalk op het duivelseiland intussen wel overuren gedraaid: In 7 dagen tijd moeten nu eerst nog Ryan en Franca samen strijden, dan de winnaar tegen de afvaller van volgende week, de winnaar daarvan tegen de afvaller van de laatste eilandraad, en de winnaar daarvan tegen de nummer 3 van Kelapa...  ???
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline daino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hij zal winnen !!! Ik duim althans
Re: Nog maar 2 afleveringen tot de finale?
« Reactie #1 Gepost op: 30-11-2003, 02:15:19 »
Odertussen is Ryan zo'n krak geworden in de evenwichtsbalk dat hij al de overgeblevenen kan kloppen en hij mede finalist is tegen.... GIO ??

Offline Er@smus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Nog maar 2 afleveringen tot de finale?
« Reactie #2 Gepost op: 30-11-2003, 17:23:54 »
Helaas denk ik dat je gelijk hebt. Eerst zullen beide dames nog afvallen :'(, daarna onze hongerige Judge  ::ok::(want die kan alleen eten, geen proeven winnen) en de twee overblijvers, Robin en Gio zullen tegen Ryan strijden voor de laatste twee plaatsen.... Tenzij de redactie weer iets nieuws heeft bedacht  :o

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nog maar 2 afleveringen tot de finale?
« Reactie #3 Gepost op: 1-12-2003, 09:40:53 »
Ik las op een ander forum dat het programma volgende week al afgelopen is. Eerst van half 9 tot half 10 een reguliere afleveringen, waar er van de 5 overgebleven kandidaten uiteindelijk twee (tenminste, dat neem ik aan) overblijven. En dan van half 10 tot half 11 de uitzending in de studio, waarin de winnaar bekend gemaakt wordt.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nog maar 2 afleveringen tot de finale?
« Reactie #4 Gepost op: 1-12-2003, 10:33:24 »
Ik las op een ander forum dat het programma volgende week al afgelopen is. Eerst van half 9 tot half 10 een reguliere afleveringen, waar er van de 5 overgebleven kandidaten uiteindelijk twee (tenminste, dat neem ik aan) overblijven. En dan van half 10 tot half 11 de uitzending in de studio, waarin de winnaar bekend gemaakt wordt.

Dat hoop ik dan, ik ben wel héél nieuwsgierig wie de uiteindelijke winnaar wordt.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Nog maar 2 afleveringen tot de finale?
« Reactie #5 Gepost op: 1-12-2003, 19:47:04 »
Ik las op een ander forum dat het programma volgende week al afgelopen is. Eerst van half 9 tot half 10 een reguliere afleveringen, waar er van de 5 overgebleven kandidaten uiteindelijk twee (tenminste, dat neem ik aan) overblijven. En dan van half 10 tot half 11 de uitzending in de studio, waarin de winnaar bekend gemaakt wordt.

Klopt, ik heb de tvgids voor volgende week al binnen..
Van 20.30 tot 21.30 de laatste afl.
Dan van 21.35 tot 22.50 tien laatste kandidaten in de studio die gaan bepalen wie Robinson 2003 wordt.... :)
Kan haast niet wachten...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nog maar 2 afleveringen tot de finale?
« Reactie #6 Gepost op: 2-12-2003, 23:30:51 »
Klopt, ik heb de tvgids voor volgende week al binnen..
Van 20.30 tot 21.30 de laatste afl.
Dan van 21.35 tot 22.50 tien laatste kandidaten in de studio die gaan bepalen wie Robinson 2003 wordt.... :)
Inderdaad, bij mij in de Mikro Gids staat: "Het publiek zal door middel van stemmen op internet en via SMS uiteindelijk de winnaar van ER 2003 kiezen". Maar hiermee wordt de publieksprijs bedoeld, want bij de toelichting staat: "Alle expeditieleden die de afgelopen weken zijn weggestemd in de diverse eilandraden zijn te gast in deze laatste uitzending. Zij bepalen tesamen wie van de twee overgebleven kandidaten met de eer gaat strijken, de titel Robinson 2003 krijgt en er met de geldprijs van 50.000 euro vandoor gaat." Dus de expeditieleden bepalen (gelukkig) zelf wie de titel wint.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nog maar 2 afleveringen tot de finale?
« Reactie #7 Gepost op: 3-12-2003, 11:04:55 »
Maar 't is dus weer zo dat ze pas in de studio en niet op de eilandraad bekend maken wie de winnaar is?  ???

Ik ben benieuwd of ze weer zo'n gekunselde constructie hebben, waarbij wij in Nederland 'n aparte publiekswinnaar kiezen en Belgie ook. Vorig jaar was 't zo dat ze met beide finalisten gewoon opgenomen hadden dat ze de publieksprijs zouden winnen en naar aanleiding van 't aantal smsjes en telefoontjes voor beiden werd toen de juiste prijsuitreiking uitgezonden.

Vorig jaar wilden ze ons trouwens doen geloven dat de uitzending in Nederland was opgenomen, terwijl ze in Belgie vermelden dat precies dezelfde uitzending in Belgie was opgenomen.  :-\  Ik hoop niet dat ze dat dit jaar weer gaan beweren, want dat gelooft natuurlijk geen hond meer. En wat maakt 't ons nu weer uit in welk land de finale wordt opgenomen?  ???
« Laatst bewerkt op: 3-12-2003, 11:08:18 door Han13 »

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Nog maar 2 afleveringen tot de finale?
« Reactie #8 Gepost op: 3-12-2003, 13:49:35 »
Ik kan me van vorig jaar niet herinneren dat er ook ge'smst kon worden...
Was er toen een publiekswinnaar?? Ik kan me alleen herinneren dat Derek toen alsnog won door de stemmen van de kandidaten..

Jammer trouwens dat ze er weer extra geld uit moeten slaan door dat ge'sms :-[
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nog maar 2 afleveringen tot de finale?
« Reactie #9 Gepost op: 3-12-2003, 14:10:44 »
Ik kan me van vorig jaar niet herinneren dat er ook ge'smst kon worden...
Was er toen een publiekswinnaar?? Ik kan me alleen herinneren dat Derek toen alsnog won door de stemmen van de kandidaten..

Volgens mij is vorig jaar hier in Nederland iig Olivier de publiekswinnaar geworden. Hij won toen 'n reis naar Maleisie...net alsof hij daar niet al genoeg van gezien had.  ;D

Jammer trouwens dat ze er weer extra geld uit moeten slaan door dat ge'sms :-[

Vind ik ook jammer ja, maar tegenwoordig is dat gesms niet meer weg te denken bij de populaire programma's op de commerciele zenders. 't lijkt wel alsof de commerciele zenders gewoon besloten hebben dat dat smsen in ieder programma gestopt moet worden, omdat ze anders niet voldoende opbrengsten hebben.  :-[