Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 10606 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 12
« Reactie #20 Gepost op: 2-12-2003, 16:27:22 »
Verder een redelijk voorspelbare aflevering. Wel jammer dat Ilona niet van Robin won in de eliminatieproef, een finale met 2 mannen, 2 vrouwen en de persoon van Duivelseiland was mijns inziens een leuke samenstelling geweest!

Als Ilona de immuniteitsproef had gewonnen hadden de drie heren gewoon Jutta naar huis gestuurd hoor. Dan zou het evengoed 3 mannen, 1 vrouw geweest zijn.
2-2 zou idd leuker geweest zijn maar ja, Robin en Judge snappen ook wel dat Gio toch geen kans maakt in een eventuele finale, dus de dames zijn wat dat betreft gevaarlijker.

Verder een nogal voorspelbare (lees: saaie) aflevering....  :-\
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #21 Gepost op: 2-12-2003, 19:31:34 »
Als Ilona de immuniteitsproef had gewonnen hadden de drie heren gewoon Jutta naar huis gestuurd hoor. Dan zou het evengoed 3 mannen, 1 vrouw geweest zijn.

Je hebt gelijk, foutje van me. Onderdeel van deze redenatie was namelijk dat Ilona haar immuniteit kon inruilen voor een extra stem. Dat dat deze aflevering opeens weer niet kon vond ik overigens wel een erg minpunt, dit seizoen lijken de regels wel erg willekeurig verzonnen.  ::)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 12
« Reactie #22 Gepost op: 3-12-2003, 16:08:07 »
Dat was vorig seizoen ook al hoor. Ik weet niet meer in welke aflevering, maar toen kwam er ook opeens ergens een dubbele stem tussendoor... (en in deze serie is het ook niet de eerste keer.)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you