Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 10670 keer)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Aflevering 12
« Gepost op: 30-11-2003, 20:19:38 »
Hier kun je alles kwijt over de afgelopen aflevering.  :)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #1 Gepost op: 30-11-2003, 22:09:02 »
Hier kun je alles kwijt over de afgelopen aflevering.  :)

en daar zit ik met smart op te wachten want ik ben in slaap gevallen  :-[
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 12
« Reactie #2 Gepost op: 30-11-2003, 22:24:10 »
Ik weet niet meer wat ik van Jutta moet denken..Liet ze vorige week Franca de kastanjes uit het vuur halen door die een gesprek met Robin aan te laten gaan over de bananenkwestie???
Met als doel aan te tonen dat Gio wel veel snoept van de bananen...

Nu praat ze zelf even met Gio en is in no time "om" en geloofd ze weer in Gio..
Beetje meewaai-typetje?

Judge: Bah bah bah............Beetje lief schildpadje doodwensen om wat eten...Echt kerel voor jou heb ik echt geen woorden meer!!!!Yak

Robin werkt nog steeds op mijn lachspieren, alleen vind ik hem puur een act opvoeren, en ik kan niet goed tegen mensen die "acteren "

Ilona krijg ik toch steeds meer respect voor..Lekker recht voor de raap, soms iets te ongenuanceerd  :)

Ryan Goooo!!!

Gio...Onsportief mannetje, als ie een spel niet wint is het "zijn ding niet " Veel te fanatiek imho voor een spel als dit.

Bjorn...Aparte kerel die volgens mij gekker word neer gezet door de productie dan dat hij eigenlijk is :P
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #3 Gepost op: 30-11-2003, 22:36:59 »
Ik ben 't helemaal met je eens blackmollie! Je haalt me de woorden uit m'n mond.  ;)

Ik heb er ook echt geen woorden meer voor wat Judge hier nu weer flikte. Gewoon zo vreselijk dat hij die arme schildpad wilde laten doodgaan om 'm op te eten. En dat dan niet eens durven toe te geven aan je mede-eilandbewoners...gewoon pure angst dat ze hem dan niet meer mogen. Ik begrijp uberhaupt eigenlijk niet meer waarom hij niet meer tegengas krijgt van de anderen. Robin ziet hem naast zichzelf ook als 'echte Robinson'. Nou als er 1 iemand geen echte Robinson is op dat eiland, dan is 't toch Judge wel!  :(

Maar goed, verder niet veel verassende aflevering. Oke, ik had verwacht dat Jutta weg zou worden gestemd ipv Ilona, maar Ilona die weg moest wat ik ook niet bijster verbaasd over.

Ik was blij dat Ryan 't duel met Franca won. 't lijkt me gewoon 't mooiste als Gio en hij weer tegenover elkaar staan in de finale. Zoals ik 't nu begrepen heb, komt degene van 't Duivelseiland dadelijk gewoon bij de overgebleven 4 en strijden ze met 5 man om bij de laatste 2 te komen. Zo heeft degene van 't Duivelseiland nog eigenlijk maar 'n hele kleine kans op de echte finale, maar goed. Ik hoop dat Ryan 't geluk 'n beetje mee heeft en volgende week eerst wint van Ilona (die 't duel wel aangaat denk ik!) en vervolgens ook nog 'ns bij de laatste 2 belandt.  :)

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #4 Gepost op: 1-12-2003, 00:00:15 »
Ik vond de reactie van Judge over de schildpad juist heel eerlijk. Natuurlijk zag die schildpad er heel schattig uit, en natuurlijk zijn er niet veel van die beesten meer in de wereld, maar ik kan me goed voorstellen dat je wel even wat anders tegen zo'n beest aankijkt als je honger hebt. En of hij dat niet tegen zijn kampgenoten gezegd heeft, weet je niet, misschien hebben ze dat wel niet uitgezonden. Ik vind het in elk geval logisch dat je dat niet gaat roepen tijdens de reddingspoging van die schildpad zelf, dat zou wel erg ongepast zijn. Al met al lijkt het me wat overdreven om Judge door deze situatie helemaal uit te kotsen.

Verder een redelijk voorspelbare aflevering. Wel jammer dat Ilona niet van Robin won in de eliminatieproef, een finale met 2 mannen, 2 vrouwen en de persoon van Duivelseiland was mijns inziens een leuke samenstelling geweest!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 12
« Reactie #5 Gepost op: 1-12-2003, 01:02:28 »
Ik vond de reactie van Judge over de schildpad juist heel eerlijk. Natuurlijk zag die schildpad er heel schattig uit, en natuurlijk zijn er niet veel van die beesten meer in de wereld, maar ik kan me goed voorstellen dat je wel even wat anders tegen zo'n beest aankijkt als je honger hebt. En of hij dat niet tegen zijn kampgenoten gezegd heeft, weet je niet, misschien hebben ze dat wel niet uitgezonden. Ik vind het in elk geval logisch dat je dat niet gaat roepen tijdens de reddingspoging van die schildpad zelf, dat zou wel erg ongepast zijn. Al met al lijkt het me wat overdreven om Judge door deze situatie helemaal uit te kotsen.

Verder een redelijk voorspelbare aflevering. Wel jammer dat Ilona niet van Robin won in de eliminatieproef, een finale met 2 mannen, 2 vrouwen en de persoon van Duivelseiland was mijns inziens een leuke samenstelling geweest!


Kom op zegggggggggggggg als je weet dat je nog een paar dagen te gaan hebt......Kan je nog zo'n honger hebben maar de hebberigheid en domheid straaalt dan toch wel van je af als je dan een schildpad doodwenst...........Nog een paar dagen en de kipnuggets liggen voor je op een bord....Karakter toon je dan als je een schildpad doodwenst ?????? Honger?? Dat weet je als je met ER meedoet..Blijf dan lekker thuis.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Rijnen

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 12
« Reactie #6 Gepost op: 1-12-2003, 09:24:21 »
Was er nog iemand die twijfelde aan het karakter van Judge dan?

De hele expeditie zonder ruggegraat en geobsedeerd door eten.

Echt geen Robinson

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 12
« Reactie #7 Gepost op: 1-12-2003, 09:24:49 »
Ik hoop dat Ilona op het Duivelseiland Ryan de kans geeft om zich te plaatsen voor de finale. Ryan is door de rest van de mannen die al in de finale zitten totaal uitgekotst en verdient gewoon de kans om zich te bewijzen tegenover die gasten.

Verder vond ik het ook kunnen dat Judge die schildpad doodwenste. Je hebt idd nog maar 1 week te gaan en er blijven steeds minder bewoners over op het eiland, dus er is in verhouding meer eten. Ik ben heeeeeel blij dat het schildpadje toch gewoon bleef leven!! Schitterend om dat dier weg te zien zwemmen  ::ok::

Jutta vond ik ook zwak. Vorige week durfde ze niet op Gio af te stappen w.b. de bananen (schitterend liedje eronder gemonteerd trouwens  ;D) en nu ineens wel... Strange hoor!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Raven

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #8 Gepost op: 1-12-2003, 09:25:30 »
Toen ze met de schildpad bezig waren zei ik meteen, straks komt Judge in beeld en die wil hem eigenlijk in de soep gooien  ;) Hoewel ik me zelf niet voor kan stellen dat ik dat zou willen doen, kan ik best begrijpen dat als je uitgehongerd op zo'n eiland zit, je dat overweegt. Vlees is vlees, ze joegen toch ook op een kip? Is dat niet zielig?

Verder blijf ik Robin heel erg cool vinden, met zie Zorrocape, ik vond het echt zo grappig. Jammer dat Gio een beetje een inzinking had en dat we weinig van hem hebben kunnen zien. Ik vind het wel erg frustrerend dat de bananenkwestie nog stééds niet opgelost is  ::) Niet dat het op zich uitmaakt, omdat de kijkers geen invloed hebben ofzo, maar ik ben gewoon zo benieuwd naar hoe het echt is gegaan.

Oh ja en ik ben nieuw hier, dus hoi enzo  :)
You won't say nothing to no one, never tell a soul, what you know is the Truth

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 12
« Reactie #9 Gepost op: 1-12-2003, 09:32:40 »
zouden we ooit horen wie het nou heeft gedaan?


Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #10 Gepost op: 1-12-2003, 09:35:56 »
Judge heeft ook al lang geleden mijn sympathie verloren, wat dat betreft ben ik het helemaal met jullie eens dat het geen Robinson is.  :)

Maar in de schildpad-situatie kon ik zijn openheid ergens wel waarderen. Het was wat anders geweest als hij die schildpad hoogstpersoonlijk had doodgeknuppeld, maar stiekem voor jezelf hopen dat die schildpad het niet redt, zodat je schildpaddensoep kan eten vind ik een redelijk menselijke reactie, in elk geval eentje die goed bij Judge past!  ;)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #11 Gepost op: 1-12-2003, 10:08:44 »
Vlees is vlees, ze joegen toch ook op een kip? Is dat niet zielig?

Ik vind die situatie met die kip echt helemaal anders, omdat de kip immers geen uitstervende diersoort is. Oke, als de schildpad al dood was dan had ik 't best kunnen begrijpen dat ze 'm zouden opeten, maar hopen dat die schildpad dood zou gaan staat voor mij gewoon gelijk aan 't goedkeuren van de walvisjacht.  :-[

Trouwens over die kip gesproken...hoe zou die op 't eiland beland zijn? Ik neem toch niet aan dat die z'n hele leven al daar verblijft, dus zal de crew die daar neergezet hebben met de hoop op veel leuke televisiemomenten? Of zal die er nog ronddwalen van 'n andere expeditie in 'n ander land? 't zou natuurlijk kunnen dat die ook kippen hadden en er ooit eentje ontsnapt is.  :-\

Ik vind het wel erg frustrerend dat de bananenkwestie nog stééds niet opgelost is  ::) Niet dat het op zich uitmaakt, omdat de kijkers geen invloed hebben ofzo, maar ik ben gewoon zo benieuwd naar hoe het echt is gegaan.

Ik ben daar ook erg nieuwsgierig naar (hoewel ik er eigenlijk van overtuigd ben dat Gio ze gepakt heeft) en ik denk met mij nog vele andere kijkers. Wellicht dat ze in de allerlaatste uitzending in de studio 't mysterie zullen oplossen? Ik ben benieuwd...

Citaat
Oh ja en ik ben nieuw hier, dus hoi enzo  :)

Welkom Raven en veel plezier op ons forum!  :)

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #12 Gepost op: 1-12-2003, 10:20:45 »
Het verbaasde mij dat ilona meedeed aan het kipvangen,of heeft zij haar principes opzij gezet.
Ik kan me heel goed voorstellen dat Judge zich verlekkerde aan de schildpad,gelukkig zwom hij(de schildpad ;)) weer kalmpjes de zee in.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #13 Gepost op: 1-12-2003, 10:30:31 »
En nu maar hopen dat Ryan het volhoudt tot in de finale en dat (ondertussen héél irritante) clubje mannen eens flink op hun neus laat kijken.

GO RYAN GO!!!!
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 12
« Reactie #14 Gepost op: 1-12-2003, 11:30:03 »
Ik erger me zo aan Robin. Ik hoop zo dat hij op z'n bek gaat. Hij denkt dat hij het geld al binnen heeft. Wat een zielepoot zeg, een beetje in z'n zorro-pak rondlopen. Dat neem je toch niet mee als persoonlijk voorwerp en dat is een psycholoog. Als je al niet gek was, werd je dat wel van hem. 

Ik vind jullie reacties op de schildpad wat overdreven. Vooral als jezelf ook vlees eet. Judge wou het beest toch ook niet doodmaken? Maar als het beest doodgaat, lekker er van smullen, sin problemo! Dan maakt het toch niet meer uit of het een bedreigd diersoort is of niet?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #15 Gepost op: 1-12-2003, 11:41:17 »
Maar als het beest doodgaat, lekker er van smullen, sin problemo! Dan maakt het toch niet meer uit of het een bedreigd diersoort is of niet?

Nee dat klopt, maar dat gaf ik ook al aan. Judge vertelde alleen dat hij hoopte dat 't beest dood zou gaan en dat gaat voor mij echt wat te ver. Zo denk ik er nu eenmaal over.  :-[

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Aflevering 12
« Reactie #16 Gepost op: 1-12-2003, 11:52:54 »
Nee dat klopt, maar dat gaf ik ook al aan. Judge vertelde alleen dat hij hoopte dat 't beest dood zou gaan en dat gaat voor mij echt wat te ver. Zo denk ik er nu eenmaal over.  :-[
mee eens han. maar ik weet natuurlijk niet wat ik zou zeggen met een lege maag..  :-\

Offline Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #17 Gepost op: 1-12-2003, 16:24:22 »
Judge had het trouwens wel tegen de groep gezegd, dat zei Giovani later nog

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 12
« Reactie #18 Gepost op: 1-12-2003, 19:53:24 »

Ik vind jullie reacties op de schildpad wat overdreven. Vooral als jezelf ook vlees eet. Judge wou het beest toch ook niet doodmaken? Maar als het beest doodgaat, lekker er van smullen, sin problemo! Dan maakt het toch niet meer uit of het een bedreigd diersoort is of niet?

Ja, ik reageerde misschien wel wat te fel...Maar ik kan dus echt niks van Judge hebben...Zoals hij dat vertelde: Ga dood...Gaa dood. En die teleurgestelde blik toen het beestje wegzwom. ::)

Ik kan me niet indenken dat een normaal mens zoiets kan bedenken, ook al heb je nog zo'n honger.
Zelf Gio was opgelucht dat de schildpad het overleefde.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #19 Gepost op: 2-12-2003, 01:22:59 »
tja......kon dat ook echt niet begrijpen. Zou zelfs moeite met opeten hebben als hij al dood zou zijn denk ik.
Ook dat met die kip vond ik sneu....ookal is dat geen bedreigde diersoort, kan me slecht voorstellen dat ik zo´n beest achterna zou rennen om op te eten.  :(

Maar ja, ik weet niet wat het is om honger te hebben..... ;)

Verder vond ik het een leuke aflevering. Jammer jammer jammer dat ilona eruit ligt. En ik denk ook niet dat ze de preof gaat winnen van ryan trouwens.

Wel vond ik het raar dat de immuniteit nu zomaar weer niet in te ruilen wat tegen een extra stem. Het lijkt er bijna op dat ze dat echt bewust gedaan hebben om bij te kunnen sturen. Wel Flauw hoor, zonder die extra stem had het er nu waarschijnlijk heel anders uitgezien.  ::niet-ok::
Waarom ze dat zo gedaan hebben mogen ze me nog weleens uitleggen in de terugblik aflevering.
stap voor stap