Auteur Topic: De proef op de balk  (gelezen 6298 keer)

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De proef op de balk
« Gepost op: 9-12-2003, 21:02:13 »
Vonden jullie Gio ook niet erg dicht bij Jutta en Judge staan? Ik was bang dat als hij viel of heftig met zijn armen zou zwaaien hij een andere deelnemer van de balk zou stoten. Dat had me een drama gegeven...!
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De proef op de balk
« Reactie #1 Gepost op: 10-12-2003, 12:50:18 »
Ik had met Robin toen hij Judge een schouderklapje gaf: Ik dacht wat doe je nou, eikel! Dit is serieus!

Bovendien was ik ook elke keer bang dat als er zo'n balk werd afgehaald dat er iemand zou afvallen (als ze losgekapt werden ging de andere kant naar boven toe en stootte tegen de benen aan)

Is er eigenlijk wel gezegd dat je elkaar niet mag aanraken. Als ik er zou staan, zou ik proberen iedereen er af te duwen als het niet was gezegd.

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: De proef op de balk
« Reactie #2 Gepost op: 10-12-2003, 19:11:58 »

Is er eigenlijk wel gezegd dat je elkaar niet mag aanraken. Als ik er zou staan, zou ik proberen iedereen er af te duwen als het niet was gezegd.

 ;D

Praten mocht in ieder geval niet. En schaar, steen en papier mochten ze ook niet spelen. Leukste moment van de aflevering was dat! ;D
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline OverboardGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De proef op de balk
« Reactie #3 Gepost op: 20-12-2003, 20:23:00 »
bah, de proef op de balk verliep redelijk onverwacht, plots alletwee men favoriete expeditieleden weg: Robin en Giovani, en ik die dacht dat 1 van die 2 zouden winnen  :o

Offline Twannyboy

  • Forumlid
  • Grrrrom
Re: De proef op de balk
« Reactie #4 Gepost op: 23-12-2003, 11:20:56 »
Wat dachten jullie van de volgende theorie?

Gio heeft de bananen gepikt en hoopte dat niemand het zou merken. Wanneer het toch opgemerkt wordt, moet hij wel zich verdedigen omdat hij door wil. Als hij dan in de finale staat kan hij het toch niet over zijn hart verkrijgen om te winnen. Dit natuurlijk omdat hij de bananen gestolen heeft en ineens berouw heeft.

Hij heeft toch ook allen voorgaande evenwichtsproeven gewonnen?


Angst, angst en nog eens angst... niemand kan er onderuit.