Auteur Topic: Aflevering 13 & 14 (de finale!)  (gelezen 19690 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Aflevering 13 & 14 (de finale!)
« Reactie #20 Gepost op: 8-12-2003, 15:36:40 »

En dan dat hele vage gedoe dat de finale in Belgie nog moet komen, gaan ze dan weer zogenaamd spannende show doen, en weer met die arianne  :-\  :-\ Nee toch?
Nou al met al klopt er natuurlijk geen reet van. En da´s heel jammer van zo´n mooie serie. >:( :'(
a gewonnen heet trouwens, hoopte dit eigelijk al heel lang, maar geloofde niet dat ze het zou redden! Sterk staaltje hoor, op die balk! ::ok::

Citaat van: keecee van sbsforum
Op een heel verkeerde manier heeft SBS gespeeld met tussenresultaten. Kijk maar:

Tussenresultaat halverwege: Judge: 58%, Jutta: 42%

Je kan ervan uitgaan dat in de tweede helft van de uitzending maximaal evenveel gebeld is (veel meer mensen zijn geneigd in het begin van de uitzending te bellen).

Einduitslag dan: Jutta: 66% en Judge 34%

Om op deze einduitslag uit te komen moet Jutta in de tweede helft van de uitzending 90% van de stemmen hebben gekregen ( 2*66 -42= 90), en Judge dus 10%. Als er in de tweede helft van de uitzending minder gebeld is dan in de eerste helft moet het percentage zelfs nóg hoger hebben gelegen.

Dus:
stemmen Jutta
1e helft: 42%
2e helft: 90% (?!?!)
stemmen Judge
1e helft: 58%
2e helft: 10% (?!?!)

Het bellen in de eerste en tweede helft van de uitzending zijn dan volledig uit balans. Onmogelijk.

Pure geldtrekkerij om halverwege zoveel mogelijk Jutta fans te motiveren om alsnog te stemmen, terwijl ze allang op een riante voorsprong stond.

Voor mij een enorme tegenvaller na een leuke serie. Het publiek laten stemmen is prima, maar laat dat belspel-achtige gedoe weg en geef geen fake tussenresultaten meer.

het klopt ook nog wat de jongen zegt...  ::niet-ok::

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 13 & 14 (de finale!)
« Reactie #21 Gepost op: 8-12-2003, 20:03:01 »
toch naar......elke week zondag met een "tevreden" kijkgevoel naar bed en maandagochtend lekker op de forum. En nu, na die finale is bijna in een klap mijn plezier van de afgelopen weken een beetje zuur geworden.

Dacht eerst dat het aan mij lag, maar gelukkig niet....jammer toch he. En ik trap er ook nog in (op mijn leeftijd ook nog) door met mijn stomme kop een paar keertjes extra te bellen. Daar gaan mijn eurootjes. Bleh.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13 & 14 (de finale!)
« Reactie #22 Gepost op: 9-12-2003, 11:56:43 »
ik moest meteen aan jutta en  judge denken..kan me best voorstellen, als je zo euforisch bent..  ;D

Daar zal z'n vrouw blij mee zijn ::) ;D
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline melktandje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • het leven is te kort om moeilijk te doen
vreemd
« Reactie #23 Gepost op: 9-12-2003, 23:14:56 »
hoe verklaar je het feit dat een belgse de finale wint, als ze in belgie de finale nog moeten zien??????????
het is beter gehaat te worden om wie je bent, dan geliefd om wie je niet bent

Offline Jesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Pexing Express is te gek!
Re: Aflevering 13 & 14 (de finale!)
« Reactie #24 Gepost op: 10-12-2003, 18:45:08 »
Het is nog zo gedaan, ook door al het gedoe met Maxima enz, dat ik het in eerste instantie nieteens dóórhad dat het wel nep moest zijn. Ik werd wel helemaal gestoord van al die belspelletjes, maar ik had het gelukkig opgenomen dus kon 't doorspoelen  8)

Wat die SBSJongenzegt, een paar posts voor mij, zouden best waar kunnen zijn, het is gaar dat het zo kan veranderen in eens.

Jesse  ???

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13 & 14 (de finale!)
« Reactie #25 Gepost op: 11-12-2003, 23:38:29 »
Ik lees net op een belgisch forum dat Jutta daar ook gewonnen heeft :D ::ok::
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 & 14 (de finale!)
« Reactie #26 Gepost op: 12-12-2003, 00:15:06 »
Wil je de finaleproef (de evenwichtsbalk) van de voorgaande jaren nog eens zien? Op VT4 staan wat filmpjes:

Finaleproef 2000: mms://media.vt4.be/expeditie/finale_2000_high.wmv

Finaleproef 2001: mms://media.vt4.be/expeditie/finale_2001_high.wmv

Finaleproef 2002: mms://media.vt4.be/expeditie/finale_2002_high.wmv

Verder zijn hier nog wat fragmenten te zien van de verschillende afleveringen van dit seizoen.
« Laatst bewerkt op: 12-12-2003, 00:25:35 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13 & 14 (de finale!)
« Reactie #27 Gepost op: 12-12-2003, 00:25:59 »
Alle kandi's moesten opnieuw kiezen tussen Jutta en Judge. Het schijnt dat Bjorn daar op VT4 op zichzelf wilde stemmen. (Eikel) ::niet-ok::. Dat mocht niet, dus bleef zijn stem op het eiland staan, Jutta dus. Zo bleef iedereen bij zijn/haar oorspronkelijke stem en werd het dus weer 4-4.
Daarna mochten alle voor de samensmelting afgevallen kandi's stemmen.
En zo werd Jutta gekozen. Ik heb het niet zelf gezien, maar gelezen op het belgische forum.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 & 14 (de finale!)
« Reactie #28 Gepost op: 12-12-2003, 00:39:44 »
Dat meldde ik net ook in het topic Reacties in de media maar je was me hier net 10 minuten voor.

Ik loop ook altijd achter. :'(
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Vragen op de eilandraad
« Reactie #29 Gepost op: 13-12-2003, 00:57:47 »
Is het jullie ook opgevallen dat tijdens de finale eilandraad in Maleisie niet alle deelnemers een vraag hebben gesteld? De vragen die Bjorn, Karen en Ilona aan de 2 finalisten mochten  stellen zijn niet uitgezonden. Tijdgebrek?  :(
Je moet het complot smeden als het heet is.