Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 243586 keer)

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #240 Gepost op: 6-12-2004, 23:24:29 »
Peter stopt er speciale vulling in haha  ::zwaai::
Laat me het weten wanneer je hebt kandidaat gesteld en ik hoop dat je door de  selecties geraakt. Ik zal je Peter worden misschien helpt dit. ::joehoe::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #241 Gepost op: 6-12-2004, 23:25:11 »
Peter zijn winkel gaat overlopen  ::rofl:: des ter beterrrrr!!! kom allemaal naar Peter zijn BonBonswinkelllllllllllllll  ik weet een goede tekst voor de winkel KOOP BETER BIJ PETER  ::rofl:: ::rofl:: doei doei  ::joehoe:: Nicky

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #242 Gepost op: 6-12-2004, 23:30:24 »
Peter zijn winkel gaat overlopen  ::rofl:: des ter beterrrrr!!! kom allemaal naar Peter zijn BonBonswinkelllllllllllllll  ik weet een goede tekst voor de winkel KOOP BETER BIJ PETER  ::rofl:: ::rofl:: doei doei  ::joehoe:: Nicky
Nog een betere tekst is als volgt voor chocolade groot of klein moet je bij Peter De Groote zijn. ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #243 Gepost op: 6-12-2004, 23:33:35 »
Jah dat vindt ik ook  ::rofl:: dat vertelde Mick toch? als ik het goed had  :)

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #244 Gepost op: 6-12-2004, 23:41:35 »
Jah dat vindt ik ook  ::rofl:: dat vertelde Mick toch? als ik het goed had  :)
Nicky, kun jij mij eens vertellen hoe jij Marjoleintje hebt kunnen mailen?

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #245 Gepost op: 6-12-2004, 23:49:45 »

Nicky, kun jij mij eens vertellen hoe jij Marjoleintje hebt kunnen mailen?

hehe
Laten we een stel hier je vragen aan nicky topic openen dan ;D
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanden poetsen
« Reactie #246 Gepost op: 7-12-2004, 11:21:50 »

Wat mijn petje betreft die kun je bestellen bij Rebel op de site www.rebel.be en vraagt daar aan Steven Spillebeen zo'n Petje van mij op expeditie robinson. Die zullen je dan wel één toesturen.
Oh ja, vandaar ken ik dat merk natuurlijk!

@ de Nederlanders: Steven Spillebeen was de winnaar van onze allereerste Big Brother reeks!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #247 Gepost op: 7-12-2004, 12:19:49 »
Heb je je ooit opgeven voor andere realityshows, zoals bv. Wie is de Mol?

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #248 Gepost op: 7-12-2004, 13:04:04 »
Heb je je ooit opgeven voor andere realityshows, zoals bv. Wie is de Mol?
Zou ik wel willen doen, maar heb er nog niet bij stil gestaan Baron. ::trots::

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #249 Gepost op: 7-12-2004, 14:37:40 »
Peter hebben jullie ook zelf fotos mogen maken voor jezelf?

Het lijkt mij een leuk idee als jullie die fotos bij bestellen en dan zaterdag gaan veilen!

Offline Bli Bla Blondie

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #250 Gepost op: 7-12-2004, 15:34:05 »
Je moet echt is naar zijn zaak gaan, want daar heeft hij een grote map met allemaal foto's van de expeditie liggen ::tandpastasmiley::
Alleen toen wij er waren, mocht hij ons nog niet alle foto's laten zien, want toen waren de uitzendingen nog niet afgelopen...

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #251 Gepost op: 7-12-2004, 15:49:10 »
Peter, in welke mate heeft het commerciële aspect een rol gespeeld in je kandidatuur tot deelname aan ER ?

Ik zou kunnen begrijpen dat je nu handig gebruik maakt van de belangstelling om je eigen zaak te promoten.  ;)

Denk wel dat die publiciteit je geen windeieren heeft gelegd.  ;)
Was je daar al op voorhand over aan het denken ? Of is het eerder 'n kans die zich nu voordoet en die je niet wil laten liggen?

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #252 Gepost op: 7-12-2004, 15:50:14 »
Ben zeker van plan om een keertje langs te gaan.

Ik heb het al aan mijn ouders gevraagd of ze zin hebben in een dagje belgie om langs Peter ´s zijn chocolade winkel te gaan.

Hoe lang is het ongeveer rijden?

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #253 Gepost op: 7-12-2004, 18:47:36 »
Van Gouda (NL, 2801)
Naar Ieper (B, 8900)
Afstand 248,5 km.
Reisduur 02:27
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #254 Gepost op: 7-12-2004, 19:52:36 »
Peter zijn winkel gaat overlopen  ::rofl:: des ter beterrrrr!!! kom allemaal naar Peter zijn BonBonswinkelllllllllllllll  ik weet een goede tekst voor de winkel KOOP BETER BIJ PETER  ::rofl:: ::rofl:: doei doei  ::joehoe:: Nicky

 ::rofl::....of Peter kan wat hele kleine bonbonnetjes meenemen zaterdag?...Dan kom ik zeker zaterdag  ::ok::
Met Chocolade ben ik altijd te verleiden  ;) ;D

Groetjes
Sandra

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #255 Gepost op: 7-12-2004, 19:54:13 »
Van Gouda (NL, 2801)
Naar Ieper (B, 8900)
Afstand 248,5 km.
Reisduur 02:27


Nou sorry Peter maar ik koop guylian wel bij mij om de hoek  ::rofl:: ::tandpastasmiley:: ::zwaai::

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #256 Gepost op: 7-12-2004, 20:07:38 »
Peter zijn winkel gaat overlopen  ::rofl:: des ter beterrrrr!!! kom allemaal naar Peter zijn BonBonswinkelllllllllllllll  ik weet een goede tekst voor de winkel KOOP BETER BIJ PETER  ::rofl:: ::rofl:: doei doei  ::joehoe:: Nicky

als er genoeg mensen zijn die er heen willen kunnen we mischien wel van peter een rondleiding krijgen ???

ook als er 15 mensen of meer per trein komen dan kunnen we in de treinen tussen antwerpen cs en ieper ruimte in de trein speciaal voor ons laten reserveren en tegen een fractie van de normale kosten reizen en altijd zeker zijn van een zitplaats

(jammer dat ns dit nog steeds niet doet)
« Laatst bewerkt op: 7-12-2004, 20:12:25 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #257 Gepost op: 8-12-2004, 22:21:23 »



Hoi Peter,
Ik heb me hier ook maar eens aangemeld om je wat te kunnen vragen. Ik ga niet zeggen hoe leuk het is dat je antwoord geeft op allerlei vragen, want dat heeft iedereen voor mij al gedaan.  ::jaja::

Komtie: 1.Je bent geplaatst voor de all-stars editie van het programma. (Alsnog gefeliciteerd hiermee!) Is het niet verleidelijk om nu de andere deelnemers (die ook al bekend zijn) voor het programma begint al te ontmoeten, leren kennen? (voor zover je ze nog niet kent natuurlijk).
2. Ongeacht of je dit wel of niet doet, heb je wel de mogelijkheid hier toe en kunnen anderen het doen. Zoals je hierboven al aangaf, nu je Mick buiten het eiland om kent, zou je hem mogelijk niet weggestemd hebben. Zo zal dat misschien ook met andere mensen zijn. Wat vind je daarvan? Neemt het niet wat van de charme van het programma weg? Hebben de programmamakers hier adviezen over gegeven? Of het wel of niet verstandig is?

Groeten Liek  ::joehoe::
1) Ik denk wel dat we op tijd de kans zullen hebben om elkaar te ontmoeten. Sommige mensen heb ik al gezien op onze finaleshow in Brussel. De rest volgt nog later. Ik vind het ook leuk om mensen voor de eerste keer te ontmoeten op het eiland.
2) Aan zoiets doe ik niet mee. Ik wil terug zoals ik vorig keer deed alles eerlijk bekijken en ter plaatse mijn keuze maken op wie ik wegstem. Hoe kun je nu al oordelen over mensen als je met die mensen dat je niet kent nog niet samen op een eiland hebt gezeten.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #258 Gepost op: 8-12-2004, 23:34:22 »
Peter,

Denk je niet dat het ietsje moeilijker gaat worden om All Stars te doen met een paar mensen die je al kent? Omdat je met sommigen al een band hebt en het stemmen dus van begin af aan al moeilijk kan worden?

Het valt natuurlijk niet helemaal te vergelijken, maar ik heb begin dit jaar een online versie van ER gehost en de deelneers waren voornamelijk mensen die elkaar al kenden, (sommigen zelfs in het echt ipv enkel via internet) en dat maakte het moeilijker. Er zijn menige ruzies ontstaan en een paar vriendschappen zijn er door afgezwakt...

Nogmaals, natuurlijk valt zo'n online spel niet te vergelijken, maar het lijkt me toch ietsje moeilijker, sociaal gezien. (ook in Survivor All Stars was dit zo)

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #259 Gepost op: 9-12-2004, 10:13:46 »
Peter,

Denk je niet dat het ietsje moeilijker gaat worden om All Stars te doen met een paar mensen die je al kent? Omdat je met sommigen al een band hebt en het stemmen dus van begin af aan al moeilijk kan worden?

Het valt natuurlijk niet helemaal te vergelijken, maar ik heb begin dit jaar een online versie van ER gehost en de deelneers waren voornamelijk mensen die elkaar al kenden, (sommigen zelfs in het echt ipv enkel via internet) en dat maakte het moeilijker. Er zijn menige ruzies ontstaan en een paar vriendschappen zijn er door afgezwakt...

Nogmaals, natuurlijk valt zo'n online spel niet te vergelijken, maar het lijkt me toch ietsje moeilijker, sociaal gezien. (ook in Survivor All Stars was dit zo)
Ik blijf dit ook zeggen. Je kunt hier nog niets afspreken, je moet kijken hoe sommige personen zullen reageren op het eiland. Ik ben er wel van overtuigd dat het soms wel eens een eilandraad is waar je van jou hart een steen zal moeten maken.
Maar dat zijn zorgen voor later.
Ik geniet nog steeds na van deze Robinson 2004 ::zwaai::