Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 242096 keer)

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Stel hier je vragen aan Peter!
« Gepost op: 31-10-2004, 23:07:14 »
Ik zal proberen zo goed mogelijk al jullie vragen te beantwoorden.
Vele groeten Peter
« Laatst bewerkt op: 30-11-2004, 23:19:56 door Stormpie »

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #1 Gepost op: 31-10-2004, 23:12:15 »
Beste Peter

Van harte welkom op de site. Ik vind het echt geweldig dat ik hier nog een Belg mag begroeten, en dan nog wel een kandidaat van Expeditie Robinson! ::ok::

Mijn vraag: hoe zwaar was ER psychologisch voor jou?

greetz

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #2 Gepost op: 31-10-2004, 23:13:41 »
 ::ok:: Peter

Na zoveel dagen van ontberingen, wat is dan het eerste wat je doet en waar je behoefte aan hebt als je weer terug bent in de bewoonde wereld?
er was eens......

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #3 Gepost op: 31-10-2004, 23:17:22 »
::ok:: Peter

Na zoveel dagen van ontberingen, wat is dan het eerste wat je doet en waar je behoefte aan hebt als je weer terug bent in de bewoonde wereld?


Ik vermoed een flesje cola drinken. :P ;)
2024: wie is de Mol?

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #4 Gepost op: 31-10-2004, 23:20:46 »


Ik vermoed een flesje cola drinken. :P ;)
Een flesje cola drinken niet. Het allereerste wat ik deed toen ik van het eiland kwam was mohamed vastnemen en we hebben uren gesproken. Daarna natuurlijk eerst contact met mijn vrouw en dochter want die had juist haar eerste communie gevierd.

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #5 Gepost op: 31-10-2004, 23:22:42 »
::ok:: Peter

Na zoveel dagen van ontberingen, wat is dan het eerste wat je doet en waar je behoefte aan hebt als je weer terug bent in de bewoonde wereld?

Stormpie, goeie vraag maar ik had het de eerste dagen emotioneel zeer moeilijk daar ik me door iemand enorm verraden voelde. Achteraf kan ik daar nu mee lachen alleen jammer dat ik niet besefte dat dit een spel was. Ik was misschien te eerlijk voor dit spel.

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #6 Gepost op: 31-10-2004, 23:24:24 »
Beste Peter

Van harte welkom op de site. Ik vind het echt geweldig dat ik hier nog een Belg mag begroeten, en dan nog wel een kandidaat van Expeditie Robinson! ::ok::

Mijn vraag: hoe zwaar was ER psychologisch voor jou?

greetz

Molcrazy
Dit heb ik zwaar onderschat. Thuis ben je alleen bezig over het fysische maar bij mij is het mentaal verkeerd gelopen. Ik had geen enkele andere reden om de expeditie te verlaten want ik lag nog heel goed in de groep. Misschien volgende keer beter.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #7 Gepost op: 31-10-2004, 23:25:35 »
Peter

Geniet je nu meer van alledaagse dingen dan voor de Expeditie?
2024: wie is de Mol?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #8 Gepost op: 31-10-2004, 23:27:45 »
Dank je voor je eerlijke antwoord Peter.  ::bravo::
er was eens......

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #9 Gepost op: 31-10-2004, 23:28:57 »
Peter, van harte welkom op de site !! ::tandpastasmiley::

Heb je in retrospect wel eens twijfel gehad over je mensenkennis? Je lijkt me iemand die hier ip een flinke dosis van heeft, en dan zien hoe Matt dit spel speelde, (opportunistisch) - je gaf aan dat die klap heel hard aankwam. Heb je daar achteraf nog veel over gedacht in termen van hoe je dingen en mensen inschat?
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #10 Gepost op: 31-10-2004, 23:31:24 »
Peter

Geniet je nu meer van alledaagse dingen dan voor de Expeditie?
Mijn vrouw zegt dat ik er sterker ben uitgekomen dan vooraf. Heb meteen ook in de zaak 2 mensen bijgenomen en neem nu ook elke week 1 dag verlof om samen met mijn dochter en vrouw te genieten.
Krijg enorm veel Nederlanders over de vloer en dan gaat het steeds over E.R. natuurlijk.
Sinds kort weet ik ook dat ik geselcteerd ben voor all-stars. Had het niet verwacht maar de laatste selectie moet nog komen. De stemronde bij jullie in Nederland.

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #11 Gepost op: 31-10-2004, 23:32:31 »
Hoi Peter. Net the day after gezien ( vreemd trouwens dat dat op Belgie niet te zien is). Ik kan me goed voorstellen dat je psychisch gebroken was. (al die mensen die je dacht kwijt te zijn..)Je speelde het spel super. Ik merkte al langer dat Matt het heel berekend speelde.
Ben je fysiek weer helemaal hersteld? Ik begreep niet goed wat Matt voor een uitleg aan je had toen hij terug kwam van het uitstapje. Je accepteerde het, maar sprak hij de waarheid???

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #12 Gepost op: 31-10-2004, 23:41:14 »
Hey Peter !  ::zwaai::  Nog 'n landgenoot hier !  ;)

Heb de laatste aflevering natuurlijk nog niet kunnen zien, lees dus met de handen voor de ogen mee.  :D

Als je jezelf terugziet op de beelden, schrik je dan van hoe je daar was/reageerde of is het allemaal wel herkenbaar? En wat zijn de reacties van de mensen in je naaste omgeving hieromtrent?

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #13 Gepost op: 31-10-2004, 23:41:28 »
Peter, nog een vraagje. Ik heb mij al een paar jaar opgegeven voor Robinson. Mocht ik ooit geselecteerd worden , heb je dan tips? In het begin van de expeditie is er vaak een verbondenheid en verbroedering tijdens de ontberingen(vooral dit jaar bij de Belgen) Later zijn er complotten, steken in de rug, wegstemmen etc. Het is zo dubbel. Hoe kan je je daar het beste tegen wapenen? Afstand houden terwijl je elkaar zo nodig hebt??

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #14 Gepost op: 31-10-2004, 23:49:44 »
Peter, van harte welkom op de site !! ::tandpastasmiley::

Heb je in retrospect wel eens twijfel gehad over je mensenkennis? Je lijkt me iemand die hier ip een flinke dosis van heeft, en dan zien hoe Matt dit spel speelde, (opportunistisch) - je gaf aan dat die klap heel hard aankwam. Heb je daar achteraf nog veel over gedacht in termen van hoe je dingen en mensen inschat?
Mat was de laatste van wie ik dit verwacht had. Heb de uitzending enkele weken ook voor de eerste keer gezien en heb toen meteen Mat gebeld en ik kan hem ook begrijpen. Het is en blijft een spel. Maar Mat wist ook dat ik die dag me niet goed voelde daar mijn dochtertje juist op die dag haar eerste communie beleefde in Belgie. En hij kon mij dat verzetje geven en mij zo verder zetten maar nee en zo geschiede. Ik heb het hem wel vergeven. We zien elkaar nog regelmatig.

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #15 Gepost op: 31-10-2004, 23:53:51 »
Hoi Peter. Net the day after gezien ( vreemd trouwens dat dat op Belgie niet te zien is). Ik kan me goed voorstellen dat je psychisch gebroken was. (al die mensen die je dacht kwijt te zijn..)Je speelde het spel super. Ik merkte al langer dat Matt het heel berekend speelde.
Ben je fysiek weer helemaal hersteld? Ik begreep niet goed wat Matt voor een uitleg aan je had toen hij terug kwam van het uitstapje. Je accepteerde het, maar sprak hij de waarheid???
Ik ben iemand dat vlug dingen kan vergeven en zeker van Mat. Ik ging nooit zoiets gedaan hebben maar dit was zijn keuze. Ik vind alleen jammer dat ze bij mijn vertrek niet bij zeggen welke dag het was voor mij. namelijk de dag van mijn dochtertjes eerste communnie. En Mick verteld mij dan als afvaller dat zij hun familie hebben mogen zien en daar brak bij mij de veer.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #16 Gepost op: 31-10-2004, 23:54:42 »
Bedankt voor je openhartigheid, Peter ::jaja::  ::ok::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #17 Gepost op: 31-10-2004, 23:56:29 »
Peter, nog een vraagje. Ik heb mij al een paar jaar opgegeven voor Robinson. Mocht ik ooit geselecteerd worden , heb je dan tips? In het begin van de expeditie is er vaak een verbondenheid en verbroedering tijdens de ontberingen(vooral dit jaar bij de Belgen) Later zijn er complotten, steken in de rug, wegstemmen etc. Het is zo dubbel. Hoe kan je je daar het beste tegen wapenen? Afstand houden terwijl je elkaar zo nodig hebt??
Kippeer, als je inschrijft wees jezelf, maak geen superlange brief kort en bondig. Steek wel een leuke foto bij van jezelf dat kan helpen. Wat op eiland betreft blijf jezelf maar op de 2de lijn heb ik ook de 1 à 2 de week gedaan.
Veel succes en laat weten als het gelukt is. ::ok::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #18 Gepost op: 31-10-2004, 23:59:15 »
Hoi Peter
Kun je uitleggen wat de houding van Mick met je doet/deed?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #19 Gepost op: 1-11-2004, 00:01:26 »
Hoi Peter
Kun je uitleggen wat de houding van Mick met je doet/deed?
Mick is Mick en blijft Mick. Heb nog wekelijks kontakt met hem. Moest ik nu met Mick moeten terugkeren denk ik niet dat ik hem zou wegstemmen. Ik weet nu hoe hij is. Een teddybeer ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::