Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 243757 keer)

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #300 Gepost op: 13-12-2004, 23:05:20 »
zal je je familie nu niet dubbel missen? nu je weet waar je aan begint?

een tweede(misschien nog)zwaardere expeditie?

wat vind je van je medekanditdaten tot nu toe, erg sterke mensen??
Vorig jaar had ik een zware rugzak mee. Namelijk dat mijn dochter haar eerste kommunie moest doen terwijl ik weg was nu is dit zo niet en ik weet dat ze een grote fan is van expeditie robinson. Je zou ze eens moeten bezig zien met de andere kandidaten als ze eens mee is naar een bijeenkomst. Ze zit in iedereen zijn nek en zeker die van Mo en Frank.

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #301 Gepost op: 13-12-2004, 23:05:29 »

Zo zijn alle west-vlamingen!!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Mag je geen BELG meer zeggen?? Ik heb eens een relatie gehad met een BELG en ik moet zeggen....hij was heel beleefd en lief  ;D...daar kunnen de nederlanders nog wat van leren...oh oh laat mijn man het maar niet horen  ;) >:D

« Laatst bewerkt op: 13-12-2004, 23:07:04 door EPHFan »

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #302 Gepost op: 13-12-2004, 23:08:43 »

Vorig jaar had ik een zware rugzak mee. Namelijk dat mijn dochter haar eerste kommunie moest doen terwijl ik weg was nu is dit zo niet en ik weet dat ze een grote fan is van expeditie robinson. Je zou ze eens moeten bezig zien met de andere kandidaten als ze eens mee is naar een bijeenkomst. Ze zit in iedereen zijn nek en zeker die van Mo en Frank.
]

bedankt voor je antwoord, leuk dat ze zo meeleeft en zelfs fan is prachtig! ::ok::

veeel succes!! tijdens de allstar!!
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #303 Gepost op: 13-12-2004, 23:11:57 »
Heej WestVlaming  ::rofl:: u dochter kan het zeker goed vinden met de kinderen van Mo en van Frank hé toch is dat heel bijzonder hé ExpeditieVrienden is toch iemand waarmee je heel lang gezeten hebt en veel meegemaakt heb binnen een paar dagen ontstaat er al een hechte vriendschap mensen vertrouwen elkaar gauw vooral ik heb dat ook als ik iemand mag dan zou ik er ook alles voor doen om vriendjes te zijn en zelfs door het vuur voor te gaan ik ga weer Msn-en haha doei doei Groetjes Nicky

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #304 Gepost op: 13-12-2004, 23:26:44 »


Mag je geen BELG meer zeggen?? Ik heb eens een relatie gehad met een BELG en ik moet zeggen....hij was heel beleefd en lief  ;D...daar kunnen de nederlanders nog wat van leren...oh oh laat mijn man het maar niet horen  ;) >:D


Dat is dan typisch een karakter trekje van een Belg. Maar wees gerust niet alle belgen zijn gelijk.

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #305 Gepost op: 13-12-2004, 23:35:56 »

Dat is dan typisch een karakter trekje van een Belg. Maar wees gerust niet alle belgen zijn gelijk.

Dat snap ik lieve Peter.....maar ik kies ook wel de goede mensen uit...met minder neem ik ook geen genoegen  :o  :P
Mijn man is ook een lief MENS  ;)
Ik ga niet zomaar trouwen, het is mijn eerste en laatste keer!...hopelijk  ::rofl::

Groetjes  ::zwaai::
Sandra



Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #306 Gepost op: 13-12-2004, 23:40:23 »
het leuke is dat hij nooit ER keek en ik al jaren, hij werkt vaak in het weekend maar als hij dan op Zondag thuis kwam was het...vanavond ER he?? dus pas dit seizoen is hij "Fan" geworden... 8)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #307 Gepost op: 13-12-2004, 23:41:45 »
EPHfan  ::rofl::dus je hebt je mannetje overgehaald beterr Expeditie Robinson is de tofste programma ooit wat ik gezien heb en ik hoop dat het nog jaren doorgaat!!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #308 Gepost op: 13-12-2004, 23:46:13 »
het leuke is dat hij nooit ER keek en ik al jaren, hij werkt vaak in het weekend maar als hij dan op Zondag thuis kwam was het...vanavond ER he?? dus pas dit seizoen is hij "Fan" geworden... 8)
Nu pas zal hij beseffen wat hij al die jaren gemist heeft. ::rofl::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #309 Gepost op: 13-12-2004, 23:49:25 »
Gezellig he Peter lijkt wel een chatbox haha ik kijk Expeditie Robinson al jaren ook en het blijft gewoon super spannend en vooral fantastisch om die beelden te zien zulke mooie eiland he Indonesié weer haha ik ben zelf kwart indo en ik vindt dat ik zeker een keer naar Indonesié moet omdat ik me, overleden opa dat belooft hebt :) maar ik ben pas 17 dus en misschien Peet  ::rofl:: met Expeditie Robinson ben ik toch op een Indonesisch eiland geweest i hope so  ::joehoe:: Nicky

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #310 Gepost op: 13-12-2004, 23:50:59 »
en in Februari (27ste) wordt ik 18 dus dan mag ik wel meedelen aan de Expeditie hoop ik  ::rofl::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #311 Gepost op: 13-12-2004, 23:53:07 »
Gezellig he Peter lijkt wel een chatbox haha ik kijk Expeditie Robinson al jaren ook en het blijft gewoon super spannend en vooral fantastisch om die beelden te zien zulke mooie eiland he Indonesié weer haha ik ben zelf kwart indo en ik vindt dat ik zeker een keer naar Indonesié moet omdat ik me, overleden opa dat belooft hebt :) maar ik ben pas 17 dus en misschien Peet  ::rofl:: met Expeditie Robinson ben ik toch op een Indonesisch eiland geweest i hope so  ::joehoe:: Nicky
Nicky, in Maleise zijn de opnames niet in Indonesié. ::ohno::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #312 Gepost op: 13-12-2004, 23:54:27 »
en in Februari (27ste) wordt ik 18 dus dan mag ik wel meedelen aan de Expeditie hoop ik  ::rofl::
Probeer het maar ik vrees dat je nog een jaartje te jong zult zijn. Maar je weet maar nooit. Ik duim alvast voor jou. ::ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #313 Gepost op: 13-12-2004, 23:55:14 »
ja dat klopt de opnamens zijn in Maleisié maar ik ga dan zeker naar Indonesié Djakarta ofsow haha daar is me opa geboren ben jij wel eens in Indonesié zelf geweest Peet Groetjes Nickyyyyyyyyyyy

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #314 Gepost op: 13-12-2004, 23:56:13 »
EPHfan  ::rofl::dus je hebt je mannetje overgehaald beterr Expeditie Robinson is de tofste programma ooit wat ik gezien heb en ik hoop dat het nog jaren doorgaat!!

Yep ik heb mijn mannetje overgehaald  ::rofl::
Was echt lachen want hij had meteen Frank als favoriet...hij zei die wint en tja guess what??  >:(
Ik had eerst Mo ( sorry Peter!), daarna Mick, Peter en toen Shandinella als favoriet...en hij koos meteen FRANK  >:(
Dus ja hij heeft erg gelachen erbij  ::schaam::
Of zegt dit wat over vrouwen?? dat we snel van mening verwisselen en mannen zo bij hun standpunt kunnen blijven???  ;)
maar ik vond Frank een terechte winnaar hoor...die werd na AL die anderen mijn "favoriet"   ::jaja::

Groetjes
Sandra

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #315 Gepost op: 13-12-2004, 23:56:56 »
ik ga mijn kandidatuur niet stellen hoor. Ik ben niet zo moedig als jullie de kandidaten. Daarom heb ik zo'n bewondering voor al diegenen die al door de preselectie zijn geraakt.. Maar wat is eigenlijk het zwaarste tijdens zo'n expeditie ? het gemis van je gezin, de honger, de proeven, de warmte, de angst (insecten,giftige vissen.....)?
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #316 Gepost op: 13-12-2004, 23:57:46 »
en in Februari (27ste) wordt ik 18 dus dan mag ik wel meedelen aan de Expeditie hoop ik  ::rofl::
Nicky moet jij nog niet in bed zitten?

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #317 Gepost op: 13-12-2004, 23:58:48 »


Yep ik heb mijn mannetje overgehaald  ::rofl::
Was echt lachen want hij had meteen Frank als favoriet...hij zei die wint en tja guess what??  >:(
Ik had eerst Mo ( sorry Peter!), daarna Mick, Peter en toen Shandinella als favoriet...en hij koos meteen FRANK  >:(
Dus ja hij heeft erg gelachen erbij  ::schaam::
Of zegt dit wat over vrouwen?? dat we snel van mening verwisselen en mannen zo bij hun standpunt kunnen blijven???  ;)
maar ik vond Frank een terechte winnaar hoor...die werd na AL die anderen mijn "favoriet"   ::jaja::

Groetjes
Sandra

Typisch vrouwen ha ha ha ha  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #318 Gepost op: 13-12-2004, 23:58:51 »
En Nicky...misschien Survivor wat voor je?? Dat kan je downloaden en op je computer / dvd kijken....is ook erg gaaf...zie topic Survivor!


Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #319 Gepost op: 13-12-2004, 23:59:52 »

Typisch vrouwen ha ha ha ha  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

nou.... :\'(...bedankt Peter  :-[