Auteur Topic: Oproep voor alle Expeditie Fans van deze site  (gelezen 4099 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Oproep voor alle Expeditie Fans van deze site
« Gepost op: 27-08-2004, 13:32:47 »
Het seizoen gaat volgende week beginnen... ::bravo::
We hopen dat iedereen weer actief gaat kijken, forummen, chatten en misschien ook helpen...?
Heb je leuke ideeen voor de site, wil je een column schrijven, heb je een artikel gevonden ergens, heb je feedback of vragen, laat het ons dan even weten ::ok::

Mijn prinsje is chriz!!

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Oproep voor alle Expeditie Fans van deze site
« Reactie #1 Gepost op: 27-08-2004, 14:53:38 »
Ik ben een amateurschrijver met o.a. schrijfervaring in de volgende zaken:

intervieuws met bands, cd/lp-recencies op hardrock / heavymetal gebied,
aritkels voor zowel een raskatten als rashondenblad waaronder een serie artikels betreffende katten in de kunst (heb toen zelfs met een uitgever onderhandeld om dit als boek uit te brengen, is echter niets geworden)
schrijf momenteel voor een raskattenblad waaronder een column, het stukje namens de redactie, alsmede losse artikels. en ik zou graag mijn zin om te schrijven los willen laten op Expeditie Robinson.

Mocht er interesse zijn dan hoor ik het graag zodat we de details kunnen bespreken

Desgewenst kan ik voorbeelden van mijn werk of eventueel een proefcolumn over ER schrijven. 
Gek zijn is gezond

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oproep voor alle Expeditie Fans van deze site
« Reactie #2 Gepost op: 28-08-2004, 11:44:26 »
Expeditie Robinson komt straks weer veel in het nieuws. Er zullen dus in de diverse media flink wat artikelen gaan verschijnen. Indien jullie een leuk artikel tegen komen over Expeditie Robinson of over je favoriet, schroom niet ons dat toe te sturen. Scan, typ over of knip uit en stuur toe!

media@expeditierobinson.net
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Oproep voor alle Expeditie Fans van deze site
« Reactie #3 Gepost op: 28-08-2004, 14:33:49 »
Ik heb het psychologiemagazine gekocht, zal het zo snel mogelijk scannen en mailen.
Gek zijn is gezond

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oproep voor alle Expeditie Fans van deze site
« Reactie #4 Gepost op: 28-08-2004, 17:51:42 »
Ik heb het psychologiemagazine gekocht, zal het zo snel mogelijk scannen en mailen.
We hebben het artikel al online staan hier
Maar in ieder geval wel bedankt dat je eraan hebt gedacht, Emptyvillage ::ok::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oproep voor alle Expeditie Fans van deze site
« Reactie #5 Gepost op: 31-08-2004, 14:33:36 »
Had het al ergens anders gepost, dus kopieer het nu effe hier (is makkelijker dan te mailen, als het echt uit den boze is dat ik het hier neerzet, dan hoor ik het wel :) )

Haha heb net reclame gezien voor ER2005 (in een magazine). Weet niet of jullie die ook hebben, heb er ff foto van gemaakt:
Expeditie Robinson... nu België - Nederland
En ook van de reclame van de Vlaamse versie van The Bachelor komt nog wat Robinson in terug: klikkerdeklik

En dan nog ff artikeltje uit teve blad:
Citaat
Expeditie België-Holland
Expeditie Robinson is nu al vier jaar het paradepaardje van VT4 en ook de vijfde reeks belooft heel spannende televisie op te leveren.
Wie dacht dat Expeditie Robinson na vier reeksen niet meer zou werken, dacht dus verkeerd: nadat wij de eerste aflevering van de vijfde reeks mochten bekijken, verlangden wij al meteen naar meer, niet in het minst door de nieuwe invalshoek die productiehuis Kanakna bij de start van deze Expeditie introduceerde: voor het eerst nemen de Vlaamse kandidaten het op tegen de Nederlandse avonturiers. Een eenvoudige maar geniale vondst, want het België-Hollandgevoel is niemand vreemd en in de eerste aflevering worden de culturele clichés meteen al bevestigd, wat bijwijlen hilarische taferelen oplevert. Terwijl het er bij de Belgen zeer gemoedelijk toegaat, beleggen de Nederlanders de ene vergadering na de andere. Deze Expeditie teert echter niet alleen op de clash der lage landen maar ook op erg vernuftige psychologische spelletjes en nog zwaardere fysieke proeven. Er zitten ook tal van verrassende wendingen aan te komen, die we vanzelfsprekend niet gaan verklappen, kwestie van het kijkplezier niet te vergallen. Over kijkplezier gesproken; ook deze reeks is weer ontzettend knap in beeld gebracht, waarvoor hulde. Natuurlijk staat of valt een programma als Expeditie Robinson met de selectie van de kandidaten en ook daar werd traditiegetrouw veel zorg aan besteed. Aansluitend op de eerste aflevering worden die kandidaten overigens uitgebreid voorgesteld in Expeditie Robinson Extra. De presentatie wordt ook nu weer verzorgd door Roos Van Acker, die zich goed thuis voelt aan de Maleisische kust. "Zonder zeveren: ik ben enorm trots op deze reeks," vertelt ze. "En ik heb me nog nooit meer Belgische gevoeld dan tijdens de opnames. (lacht)"

Hahaha, niks slechts bedoeld hoor, maar dat van die Belgen die het gemoedelijk hebben terwijl de Nederlanders vergadering inleggen... hi-la-risch! Vond altijd al dat de Nederlanders in ER té erg bezig waren met vanalles regelen en doen en met de morele waarden bezig zijn en er over discussiëren, waardoor er weer wrevel ontstaat. Terwijl de Belgen ook wel met die morele waarden bezig zijn, maar het door de vingers zien als iemand eens een steekje laat vallen op dat vlak ipv het in de groep te gooien en uit te praten.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Oproep voor alle Expeditie Fans van deze site
« Reactie #6 Gepost op: 2-09-2004, 17:38:05 »
Ik ben echt benieuwd hoe de 2 verschillende kampen het gaan regelen. Als ik iets vind in de Belgische tijdschriften wil ik het jullie wel doorsturen maar weet niet goed hoe. Kan iemand mij privé laten weten hoe ik dat moet doen ???? Ik heb E-mail en een scanner !
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oproep voor alle Expeditie Fans van deze site
« Reactie #7 Gepost op: 2-09-2004, 17:42:46 »
Ik ben echt benieuwd hoe de 2 verschillende kampen het gaan regelen. Als ik iets vind in de Belgische tijdschriften wil ik het jullie wel doorsturen maar weet niet goed hoe. Kan iemand mij privé laten weten hoe ik dat moet doen ???? Ik heb E-mail en een scanner !


je hebt een prive bericht ;) ::ok::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Renaatetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oproep voor alle Expeditie Fans van deze site
« Reactie #8 Gepost op: 2-09-2004, 22:08:31 »
Leuk om vanaf hier weer vanalles te gaan lezen en beleven, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrr, heb ik wel een vraagje.
Vorig jaar fanatiek geprikborderd via de expeditierobinson.pagina prikbord, maar die is (nog) niet actief. Ervaring heeft geleerd dat er soms dingen op staan die het verloop van de aflevering 'verklappen' en da's nou weer jammer van die artikelen/verslagen etc. Dus als we dat kunnen voorkomen....zou dat míj in ieder geval heel happy maken  ::tandpastasmiley:: !

Alvast veel kijkplezier voor zondag!!!!


Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oproep voor alle Expeditie Fans van deze site
« Reactie #9 Gepost op: 2-09-2004, 22:37:52 »
Het streven is om het zo spannend mogelijk te houden dus de kans dat dat gebeurt is klein Renaatetje ::ok::

Veel plezier hier!!!
Mijn prinsje is chriz!!