Auteur Topic: Oproep voor alle Expeditie Fans van deze site  (gelezen 4099 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Oproep voor alle Expeditie Fans van deze site
« Gepost op: 27-08-2004, 13:32:47 »
Het seizoen gaat volgende week beginnen... ::bravo::
We hopen dat iedereen weer actief gaat kijken, forummen, chatten en misschien ook helpen...?
Heb je leuke ideeen voor de site, wil je een column schrijven, heb je een artikel gevonden ergens, heb je feedback of vragen, laat het ons dan even weten ::ok::

Mijn prinsje is chriz!!

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Oproep voor alle Expeditie Fans van deze site
« Reactie #1 Gepost op: 27-08-2004, 14:53:38 »
Ik ben een amateurschrijver met o.a. schrijfervaring in de volgende zaken:

intervieuws met bands, cd/lp-recencies op hardrock / heavymetal gebied,
aritkels voor zowel een raskatten als rashondenblad waaronder een serie artikels betreffende katten in de kunst (heb toen zelfs met een uitgever onderhandeld om dit als boek uit te brengen, is echter niets geworden)
schrijf momenteel voor een raskattenblad waaronder een column, het stukje namens de redactie, alsmede losse artikels. en ik zou graag mijn zin om te schrijven los willen laten op Expeditie Robinson.

Mocht er interesse zijn dan hoor ik het graag zodat we de details kunnen bespreken

Desgewenst kan ik voorbeelden van mijn werk of eventueel een proefcolumn over ER schrijven. 
Gek zijn is gezond

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oproep voor alle Expeditie Fans van deze site
« Reactie #2 Gepost op: 28-08-2004, 11:44:26 »
Expeditie Robinson komt straks weer veel in het nieuws. Er zullen dus in de diverse media flink wat artikelen gaan verschijnen. Indien jullie een leuk artikel tegen komen over Expeditie Robinson of over je favoriet, schroom niet ons dat toe te sturen. Scan, typ over of knip uit en stuur toe!

media@expeditierobinson.net