Auteur Topic: [Kandidaat Be] Mohamed  (gelezen 27875 keer)

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #20 Gepost op: 27-09-2004, 11:06:50 »
Mo.. ging goed,alleen nu hij bij een ander Kamp zit ...vind ik hem vaak Huilen,had ik niet achter Mo uitgehaald.
Een Man mag huilen..zeker..maar niet,omdat hij zijn zin niet krijgt,aanpassen moeten ze allemaal.  ::rofl::
Kop op....want hij zegt zelf...het spel moet je hard spelen ::trots::
« Laatst bewerkt op: 27-09-2004, 11:12:21 door voodoopop »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #21 Gepost op: 27-09-2004, 12:18:40 »
Enerzijds snap ik hem wel, omdat voor zijn gevoel de anderen zich niet zo erg inzetten als hijzelf, maar ja, blijft toch; slecht tegen je verlies kunnen.

Mo en die 3 anderen dachten al dat ze met z'n 4-en als laatste zouden overblijven: Da's jammer...

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #22 Gepost op: 27-09-2004, 22:39:21 »
Ben best opgelucht dat Mo niet werd weggestemd, want ik vreesde er wel voor. Zonder z'n houding helemaal te willen goedpraten, kan ik er toch veel begrip voor opbrengen. Hij is 'n winnaarstype, voelde zich goed in het Belgische team waar hij alle respect genoot van een vrij hechte groep. Mss was z'n reactie tov Shandinella niet zo fraai, maar was pure uiting van frustratie naar aanleiding van de 'acties' van Jeroen en Ronald. Die hebben op hun beurt tijdens deze aflevering iig duidelijk gemaakt de titel Robinson 2004 onwaardig te zijn.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #23 Gepost op: 28-09-2004, 14:00:50 »
Mo pikte de overgang aanvankelijk goed op door te proef te winnen ::ok:: Zijn reactie op het verliezen van de proef leiden tot een conflict met Shandinella. Dit is niet in zijn voordeel geweest. Gelukkig wikt en weegt men tussen Jeroen en Mo en lijkt het in het voordeel van Mo uit te vallen.

Als Mo nuttig blijft voor het kamp en zich dus wat herpakt wordt Jeroen de volgende afvaller. 
Gek zijn is gezond

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #24 Gepost op: 28-09-2004, 14:49:30 »
En
 Mo ligt zeker voor op Jeroen.... dat weet Jeroen ook,en is daar ook bang voor >:(
Shandinella had gelijk...en als Mo slim is ...doet hij water bij de wijn. ::rofl::
En  minder huilen.....dan is hij weer Toppie ::bravo::

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #25 Gepost op: 2-10-2004, 23:55:58 »
Ik vond Mo in aflevering 4 maar een slecht verliezer. Als je nou voor de zoveelste keer een proef verliest dan kan ik me voorstellen dat je daar enorm van baalt. Maar hij had tot nu toe alles gewonnen (zelfs het korfballen had de voor hem gewenste uitslag). Dan is het toch niet zo erg als je eens een keertje verliest. Ik had het overigens begrijpelijker gevonden als hij tegen Ronald was uitgevallen, omdat die halverwege de proef een koffiepauze nam.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #26 Gepost op: 3-10-2004, 01:50:32 »
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat die jongen gefrustreerd was, hij is eerst weggerukt uit zijn "vertrouwde" omgeving en bij de helft van zijn vrienden, en dan verliezen ze een proef die ze wellicht niet hadden hoeven verliezen idd door Ronalds coca cola light break... En ja dat hij dan tegen Shandinella uitviel... Dat zal wel de eerste (ook balende) in de buurt zijn geweest ofzo...
Angel of the first degree

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #27 Gepost op: 3-10-2004, 10:08:08 »
Nelis,


  ,,,Coca Cola Light Break,,,

Vind ik wel goed... HaHaHa... ::rofl::  ::rofl::

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #28 Gepost op: 3-10-2004, 11:26:49 »
Ik heb gisteren nog eens naar de herhaling gekeken en daar zie ik Shandinella op de nek/rug van Ronald zitten. En Mo...??
k Stond erbij en ik keek erna.
Hij is gewoon een slechte verliezer, en als Ronald even bij wilt komen, na zijn werk die kist uit het water te tillen en om vervolgens Shandinella te dragen,die treuzelde met de sleutel, moet Mo zijn mond houden.
Hij is een slechte verliezer. Maar ale he, vanavond weer!!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #29 Gepost op: 3-10-2004, 23:19:28 »
Ik heb gisteren nog eens naar de herhaling gekeken en daar zie ik Shandinella op de nek/rug van Ronald zitten. En Mo...??
k Stond erbij en ik keek erna.
Hij is gewoon een slechte verliezer, en als Ronald even bij wilt komen, na zijn werk die kist uit het water te tillen en om vervolgens Shandinella te dragen,die treuzelde met de sleutel, moet Mo zijn mond houden.
Hij is een slechte verliezer. Maar ale he, vanavond weer!!

Mennnnn het duurde uren voordat die shalminella de kist open had...Daarna ging Ronald nog eens even rusten en aanwijzingen geven....
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #30 Gepost op: 4-10-2004, 00:39:53 »
En Mo ....weer huilen vandaag  :\'( maar ja ...nu was het uit Heimwee.......Oke, dat kan,na een tel.gesprek ::rofl:: ::rofl::

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #31 Gepost op: 11-10-2004, 22:42:52 »
Begint zich wel als 'n kannibaal te gedragen, vind ik. "Ik wil gewoon alles winnen!"  :-\\ Betwijfel of dat zo verstandig is.

En lijkt me ook net iets te zelfzeker te worden wat 'n finaleplaats aangaat.

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #32 Gepost op: 11-10-2004, 22:51:51 »
Begint zich wel als 'n kannibaal te gedragen, vind ik. "Ik wil gewoon alles winnen!"  :-\\ Betwijfel of dat zo verstandig is.

En lijkt me ook net iets te zelfzeker te worden wat 'n finaleplaats aangaat.
Dat is wat ik ook bedoel.... ;)  wacht maar, dat de vriendjes GROEP hem in de gaten krijgt.. ;) Zij laten zich voor het karretje spannen waar MO mee rijdt...en dat zal niet zo blijven ...als zij hem door hebben.  Ik hoop dat ze het inzien  ::jaja::

Offline sunshine

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #33 Gepost op: 19-10-2004, 14:39:37 »
Vind Mo vreselijk onsympathiek. Denkt alleen aan zichzelf,gunt niemand wat (Darline) , zit vaak in een emo-dip. Nee, valt me steeds meer tegen! Ikke ikke ikke en de rest..... Mo mo.
MO SHOW OVER GO! ::zwaai:: ::zwaai::

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #34 Gepost op: 20-10-2004, 00:32:08 »
Vind Mo vreselijk onsympathiek. Denkt alleen aan zichzelf,gunt niemand wat (Darline) , zit vaak in een emo-dip. Nee, valt me steeds meer tegen! Ikke ikke ikke en de rest..... Mo mo.
MO SHOW OVER GO! ::zwaai:: ::zwaai::
het kan ook zijn  HO-MO-GO-HOME    ::rofl::    ::zwaai::

Offline Mona

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #35 Gepost op: 20-10-2004, 14:20:02 »
Wat een akelig vervelend mannetje die MO!!!
Hij wordt door ER behoorlijk positief neergezet, maar hij valt nog wel een keer goed door de mand.  ::niet-ok::
De frustraties t.o.v Ronald komen volgens mij ook voort uit jaloezie. Dat hij heel vaak een dip heeft heb ik gehoord, maar zeker niet zo vaak gezien.En volgens mij zit er ook behoorlijk wat agressie in die jongen. >:( Wedden dat hij er binnenkort helemaal doorheen zit....En dan geeft hij zelf op. En dat wil voor de overwinning gaan (zoals in het begin). Wat een looser... :\'(
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #36 Gepost op: 20-10-2004, 16:01:42 »

 het kan ook zijn  HO-MO-GO-HOME    ::rofl::    ::zwaai::
Wat een akelig vervelend mannetje die MO!!!

Kom op mensen, dit topic is niet bedoelt om Mohammed persoonlijk af te slachten.  :-\\

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #37 Gepost op: 20-10-2004, 16:59:21 »
Vind Mo vreselijk onsympathiek. Denkt alleen aan zichzelf,gunt niemand wat (Darline) , zit vaak in een emo-dip. Nee, valt me steeds meer tegen! Ikke ikke ikke en de rest..... Mo mo.
MO SHOW OVER GO! ::zwaai:: ::zwaai::

Hmm, waarom zou hij de immuniteit schenken aan Darline? Darline heeft 'm haast nog minder nodig dan Mo...Als je al zover bent in een proef ga je 'm toch niet weggeven?!
Bij de proef van aflevering 7 zette hij Darline niet aan de kant, maar was het Peter. In dit topic wordt dat weer als hielelikkerij van Peter gezien...maar ik zou ook voor mijn vrienden kiezen en Mo is er ook zeker wel voor zijn vrienden hoor...Als hij zich echt als een heilige wou voordoen had hij de ruzie met Ro niet zo in de groep gegooid. Dan was het zo'n voorval als 'de botsactie' van Mick/Mitch geworden...
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #38 Gepost op: 20-10-2004, 17:30:31 »
Ro heeft de ruzie in de groep gegooid...

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #39 Gepost op: 20-10-2004, 21:28:01 »
Ro heeft de ruzie in de groep gegooid...

O, herstel herstel Robinsonner.... ::schaam::
Maar dan nog: dan had Mo zijn gevoelens nog niet in de groep gegooid. Of wou je beweren dat ie daar op kickte (vast wel....)

There is so much more in life than what meets the eye - Saybia