Auteur Topic: [Kandidaat Be] Mohamed  (gelezen 27876 keer)

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #80 Gepost op: 25-11-2004, 00:55:46 »
Weet ik nog niet wat 6 bloeddruk is...

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #81 Gepost op: 26-11-2004, 12:10:06 »
ik heb de afl. terug gezien waar klaar een tros kokos verstopte voor de rest.Er klopte iets niet volgens me.
Er was van iedereen kritiek gekomen op mo omdat hij de boom klom om kokos te plukken.Klaar had op kamp Zuid een een veel betere techniek ontwikkeld waardoor ze kokos konden plukken.Awel , ik vroeg me af waarom ze dat dan niet deed op haar nieuwe eiland.Toen zag ik de oude beelden terug en zag dat klaar haar truc gebruikte op heel kleine bomen en dat mo heel steile (en hoge) bomen beklom waar het onmogelijk is om de techniek van klaar te gebruiken.

Dit verklaard natuurlijk waarom klaar moeilijker kokos kon plukken en de kokos die ze vond verstopte voor de rest

Offline Hamstergirl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #82 Gepost op: 26-11-2004, 19:45:05 »
Als ik het goed gegrepen had, plukte Klaar die kokos niet, maar was ze toevallig tegen een voorraadje opgelopen en hield die vindplaats geheim, zodat ze eens in de zoveel dagen er weer een kokosnootje vandaan kon halen.

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #83 Gepost op: 26-11-2004, 21:49:12 »
Als ik het goed gegrepen had, plukte Klaar die kokos niet, maar was ze toevallig tegen een voorraadje opgelopen en hield die vindplaats geheim, zodat ze eens in de zoveel dagen er weer een kokosnootje vandaan kon halen.

klaar plukte kokos in het verstekelingskamp met een manchete(HET oude kamp Zuid).Bij de nieuwe kamp deed ze het niet (te hoge bomen)en wat later vond ze idd een tros kokos (zoals ik het ook al eerder zei)die ze voor de rest verborg.

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #84 Gepost op: 29-11-2004, 22:36:20 »
Woehoe...Mo had een stoer sikje gisteren ;) Stond 'm wel aardig moet ik zeggen...
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #85 Gepost op: 29-11-2004, 23:12:43 »
Woehoe...Mo had een stoer sikje gisteren ;) Stond 'm wel aardig moet ik zeggen...
Klopt Noukie....en hij kwam aardiger over dan in het Spel tijdens ER      ::rofl::

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #86 Gepost op: 29-11-2004, 23:47:08 »
Klopt Noukie....en hij kwam aardiger over dan in het Spel tijdens ER      ::rofl::
Dat kwam waarschijnlijk omdat er toch niets voor hem te winnen viel die avond. Of zou hij nog zijn gaan SMSen voor de auto of de Maleisie-reis?  ;D
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #87 Gepost op: 29-11-2004, 23:51:56 »

Dat kwam waarschijnlijk omdat er toch niets voor hem te winnen viel die avond. Of zou hij nog zijn gaan SMSen voor de auto of de Maleisie-reis?  ;D
Zeg eens niets  ::rofl::   ::rofl::  ik zou er niet van opkijken.
« Laatst bewerkt op: 30-11-2004, 10:21:52 door voodoopop »