Auteur Topic: [Kandidaat Be] Matthias  (gelezen 17640 keer)

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #20 Gepost op: 17-10-2004, 23:26:03 »
Hij ..Math kan moeilijk gesprekken voeren...daarom hoor je hem zo weinig   ::jaja::.Maar ik denk niet dat hij daardoor kan WINNEN   ::rofl::  Ook hij heeft 2 gezichten  ::jaja::

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #21 Gepost op: 17-10-2004, 23:55:44 »
HAARMAT is een gore gluiperd

Roon, je bent niet echt subtiel in het uiten van je mening, of wel? Ik zag ookal één of andere brute uitspraak staan over 'de holmaatjes van Mo'. Is dit je stijl of gewoon gebrek aan een goede argumentatie/discussie voeren?



Matthias vind ik gewoon een leuke vent. Hij gunt anderen succes en geniet gewoon van de expeditie. Hij is niet de beste, wil het ook niet zijn en kan daar best mee leven...niks mis mee toch?!
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #22 Gepost op: 18-10-2004, 00:01:05 »


Roon, je bent niet echt subtiel in het uiten van je mening, of wel? Ik zag ookal één of andere brute uitspraak staan over 'de holmaatjes van Mo'. Is dit je stijl of gewoon gebrek aan een goede argumentatie/discussie voeren?



Matthias vind ik gewoon een leuke vent. Hij gunt anderen succes en geniet gewoon van de expeditie. Hij is niet de beste, wil het ook niet zijn en kan daar best mee leven...niks mis mee toch?!

Tja ...ik denk ook dat hij daar is om alleen te genieten  ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #23 Gepost op: 18-10-2004, 08:20:49 »
Citaat
Matthias vind ik gewoon een leuke vent. Hij gunt anderen succes en geniet gewoon van de expeditie. Hij is niet de beste, wil het ook niet zijn en kan daar best mee leven...niks mis mee toch?!


Mathias is naar mijn bescheiden mening niet zo lief als dat hij er uit ziet hoor...smeedt complotten om het leven lijkt het wel en gaat naar mijn idee te veel op in het er bij horen bij het clubje van Mo en Peter...jammer maar helaas :(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nikki23

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #24 Gepost op: 18-10-2004, 09:11:48 »
Ik vind Matthias nog steeds een schatje!  ::bravo::
Het is juist verstandig als je je in de groep niet zo controversieel opsteld...

Welke complotten smeed hij dan precies??  Tegen Mick? Kom op, dat was de hele groep...

En zelfs al wordt er een complot gesmeed, dan nog vind ik dat niet perse slecht. Ligt aan de omstandigheden...

Nee Matthias mag van mij ver komen!  ::regenboog::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Buisje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #25 Gepost op: 21-10-2004, 21:23:04 »
Prachtige jongen die Matthias, mooie krullen, tof gebouwd, leuk, toffe uitspraken, ... die mag van mij wel winne !!!!

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #26 Gepost op: 26-10-2004, 21:30:13 »
 ::jaja:: sjah.. ik blijf het ook een leuke jongen vinden..ook zo'n eentje die ik wel in het echt zou willen leren kennen..
En niemand is perfect, nietwaar?
Hij gaat niet winnen (al helemaal niet qua evenwichtsbalk), maar hij heeft iig wel genoten van de expeditie (op de achtergrond...)
Nou goed, dat vind ik dus. :P

Offline Mow

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #27 Gepost op: 31-10-2004, 21:52:37 »
Ik hoop echt dat matth gaat winnen joh! Vind hem echt een lieverdje..en hij ziet er nog es schattig uit. jaah, echt een leukerd en een winner!  ::love::

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #28 Gepost op: 31-10-2004, 22:49:23 »
Eindelijk wordt er iemand verstandig!! Mo en Peter niet meenemen omdat zij dan sterker kunnen worden dan ze zijn en dat is ten nadeel van hem!! Knap hoor!! En dat zij er uiteindelijk allebei uit gaan... ZWAK!!

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #29 Gepost op: 31-10-2004, 23:28:34 »
Tja, maar ik vind het toch wel hard van hem, hoor. Hij bouwt toch in 3, 4 weken tijd een bepaalde vriendschap op met Mo en Peter, en dan laat hij ze allebei heel hard vallen, puur om er zelf beter van te worden. Als Matt in de finale komt zal hij niet veel stemmen krijgen, denk ik. Een complot smeden om iemand eruit te stemmen die je niet ligt, dat doet vrijwel iedereen, maar op deze manier je vrienden uit het spel knikkeren....
Maar ja, hij kon natuurlijk ook niet weten dat Peter en Mo niet uitnodigen voor het etentje, hetzelfde was als hen uit de expeditie gooien   :) >:D
hoewel dat natuurlijk wel zijn bedoeling was...
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #30 Gepost op: 1-11-2004, 07:13:36 »
Denk dat Mathias al heeft ingezien dat de positie van beide heren aan het wankelen was en dat hij al vermoedde dat ze er binnenkort uit zouden gaan...vind het wel verstandig van hem om voor de andere twee te kiezen, vooral als je twijfelt of zij op jou gaan stemmen of niet...tactisch spel noemt men dat en ik denk dat Mathias daar goed aan heeft gedaan ::ok::

Expeditie blijft immers een spel en blijkbaar speelt hij hetspel goed tot nu toe, want hij zit nog steeds in de expeditie ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #31 Gepost op: 1-11-2004, 08:04:06 »
Maar als Mat in de uiteindelijke finale staat, denk ik toch echt dat ie weinig stemmen gaat krijgen.

Offline Nikki23

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #32 Gepost op: 1-11-2004, 11:07:15 »
Nou mij viel het gedrag van Matt ook een beetje tegen ja. Als ie Peter en Mo had gekozen, hadden ze waarschijnlijk nog in de expeditie gezeten.. Lekkere vriend.. Maar aan de andere kan het is een spel...

Nee ben geen grote Matt fan meer  ::ohno::

En tis zoals Essie ook al zegt: ALS ie al in de finale komt, dan krijgt ie met zulk gedrag toch nooit stemmen van de afvallers...  ::regenboog::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #33 Gepost op: 1-11-2004, 16:48:04 »
Matt tactisch meesterbrein en hij heeft het gewoon heel goed gedaan. Alleen had hij natuurlijk ook niet op de 5 afvallers gerekend. Lief  ::ohno:: Slim  ::jaja::

Hij had het verdient om te winnen, maar helaas het spel wordt nu anders gespeeld.  ::joehoe::

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #34 Gepost op: 2-11-2004, 15:55:54 »
Matt tactisch meesterbrein en hij heeft het gewoon heel goed gedaan. Alleen had hij natuurlijk ook niet op de 5 afvallers gerekend. Lief  ::ohno:: Slim  ::jaja::

Hij had het verdient om te winnen, maar helaas het spel wordt nu anders gespeeld.  ::joehoe::

hehe..het is hard, maar ik ben het wel met je eens.

Als je zoiets in het 'echte' leven zou doen, zou je van mij op kunnen flikkeren (sorry voor mn taalgebruik!) Maar het blijft een spel inderdaad en daar was Mo net zo hard mee bezig. Ik vind het jammer voor Peter, want dat lijkt me een sympathieke vent en hij was veel te lief voor deze expeditie.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #35 Gepost op: 28-11-2004, 18:28:40 »
Tsjonge, ik moest even zoeken voor ik the topic van Matt had gevonden.  ;)
Volgens mij is hij de kandidaat waar veruit het minst over geschreven is. Opvallend.
Wat ik wilde zeggen is het volgende:
Matt is een echte gamer, en schijnt alle vorige jaargangen van ER wel 4 keer bekeken te hebben (stond ergens in een interview met 1 van de andere deelnemers). Dan moet hij toch ook geweten hebben dat er elk jaar wel een proef is met vuur maken? Waarom heeft hij dat dan niet vantevoren geoefend?  ???
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #36 Gepost op: 28-11-2004, 23:12:02 »
GEFELICITEERD Mathias ! Als Frank Robinson is, dan ben jij de beste Vrijdag  ;)
::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #37 Gepost op: 29-11-2004, 00:20:57 »
Matt is een echte gamer, en schijnt alle vorige jaargangen van ER wel 4 keer bekeken te hebben (stond ergens in een interview met 1 van de andere deelnemers). Dan moet hij toch ook geweten hebben dat er elk jaar wel een proef is met vuur maken? Waarom heeft hij dat dan niet vantevoren geoefend?  ???
Excuseer dat ik mezelf citeer:
Ik vermoed dat hij meteen na die immuniteitsproef stiekem is gaan oefenen: Hij had bij de finaleproef zelfs eerder vuur dan Frank (alleen ging het ook weer gelijk uit...).
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #38 Gepost op: 29-11-2004, 07:25:56 »
GEFELICITEERD Mathias ! Als Frank Robinson is, dan ben jij de beste Vrijdag  ;)
::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

 ::rofl::...hahahahaha...zo kun je het ook bekijken ja...Matthias als vrijdag...LOL ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #39 Gepost op: 29-11-2004, 07:43:33 »
Tja, en wat ik al zei is uitgekomen
Hij heeft het tot de finale gebracht door over lijken te gaan (figuurlijk), maar dat heeft hem de overwinning gekost.