Auteur Topic: [Kandidaat Be] Matthias  (gelezen 17639 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #40 Gepost op: 29-11-2004, 11:22:13 »
Hij heeft heel goed een prachtig spel gespeeld, respect voor hem! Optimaal gebruik gemaakt van het spelelement.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #41 Gepost op: 29-11-2004, 11:24:13 »
Matthias was wel een beetje aangeslagen na afloop. Maar van Frank verliezen is geen schande toch?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #42 Gepost op: 29-11-2004, 11:25:54 »
Gerard inderdaad,

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #43 Gepost op: 29-11-2004, 15:11:52 »
vraag me af of hij ook echt heeft gedacht dat hij zou kunnen winnen...zat er toch vooraf al heel dik in dat tegen wie Frank ook zou komen in de finale, Frank toch wel zou winnen..sowieso kreeg hij al de meeste stemmen van de andere kandidaten en ook bij het publiek lag hij goed, heeft eigenlijk nooit iets negatiefs gedaan of anderen tegen zich in het harnas gejaagd..was voor mij al een gelopen race toen Frank als eerste in die kooi zat.

Offline simonee.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #44 Gepost op: 29-11-2004, 18:15:34 »
T is misschien een beetje vaag wat ik nou zeg maar goed: ik was al vanaf die kennismaking met de kandidaten voor Mat maar tog vind ik het eigenlijk meer terecht dat Frank heeft gewonnen (wees eerlijk hij heeft de robinson looks) na de finale heb ik wel zitten huilen dat Mat niet heeft gewonnen (vinde jullie da overdreven of niet??)  :-[
The mistakes I've made are dead to me. But I can't take back the things I never did.

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #45 Gepost op: 30-11-2004, 01:56:17 »
Ik wel eigenlijk een beetje!  ::jaja:: :P

Het geeft aan dat je er wel helemaal "in" hebt gezeten!!!  ::ok::
Angel of the first degree

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #46 Gepost op: 30-11-2004, 09:48:41 »
dat was wel een heftige huilbui, je mascara is er heel erg van uitgelopen. of ben jij dat niet op dat fotootje? ;)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline belletje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #47 Gepost op: 30-11-2004, 12:37:28 »






    T O P P E R T J E ! ! !
« Laatst bewerkt op: 30-11-2004, 12:40:43 door belletje »

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #48 Gepost op: 30-11-2004, 13:40:13 »
Ik had veel liever Shandinella tegenover Frank gezien. Zij was na Frank van de 4 de eerlijkste en de meest sociale... Ze is een schatje.. Matthias was een gamer en ik vind het vreselijk dat hij runner-up is geworden.. Het verbaasd met niets van  Marjolein en Ronald dat beiden op Matthias hebben gestemd.. Maar ikzelf, kan dat niet begrijpen.. Frank had een 12/12 moeten krijgen....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #49 Gepost op: 30-11-2004, 18:11:11 »
Hey Matt,

Ook jij, ook al heb je niet helemaal gewonnen,

GEFELICITEERD! ::bravo::

Je hebt het, net als Frank 49 dagen op het eiland uitgehouden, en enorme prestatie!  ::ok:: ::tandpastasmiley::

Je hebt het spel fantastisch gespeeld en hebt ook nooit een mentale of fysieke inzinking gehad.

En, je omschrijving van het spel (de schijnwerper)...fantastisch! Heb je dat ter plekke bedacht, of heb je er eerst 6 maanden over na lopen denken... :P

Toppie! ::ok::

Offline simonee.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #50 Gepost op: 30-11-2004, 21:26:11 »
 :D neej ik ben het nie hoor op da fotootje maareh dat zag er gewoon toepasselijk uit he?? ow nou gaat het nie echt meer over Mat maarja
The mistakes I've made are dead to me. But I can't take back the things I never did.

Offline Ave

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I ♥ Zazu
Re: [Kandidaat Be] Matthias
« Reactie #51 Gepost op: 4-12-2004, 20:57:16 »
Nou, van mij had Matthias ook mogen winnen...
Twee stemmen zijn vééls te weinig voor hem.
En dan nog, hij heeft het toch maar mooi 46 dagen uitgehouden hoor (of waren het er minder?), samen met Marjolein en Frank.
Proficiat! ;)