Auteur Topic: Welk ER-jaar was/is leuker?? 2004 of 2003  (gelezen 3805 keer)

Offline misz_louisa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • De mol pest de wormen....
Welk ER-jaar was/is leuker?? 2004 of 2003
« Gepost op: 18-09-2004, 18:59:35 »
??

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Welk ER-jaar was/is leuker?? 2004 of 2003
« Reactie #1 Gepost op: 18-09-2004, 19:16:38 »
Nog een beetje vroeg om daar nu al een oordeel over te geven. Elk jaar denk ik weer dat het de ultieme serie was. Dit jaar belooft het weer beter te zijn dan vorig jaar,...maar dat zullen we denk ik nog even moeten afwachten.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welk ER-jaar was/is leuker?? 2004 of 2003
« Reactie #2 Gepost op: 18-09-2004, 20:50:40 »
In 2003 hadden we het goed getroffen met enkele markante kandidaten (vooral Bjorn zorgde voor veel spektakel) en speelde het toeval ook een grote rol. De vermissing van 2 bananen is daar het beste voorbeeld van, en de manier waarop Ryan en Gio daarop reageerden. Maar ook de zwangerschap van Fatima, en niet te vergeten de dramatische wegstemming van Karen, die de week daarna op het duivelseiland uitgerekend Geert mag ontvangen, die zich vrijwillig had laten wegstemmen.
Aan de andere kant vind ik de mangrove een nog beter idee dan het duivelseiland, vooral ook vanwege de onvoorspelbaarheid ervan, en de afvalrace in de kooi vond ik ook spectaculair.
Maar het moet elk jaar natuurlijk ook nog dramatischer, nog harder, nog onvoorspelbaarder, want ja, stilstand is achteruitgang. ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline luvgiovanni

  • Forumlid
Re: Welk ER-jaar was/is leuker?? 2004 of 2003
« Reactie #3 Gepost op: 19-09-2004, 16:57:13 »
Tot nu vonk vorig jaar een stuk beter, toen was het Nederlandse kamp veel meer een team en zaten er mensen in die voor spektakel konden zorgen (bjorn dus;))
Er gebeurde toen veel meer, maar miss wordt het over een tijdje net zo leuk as vorig jaar...

we zulle af88 en nederland zal beter moeten samenwerke en niet zoveel vergaderen!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Welk ER-jaar was/is leuker?? 2004 of 2003
« Reactie #4 Gepost op: 19-09-2004, 20:00:20 »
toen was het Nederlandse kamp veel meer een team en zaten er mensen in die voor spektakel konden zorgen

vind ik knap  ::tandpastasmiley::  :P

maar wat Bjorn betreft ben ik het met je eens, ik mag toch hopen dat hij meegaat met de All Stars, want hij is de verpersoonlijking van ER.

Offline NickyNokia

  • Forumlid
Re: Welk ER-jaar was/is leuker?? 2004 of 2003
« Reactie #5 Gepost op: 20-09-2004, 15:37:48 »
Dit Jaar is Expeditie Robinson leuker omdat ik de Mangrove echt geweldig vind haha ze hebben daar goed over nagedacht en betreft vind ik de kandidaten ook veel leuker dit jaar en ik vind dit jaar het spannender worden!!!!

Offline anjou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welk ER-jaar was/is leuker?? 2004 of 2003
« Reactie #6 Gepost op: 20-09-2004, 23:30:14 »
Ik vind het ook nog te vroeg om te bepalen of dit jaar beter wordt dan vorig jaar... We beginnen eigenlijk pas net de kandidaten te leren kennen.

Wel vind ik de elementen die zijn ingebracht (mangrove, 1 eiland en de kooi) weer heel origineel en goed gevonden. Volgens mij gaat er nog veel meer spektakel komen en zal ik halverwege ook wel vinden dat deze serie de vorige (alweer...) aan t overtreffen is.  ::regenboog::



Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Welk ER-jaar was/is leuker?? 2004 of 2003
« Reactie #7 Gepost op: 20-09-2004, 23:58:44 »
Ik vind het ook nog te vroeg om daar al een oordeel over uit te spreken.

Volgens mij gaat er nog veel meer spektakel komen.

 ::jaja:: Er komen nog hele zware proeven aan!!! ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: Welk ER-jaar was/is leuker?? 2004 of 2003
« Reactie #8 Gepost op: 21-09-2004, 01:07:32 »
Volgens mij zou, als het eerste seizoen ER herhaald zou worden, iedereen zo iets hebben van: oh is dat alles? Wat een easy proeven!

Het is in de loop van de jaren duidelijk stukken zwaarder geworden... (waarmee ik niet zeg dat ER1 NIET zwaar was!)
Angel of the first degree

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Welk ER-jaar was/is leuker?? 2004 of 2003
« Reactie #9 Gepost op: 21-09-2004, 12:36:39 »
Ik vind het nog te vroeg om nu al te kiezen ??? Vorig jaar werd ik verrast door Duivelseiland en vond ik het niet zo'n goed idee. (Inmiddels achteraf wel ::ok::) De Mangrove vind ik tot nu toe een goed idee waarbij ik me wel afvraag of er uit de mangrove meer kandidaten doorkunnen naar de finale? De kooi vond ik ook wel een goed idee. De proeven tot nu toe vind ik ook goed. Maar ik vind dit jaar meerdere karakters nog weinig ontwikkeld, maar dat kan nog komen.

Vorig jaar zijn we natuurlijk verwend met de twee leiders " Neanderthaler " Bjorn en Fatima (en haar onverwachte afvallen). De ontwikkelingen tussen de karakters. een minpunt vorig jaar was Judge die ik zijn finaleplaats absoluut niet gunde ::niet-ok::

Overall kies ik nu nog voor 2003, maar dat kan zeker nog veranderen.

Gek zijn is gezond