Auteur Topic: [Kandidaat Be] Mick  (gelezen 37605 keer)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
[Kandidaat Be] Mick
« Gepost op: 28-08-2004, 14:53:28 »


39 jaar

Eigenaar van een Erotisch restaurant

"Expeditie Robinson heeft mij geleerd dat mijn vrouw het allerbelangrijkste is in mijn leven. Zij wil al 5 jaar een kindje, terwijl ik dat altijd afhield. Dat kind gaat er nu zeker komen."  ss
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #1 Gepost op: 30-08-2004, 15:50:19 »
ER heeft hier nogal impact gehad, lijkt me dat Mick er wat langer in heeft gezeten. Mick zal er waarschijnlijk dus positief gestemd op terugkijken.
Gek zijn is gezond

Offline Kritje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit is geen vakantie
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2004, 10:44:51 »
Eigenaar van een Erotisch restaurant
..... En brandweerman

Laat meteen de 1ste aflevering zijn dat ie humor heeft!
Wordt nog leuk met Mick.



ps. wat kost een simpel menu bij mick's restaurant?
Help me, I'm an ER-addict

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2004, 14:15:19 »
Ik vond hem op een aantal momenten nogal wat kribbig reageren, als dit zo blijft maakt ie geen vrienden. ::niet-ok::
Gek zijn is gezond

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2004, 16:15:27 »
Hij leek me geen onsympatieke man, maar inderdaad, bij die proef bleek al snel dat hij aardig heetgebakerd over kwam, en aan alle kanten gesust moest worden. (Matthias zei volgens mij toen over hem: hij ging woorden gebruiken als shit en fuck ofzo). Ik hoop dat hij zijn temper een beetje onder controle kan houden... Of niet natuurlijk...  ;D
Angel of the first degree

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #5 Gepost op: 10-09-2004, 15:33:43 »
En als dat een paar keer gebeurt lig je er zo uit in de groep ::niet-ok::
Gek zijn is gezond

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #6 Gepost op: 11-09-2004, 14:32:35 »
In het vooruitzicht was al een heel andere mick te zien dan toen hij in dat hok zat ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #7 Gepost op: 12-09-2004, 14:54:35 »
Ik ben benieuwd, snel geirriteerd zijn kan slecht vallen in een groep.
Gek zijn is gezond

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #8 Gepost op: 12-09-2004, 22:03:06 »
Mick vindt zichzelf 1 van de sterkste, maar een volhouder is het absoluut niet. I.p.v. terug te vechten plaatst hij zich direct buiten de groep bij het "wodka-feest". En zijn opmerking tegen Peter ("met jou praat ik niet, alleen met Matthias") getuigt ook niet van veel respect. Ik denk trouwens dat Mick echt geen flauw idee heeft waarom iedereen tegen hem is. 
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #9 Gepost op: 12-09-2004, 22:07:30 »
Mick vindt zichzelf 1 van de sterkste, maar een volhouder is het absoluut niet. I.p.v. terug te vechten plaatst hij zich direct buiten de groep bij het "wodka-feest". En zijn opmerking tegen Peter ("met jou praat ik niet, alleen met Matthias") getuigt ook niet van veel respect. Ik denk trouwens dat Mick echt geen flauw idee heeft waarom iedereen tegen hem is. 
klopt helemaal, hij is geen volhouder, reageerde in aflevering 1 al snel geirriteerd, heeft absoluut geen groepgevoel. jammer genoeg voor de Belgen moet hij nog even blijven. Dit zal voor veel onrust zorgen. Mick is slecht voor het groepgevoel.

en wat een zielige reactie in de vooruitblik. Dat tegen een vrouw, dan heb ik zoiets als "loser ". Dit wordt dus ook niets als hij kiest om naar de mangrove te gaan.

Zo hem ook graag wel eens op het forum willen zien? Kijken of hij uitleg kan en wil geven?
Gek zijn is gezond

Offline Enola

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #10 Gepost op: 12-09-2004, 22:52:30 »
Binnen korte tijd lag hij uit de groep, door zichzelf kreeg hij problemen..ben benieuwd hoe lang hij het volhoud, hij zal de groep hard genoeg nodig hebben
petje af

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #11 Gepost op: 12-09-2004, 23:08:19 »
Mick mag dan misschien thuis wel mammie's mooiste zijn, mijn vrouw vindt hem ook erg sexy en dwingt mij nu al tot een keertje dineren in z'n erotische restaurant op haar komende verjaardagsfeestje, maar ik begrijp er geen ene moer meer van...

Is Mick nu ook zo'n verwend moedersjochie, die inderdaad niet gewend is om de handen uit de mouwen te steken??

of..
Is Mick het slachtoffer van de roddelpraktijken van Mitchell en Darline??

Ik denk eerder het laatste dus...

en tegen roddel kun je je niet wapenen!!!!!!
hooguit de roddelende dames zelf aanpakken...... ::oink::


Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #12 Gepost op: 13-09-2004, 08:36:04 »
Mick mag dan misschien thuis wel mammie's mooiste zijn, mijn vrouw vindt hem ook erg sexy en dwingt mij nu al tot een keertje dineren in z'n erotische restaurant op haar komende verjaardagsfeestje, maar ik begrijp er geen ene moer meer van...

Is Mick nu ook zo'n verwend moedersjochie, die inderdaad niet gewend is om de handen uit de mouwen te steken??

of..
Is Mick het slachtoffer van de roddelpraktijken van Mitchell en Darline??

Ik denk eerder het laatste dus...

en tegen roddel kun je je niet wapenen!!!!!!
hooguit de roddelende dames zelf aanpakken...... ::oink::



Ik denk dat Mick inderdaad weinig heeft laten zien en dat het niet alleen de roddelpraktijken van de dames zijn. De heren dachten duidelijk ook al zo over hem. En in aflevering 1 tijdens de Belgische proef reageerde hij ook al heel geirriteerd. Hij heeft 't vrees ik vooral aan zichzelf te danken.
Gek zijn is gezond

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #13 Gepost op: 13-09-2004, 09:13:28 »

Dit wordt dus ook niets als hij kiest om naar de mangrove te gaan.

 

Als hij weggestemd wordt, ik kan beter zeggen wanneer hij weggestemd wordt, kan hij maar beter meteen naar Belgie verdwijnen. ::zwaai::
Ik zie hem ook niet echt in een hutje in de mangrove zitten met Klaar en Ernestine!
Die laten zich de wet niet voorschrijven door Mick.
Aan de andere kant zorgt dat misschien wel voor voor wat leuke TV!
Hij denkt bij herkansing misschien wel aan een eilandje voor zichzelf, net als vorig jaar.
Dan zegt ie misschien wel ja tegen zo'n voorstel.
Moeten de Belgen natuurlijk wel eerst een spel verliezen!
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #14 Gepost op: 13-09-2004, 09:21:03 »
ik zou hem best willen zien zitten in de manggroove met Klaar en Ernestine...levert misschien nog fraaie beelden en uitspraken op ::tandpastasmiley::.....maarre denk dat Mick heimwee heeft en daar niet mee om weet te gaan...alles is dan bedreigend voor je en wie weet sluit hij zich daardoor wel af van de groep...
Zeker is dat hij zich met dit gedrag verre van geliefd heeft gemaakt..máár toch denk ik dat er in de volgende aflevering iets heel anders met Mick gaat gebeuren dan wij verwachten!!

Wake up Mick!!! en kijk eens om je heen zou ik zeggen..... ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #15 Gepost op: 13-09-2004, 10:20:18 »
ik stoorde me gisteren behoorlijk aan Mick, maar ik besef heel goed dat hij echt zo wordt neergezet in een paar minuten, daar kan best wel nog meer achterzitten en in een conflict zijn er altijd twee kanten en in dit geval zelfs nog meer. Dus hoewel ik hem heetgebakerd en licht irritant vind, ben ik benieuwd hoe dit gaat uitpakken

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #16 Gepost op: 13-09-2004, 10:35:36 »
Zoals altijd geven de wat nadrukkelijkere kandidaten zoals bijvoorbeeld Nolleke, bjorn, Richard etc. de mooiste tv-beelden. Een vertrek van Mick naar de mangrove zou juis om die reden heel goed zijn. Sarah zie ik afvallen maar ik denk niet dat Klaar met in haar kielzog Ernestine Mick zouden tolereren.

Afwachten dus ::vergroot::
Gek zijn is gezond

Offline kokosnoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • mjammie!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #17 Gepost op: 13-09-2004, 10:40:46 »
 Hij werd in de uitzending van gisteren wel een beetje zwelgend-in-zelfmedelijden  neergezet, en ben errug benieuwd hoe dit verder gaat. Tuurlijk wordt er geroddeld, maar in plaats van met opgeheven hoofd door te gaan, zien we dat ie gaat zitten mokken!! :\'(

Ik hoop dat hij zichzelf een beetje bij elkaar geraapt krijgt de aankomende aflevering, 't zou toch zonde zijn om er zo uit te gaan :)
.....is het al zondag??.....

Offline heidi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #18 Gepost op: 14-09-2004, 11:37:21 »
van het forum van ER-forum VT4 (Belgie):

Een Vlaamse kandidaat van Expeditie Robinson, Mick Van Poelvoorde - de 38-jarige uitbater van een erotisch restaurant in Schepdaal - moet op 8 oktober voor de rechter verschijnen op beschuldiging van doodslag. Dat schrijft Het Nieuwsblad vandaag.

Bij VT4 valt iedereen uit de lucht. 'Hij kon nochtans een Bewijs van goed zedelijk gedrag voorleggen', is het enige verweer. De man blijkt echter mogelijk bijzonder ernstige zaken op zijn kerfstok te hebben. De feiten gaan terug tot begin juli 2001. In zijn etablissement Mick's Café aan de Ninoofsesteenweg in Schepdaal zorgde een 29-jarige drugsdealer uit Anderlecht voor problemen. Samen met een buitenwipper besloot Van Poelvoorde de man de deur te wijzen. Daarbij kwam het slachtoffer onder een voorbijrijdende auto terecht. De man overleed op het trottoir aan zijn verwondingen. Verschillende getuigen beweerden dat Van Poelvoorde de man moedwillig onder de wagen had geduwd. Van Poelvoorde ontkende maar onderzoeksrechter Bruni Bulthé vond voldoende aanwijzingen om hem onder aanhoudingsmandaat te plaatsen op beschuldiging van doodslag. De portier mocht beschikken. Drie jaar na de feiten verschijnt Van Poelvoorde binnenkort voor de rechtbank.

Volgens Het Nieuwsblad heeft de man ook gelogen over het feit dat hij brandweerman is. Hij zou aan de deur gezet zijn bij de Brusselse brandweer en de beelden die in de reeks te zien waren, zijn opgenomen bij de brandweer in Halle, die met een smoesje om de tuin geleid werden, om enkele sfeerbeelden te laten maken.

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #19 Gepost op: 14-09-2004, 11:53:45 »
Poeh... Dat is niet mis!  ::oink::
Angel of the first degree