Auteur Topic: [Kandidaat Be] Mick  (gelezen 37608 keer)

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #20 Gepost op: 14-09-2004, 11:57:41 »
van het forum van ER-forum VT4 (Belgie):

Een Vlaamse kandidaat van Expeditie Robinson, Mick Van Poelvoorde - de 38-jarige uitbater van een erotisch restaurant in Schepdaal - moet op 8 oktober voor de rechter verschijnen op beschuldiging van doodslag. Dat schrijft Het Nieuwsblad vandaag.


Heftig ::oink:: ::oink:: ::oink::

van het forum van ER-forum VT4 (Belgie):

Bij VT4 valt iedereen uit de lucht. 'Hij kon nochtans een Bewijs van goed zedelijk gedrag voorleggen', is het enige verweer.

Volgens ,mij krijg je met een lopende rechtszaak nog geen " negatieve " vermelding. Dit gebeurt pas na een veroordeling en dat is dus nog niet het geval ???

van het forum van ER-forum VT4 (Belgie):

Volgens Het Nieuwsblad heeft de man ook gelogen over het feit dat hij brandweerman is. Hij zou aan de deur gezet zijn bij de Brusselse brandweer en de beelden die in de reeks te zien waren, zijn opgenomen bij de brandweer in Halle, die met een smoesje om de tuin geleid werden, om enkele sfeerbeelden te laten maken.

Dit vind ik dus minder, werken de programmamakers hier aan mee  ::niet-ok:: Is een vraag voor Ernst Paul nietwaar ???
Gek zijn is gezond

Offline Berend_Botje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #21 Gepost op: 14-09-2004, 22:33:39 »
Lijkt de kazerne van Halle (foto) niet verdacht veel op de kazerne die gebruikt wordt bij het introductiefilmpje van Mick ?  ::pinokkio::

Terug uit Amerika

Offline BE- FITES

  • Forumlid
Wordt Mick de nieuwe Rambo ?
« Reactie #22 Gepost op: 19-09-2004, 21:44:18 »
Gaat onze vriend Mick de Hollanders mee helpen? Denk dat mick onze Belgen het leven zuur gaat maken.

BE-FITES       ::rofl::

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wordt Mick de nieuwe Rambo ?
« Reactie #23 Gepost op: 19-09-2004, 22:01:03 »
Als je goed hebt opgelet, mr.Be-Fites, weet je dat Micky mouse het niet zo heeft op de Hollanders. Respect voor de Belgen. Niet voor die frustie. Helpen is dus uit den boze denk ik. >:(

Offline beachbum

  • Forumlid
Re: Wordt Mick de nieuwe Rambo ?
« Reactie #24 Gepost op: 19-09-2004, 22:04:47 »
Rambo?????? hoe kom je in godsnaam daarbij? Dat zou die huilebalk wel willen. :\' Klaar en Ernestine maken hem af, als hij zo doorgaat in de Mangrove.

Offline BE- FITES

  • Forumlid
Re: Wordt Mick de nieuwe Rambo ?
« Reactie #25 Gepost op: 19-09-2004, 22:10:16 »
MMMMMM Voodoopop weet het nog niet zo zeker van dit. Het zou de belgen wel eens parten kunnen spelen.  ::zwaai::

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #26 Gepost op: 19-09-2004, 22:45:29 »
Nou, ik heb vanavond weer behoorlijk objectief naar Mick gekeken en hoewel hij een nogal heetgebakerd persoon is, bevalt mij de kop van Mitch nog minder.

Mitch heeft naar mijn idee behoorlijk lopen stoken, en in haar persoonlijke conflict met Mick de groep gemanipuleerd.
Als we het gaan hebben over sympathie hebben voor, dan valt voor mij dus die Mitch per definitie af. Mitch the Bitch.. hahaha, mijn zoon zei het hier op de bank, toen we keken en een seconde later herhaalde Mick exact dezelfde woorden.

Persoonlijk denk ik trouwens dat Mick de 2 dames in de mangrove behoorlijk zal weten op te krikken.. ze zijn wel toe aan een nieuwe impuls en wat nieuwe vechtlust..
Bovendien.. Klaar is ook op een hele onfrisse manier weggestemd. Dus Klaar en Mick vinden elkaar misschien wel.
En Ernestine lijkt me intelligent genoeg om dat soort zaken te kunnen plaatsen ook.




Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wordt Mick de nieuwe Rambo ?
« Reactie #27 Gepost op: 20-09-2004, 00:02:24 »
MMMMMM Voodoopop weet het nog niet zo zeker van dit. Het zou de belgen wel eens parten kunnen spelen.  ::zwaai::
Ja ...volgens mij snap jij het echt niet............Mr be-fites.

Offline sannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Have Fun
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #28 Gepost op: 20-09-2004, 14:07:52 »
Wat me opviel was dat Mick zijn verlies sportief opnam. Hij groette een aantal deelnemers oprecht, ik had dat niet verwacht. Het zal voornamelijk toch de opluchting geweest zijn om naar huis te mogen, want als iedereen je negeert (terecht of onterecht?) wil je alleen maar naar huis. ::joehoe::
Greetings

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #29 Gepost op: 20-09-2004, 14:34:00 »
Mick heeft zijn wegstemmen geheel en al aan zichzelf te danken.

1. Tijdens de eerste proef die de Belgen wonnen was er een moment waarop het mis dreigde te gaan, toen reageerde hij in woord en gebaar heel opgefokt / agressief. ::niet-ok::
2. Zijn houding om niets te doen maar wel de lof te willen ontvangen ::niet-ok::
3. Zijn houding hoe hij omging met de kritiek / zichzelf afzonderen ::niet-ok:: ::niet-ok::
4. Zijn houding t.o.v. de Nederlanders die het eten moesten serveren ::niet-ok::
5. Het niet eens zijn met de groep inzake het weggeven van de taart en de volgende ochtend de discussie hier weer over aangaan ::niet-ok::
6. Zijn zielige reactie op de botsing met Mitchell ::niet-ok:: ::niet-ok::
7. zijn Mik Tyson / Zlatan Ibrahimovic -achtige gedrag tijdens het spel/ de proef ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Conclusie: als de groep je unaniem! wegstemt, dan ligt het aan jezelf   ::vergroot::
Gek zijn is gezond

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #30 Gepost op: 20-09-2004, 15:45:29 »
Heel goed Empty Village! Mooie opsomming.

Micks leven draait om agressie en vergelding, in ieder geval op het eiland. Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij in het echte leven precies het tegenovergestelde hiervan is, maar daar hebben we het even niet over.

Anyway, het lijkt me erg vermoeiend om zo te zijn. Als je achter elk woordje en elke daad van iemand per sé iets moet zoeken.

Ik zou het terechter vinden als Sarah vanavond in The Day After  zou komen, maar ik ben het op zich met de programmamakers eens dat het NU de tijd is voor Mick om langs te komen, nu draait ongeveer de hele expeditie om hem en straks als hij er écht uit gaat zijn zaken misschien al weer verwaterd.
Angel of the first degree

Offline BE- FITES

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #31 Gepost op: 20-09-2004, 17:02:25 »
Na het bericht te hebben gelezen over Mick kom ik tot te conclusie dat de mensen die  er aan mee doen toch niet zo goed gescreend zijn als men toch gedacht had. Ben toch echt benieuwd hoe onze nep brandweerman er het gaat van af brengen. Hopelijk komt hij uit de verf  >:D nu hij hopelijk opnieuw kan beginnen in de mangrove. Als hij zich zelf maar kan intomen.

BE-FITES



(opmerking verwijder door Stormpie)
« Laatst bewerkt op: 21-09-2004, 15:43:03 door Stormpie »

Offline anjou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #32 Gepost op: 20-09-2004, 21:25:20 »
Volgens mij heeft Mick een zware les gehad in ER! Ik kreeg vanavond tijdens de uitzending het idee dat hij er nooit bij stil heeft gestaan wat voor een indruk hij op anderen maakt!

Ondanks dat ik het gedrag van hem in het belgische kamp niet goed te praten vind, had ik het wel met hem te doen. Ik vond dat hij ergens wel gelijk had bij het eten: welk grapje hij ook gemaakt zou hebben, alles zou verkeerd gevallen zijn. En dat bij het korfbal zijn frustratie op Patrick werd afgereageerd kon ik ergens ook wel begrijpen.

Ik ben nog steeds geen fan van Mick, maar ik hoop dat hij zijn lesje geleerd heeft.

Ben benieuwd hoe het verder in de Mangrove gaat... ::)

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #33 Gepost op: 23-09-2004, 03:03:51 »
Na het bericht te hebben gelezen over Mick kom ik tot te conclusie dat de mensen die  er aan mee doen toch niet zo goed gescreend zijn als men toch gedacht had. Ben toch echt benieuwd hoe onze nep brandweerman er het gaat van af brengen. Hopelijk komt hij uit de verf  >:D nu hij hopelijk opnieuw kan beginnen in de mangrove. Als hij zich zelf maar kan intomen.

BE-FITES

Nu dat hij in de mangrove zit,hoop ik niet dat de vrouwen een makkelijke prooi worden voor Mick,en tegen gas geven,want ik kan mij niet voorstellen naar alle gedoe van Mick ,dat hij zich KAN intomen tegen de vrouwen....dus ik ben het nu eens met Mr.BE-FITES.


Edit qoute gefixt - Test
« Laatst bewerkt op: 23-09-2004, 11:37:49 door Test »

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #34 Gepost op: 23-09-2004, 03:18:21 »
Volgens mij heeft Mick een zware les gehad in ER! Ik kreeg vanavond tijdens de uitzending het idee dat hij er nooit bij stil heeft gestaan wat voor een indruk hij op anderen maakt!

Ondanks dat ik het gedrag van hem in het belgische kamp niet goed te praten vind, had ik het wel met hem te doen. Ik vond dat hij ergens wel gelijk had bij het eten: welk grapje hij ook gemaakt zou hebben, alles zou verkeerd gevallen zijn. En dat bij het korfbal zijn frustratie op Patrick werd afgereageerd kon ik ergens ook wel begrijpen.

Ik ben nog steeds geen fan van Mick, maar ik hoop dat hij zijn lesje geleerd heeft.

Ben benieuwd hoe het verder in de Mangrove gaat... ::)
Ja Anjou...je zult zien dat Mick zijn lesje nog niet geleerd heeft,Mick is denk ik wel opgewassen tegen de rest van alle teamleden,en grapjes van Mick ...kun je duidelijk zien dat hij dat niet als grapje bedoeld....dan is het toch terecht als die grapjes verkeerd vallen.  >:D

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #35 Gepost op: 23-09-2004, 03:29:51 »

klopt helemaal, hij is geen volhouder, reageerde in aflevering 1 al snel geirriteerd, heeft absoluut geen groepgevoel. jammer genoeg voor de Belgen moet hij nog even blijven. Dit zal voor veel onrust zorgen. Mick is slecht voor het groepgevoel.

en wat een zielige reactie in de vooruitblik. Dat tegen een vrouw, dan heb ik zoiets als "loser ". Dit wordt dus ook niets als hij kiest om naar de mangrove te gaan.

Zo hem ook graag wel eens op het forum willen zien? Kijken of hij uitleg kan en wil geven?
Ik ben het helemaal eens met jouw......nu in de mangrove hoop ik, dat de vrouwen tegen hem opgewassen zijn,dan wordt het nog leuk . ::joehoe::

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #36 Gepost op: 23-09-2004, 12:37:38 »

Ik ben het helemaal eens met jouw......nu in de mangrove hoop ik, dat de vrouwen tegen hem opgewassen zijn,dan wordt het nog leuk . ::joehoe::

Dank je voodoopop, leuke avatar trouwens ::ok::

Maar nu even terug naar Mick, ik denk dat zijn karakter en emotionele volwassenheid dusdanig zijn dat hij altijd " op zijn manier " dus heftig zal reageren. Dit zal ook in de mangrove gebeuren, ik zie Klaar en ernestine daar zeker (samen) wel tegen op gewassen. Hun gezamelijke afkeer van de kampen kan hier wel eens een goede eenheid van maken. wel ben ik bang dat Mick grote risico's gaat nemen om wraak te halen. Graag zou ik Mick hier eens op het forum of in de chat willen zien ::niet-ok::

Ik ben absoluut geen Mick-fan maar vind wel dat sommige conclusief op dit forum te voorbarig zijn. Zijn heetgebakerde karakter maakt hem niet direct tot een moordenaar.

Gek zijn is gezond

Offline milo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #37 Gepost op: 23-09-2004, 14:06:45 »
je bent pas schuldig wanneer het gerecht van oordeel is dat je schuldig bent

ik vind echter wel dat de beelden wel in zijn nadeel spreken en op basis daarvan kan ik best geloven wat er in de kranten geschreven staat

hoewel beelden kunnen de realiteit verdraaien, maar toch tonen ze een stukje waarheid

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #38 Gepost op: 24-09-2004, 01:43:20 »


Dank je voodoopop, leuke avatar trouwens ::ok::

Maar nu even terug naar Mick, ik denk dat zijn karakter en emotionele volwassenheid dusdanig zijn dat hij altijd " op zijn manier " dus heftig zal reageren. Dit zal ook in de mangrove gebeuren, ik zie Klaar en ernestine daar zeker (samen) wel tegen op gewassen. Hun gezamelijke afkeer van de kampen kan hier wel eens een goede eenheid van maken. wel ben ik bang dat Mick grote risico's gaat nemen om wraak te halen. Graag zou ik Mick hier eens op het forum of in de chat willen zien ::niet-ok::

Ik ben absoluut geen Mick-fan maar vind wel dat sommige conclusief op dit forum te voorbarig zijn. Zijn heetgebakerde karakter maakt hem niet direct tot een moordenaar.


Klopt ook ik ben geen Mick-fan...en op dit forum kun je ook niet voorbarig zijn,om te oordelen......Maar op het FORUM of in de chat...denk ik ...dat Mick er niet lang zou opzitten,vanwegen zijn HEETGEBAKERD karakter. ::ohno::

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #39 Gepost op: 24-09-2004, 08:37:49 »

Klopt ook ik ben geen Mick-fan...en op dit forum kun je ook niet voorbarig zijn,om te oordelen......Maar op het FORUM of in de chat...denk ik ...dat Mick er niet lang zou opzitten,vanwegen zijn HEETGEBAKERD karakter. ::ohno::

Kan in een andere setting zoals deze best wel eens meevallen. Mits hij wel respectvol wordt benaderd...
Gek zijn is gezond