Auteur Topic: [Kandidaat Be] Mick  (gelezen 37620 keer)

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #40 Gepost op: 24-09-2004, 08:42:26 »
Respectvol benaderd worden heb je voor een groot deel ook zelf in de hand! (heb het nou toevallig niet over het eetfestijn)
Angel of the first degree

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #41 Gepost op: 24-09-2004, 08:54:41 »
Respectvol benaderd worden heb je voor een groot deel ook zelf in de hand! (heb het nou toevallig niet over het eetfestijn)

Ben ik gedeeltelijk met je eens, maar als ik hier als kandidaat deel zou nemen en ik krijg meteen te horen dat ik omdat ik agressief overkom maar meteen een moordenaar ben, dan kan ik me voostellen dat je afhaakt.
Gek zijn is gezond

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #42 Gepost op: 24-09-2004, 13:10:33 »
Natuurlijk. Ik had het alleen over wat er in de expeditie gebeurt.
Angel of the first degree

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #43 Gepost op: 27-09-2004, 10:30:07 »
Zelfs ik moet toegeven..dat Mick tussen de vrouwen..in de mangrove, een andere Mick heeft laten zien, en zelfs humoristisch kan zijn.
Humor.. is ook belangrijk..en ze hebben nu eten.
Ik ben benieuwd, of het zo zal blijven ..met de MOERASKETIERS.
   ::rofl:: ::rofl::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #44 Gepost op: 27-09-2004, 12:12:42 »
Mick speelt eindelijk het spel en daarom is hij weer helemaal top. Ik hoop dat hij zelf ook inziet dat hij zoveel leuker is dan dat gezeur en gejank in het Belgische kamp.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #45 Gepost op: 27-09-2004, 12:15:06 »
Jullie vergeten hoe kritisch was op de Nederlanders!!!!! en nu is het opeens de nederlanders voor en na ik vind dit ook misselijk en betreft Mitchell die was eigenlijk nog erger dan Mick waar er 2 om vechten hebben 2 schuld

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #46 Gepost op: 27-09-2004, 12:56:23 »
nou,ik denk dat die Mitchell voornamelijk het bloed onder de nagels van Mick vandaan haalde. Ik krijg ook kromme tenen van dat mens.

Mick was in deze aflevering weer de man zoals ik hem ook in de eerste aflevering zag. Een optimist, een joviaal iemand met humor.

Op mij komt Mick helemaal niet agressief over. Ik moest juist lachen om zijn cynisme, waarin hij meestal nog raak gelijk had ook met zijn oordeel over de groep.


Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #47 Gepost op: 28-09-2004, 10:45:47 »
Jullie vergeten hoe kritisch was op de Nederlanders!!!!! en nu is het opeens de nederlanders voor en na ik vind dit ook misselijk en betreft Mitchell die was eigenlijk nog erger dan Mick waar er 2 om vechten hebben 2 schuld
Daarom zou je het GOED moeten lezen....hij heeft misschien OOK een andere kant. ::regenboog::
Maar wat Mitchel betreft ::bravo::ben ik het met jou eens ::ok::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #48 Gepost op: 28-09-2004, 10:51:27 »
af en toe moet je een fiks inconsequent durven zijn, of gewoon van gedachten kunnen veranderen. Mick is op zich wel opportunistisch en impulsief. Zijn woorden moet je soms ook met een korreltje zout nemen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #49 Gepost op: 28-09-2004, 11:09:43 »
af en toe moet je een fiks inconsequent durven zijn, of gewoon van gedachten kunnen veranderen. Mick is op zich wel opportunistisch en impulsief. Zijn woorden moet je soms ook met een korreltje zout nemen.
Zo zie ik het ook...Hoge Bomen Vangen Veel Wind ...die bomen ::rofl:: ::rofl:: van Mick ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 28-09-2004, 11:11:24 door voodoopop »

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #50 Gepost op: 28-09-2004, 12:20:07 »
Mick voelt zich duidelijk meer thuis in de Mangrove. Zijn cynisme (" mag ik hiet praten ") Was inderdaad leuk. De 3 Moerasketiers zijn ook leuk. Nu gaat het Mick naar den vleze en is hij een gezellig aimabel mens.

Echter vanaf aflevering 1 heeft hij mindere trekjes laten zien. Ik ben benieuwd welke Mick we te zien krijgen als het dadelijk in de Mangrove ook weer niet goed gaat met Mick??????
 
Gek zijn is gezond

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #51 Gepost op: 28-09-2004, 15:08:24 »
Daarom......MISSCHIEN heeft Mick ook nog een andere kant ::oink::
Wij zullen moeten afwachten. ;D
De afgelopen aflevering, heb ik voor het eerst moeten lachen om Mick. ::rofl::
Dus wij zien het wel ::joehoe::

Offline Elizabeth.G

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #52 Gepost op: 28-09-2004, 16:29:57 »
af en toe moet je een fiks inconsequent durven zijn, of gewoon van gedachten kunnen veranderen. Mick is op zich wel opportunistisch en impulsief. Zijn woorden moet je soms ook met een korreltje zout nemen.

Korreltje ?? Een zoutvat bedoel je  ;) 
when the going gets tough, the tough get going!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #53 Gepost op: 1-10-2004, 23:50:20 »
niks mis met een zoutvat...

heb ook gelachen om Mick!!!! Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor kanten we van die man nog te zien krijgen  ::ok::
er was eens......

Offline michtheking

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #54 Gepost op: 5-10-2004, 07:44:13 »
Mich is the great one van deze expeditie. Bij speel het spel en laat ook zijn slechtere eigenschappen zien. Kent "no mercy" voor niets of niemand.
Hij is de winnaar. Spijtig dat hij getrouwd is en voor vrouwen kiest. In elk geval mijn favoriet en dus hopelijk de winnaar. ::love:: ::bravo::

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #55 Gepost op: 5-10-2004, 12:09:32 »
Als jij er voor gaat zorgen dat degene die het niet met je eens is (Klaar) geen rijst meer krijgt en dus niet als een volwassene kan delen en dus op deze manier wil zorgen dat iemand doelmatig nog zwakker wordt dan diegene al was, dan ben je voor mij geen winnaar. En dat is nog maar het eerste voorbeeld!
Angel of the first degree

Offline beachbum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #56 Gepost op: 5-10-2004, 15:10:23 »
Je kunt dat niet weten Nelis. Het was maar een voorstukje dat we te zien kregen. Het kan best zijn dat Klaar geen EXTRA  rijst krijgt. Klaar wilde per slot van rekening iets achterlaten. Mick heeft groot gelijk. Als je verder wilt komen heb je voedsel nodig en kun je in hun geval géén emoties tonen ten aanzien van de vijand. Het leven in de M. is harder dan dat in de Kampen en dankzij Mick is er eten in de M. Hij had het lef om te stelen, de anderen NIET. Die bleven afwachten (de sukkelaars) wanneer het eten naar hun toe kwam. Mick stelt hun in staat om te eten dus Mick is King van de mangrove. 

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #57 Gepost op: 5-10-2004, 15:31:05 »
Ze hadden al weinig rijst (want ookal hebben ze alles meegenomen, er was toch niet veel over.) Dus ik neem aan dat het hier ging om dat ze helemaal geen rijst zou krijgen, en volgens mij zei hij dat ook letterlijk.

Zolang je samen in de Mangrove zit ben je mijns inziens (nog) niet elkaars vijand, maar, omdat je het al zo moeilijk hebt, zal je het JUIST met elkaar moeten rooien. Dan staan 2 of 3 mensen sterker dan 1. In je eentje red je het echt niet daar.
Angel of the first degree

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #58 Gepost op: 5-10-2004, 15:57:30 »
Je kunt dat niet weten Nelis. Het was maar een voorstukje dat we te zien kregen. Het kan best zijn dat Klaar geen EXTRA  rijst krijgt. Klaar wilde per slot van rekening iets achterlaten. Mick heeft groot gelijk. Als je verder wilt komen heb je voedsel nodig en kun je in hun geval géén emoties tonen ten aanzien van de vijand. Het leven in de M. is harder dan dat in de Kampen en dankzij Mick is er eten in de M. Hij had het lef om te stelen, de anderen NIET. Die bleven afwachten (de sukkelaars) wanneer het eten naar hun toe kwam. Mick stelt hun in staat om te eten dus Mick is King van de mangrove. 

BB, volgens mij heb je toch een stukje gemist: de eerste keer dat er uit een kamp gestolen werd, een grote hoeveelheid was Klaar de gangmaker en ook nog eens diegene die zo'n sporen na wist te laten dat men dacht aan een dier! Een succesvolle actie van Klaar!

Wat Mick betreft, die is m.i. terecht door het Belgische kamp weggewerkt en ook nu komen duidelijk als snel zijn emoties boven en reageert hij te agressief!  Voor mij valt Mick hiermee in de negatieve kandidaten, iemand die ik zelfs in een All Star niet terug zou willen zien.
Gek zijn is gezond

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #59 Gepost op: 5-10-2004, 17:47:27 »
BB, volgens mij heb je toch een stukje gemist: de eerste keer dat er uit een kamp gestolen werd, een grote hoeveelheid was Klaar de gangmaker en ook nog eens diegene die zo'n sporen na wist te laten dat men dacht aan een dier! Een succesvolle actie van Klaar!
Ik vraag me sterk af of dat wel zo'n goede zet actie was. De eerste keer hebben ze helemaal niet zoveel meegenomen, zeker niet in verhouding tot de grote voorraad die in het kamp aanwezig was. Nu hebben ze met 2x een jatactie minder buit dan wanneer ze gelijk de eerste keer alles hadden meegenomen. En de "bijwerkingen" zijn hetzelfde: Ook nu is er een kamp dat zeker weet dat er voedsel uit hun kamp gestolen is.
Je moet het complot smeden als het heet is.