Auteur Topic: [Kandidaat Be] Mick  (gelezen 37610 keer)

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #60 Gepost op: 5-10-2004, 22:06:48 »
Hij heeft in ieder geval indruk gemaakt, vooral als je bedenkt dat ze een proef express (!) verloren om hem weg te kunnen stemmen. Dat hadden we nog niet meegemaakt.
En die Nederlanders maar denken dat ze die proef echt gewonnen hadden, was eigenlijk een beetje genant om te zien.

Dus Mick heeft een drugsdealer onder een auto geduwd? Oei wat onhandig...wie weet hoeveel levens hij daarmee heeft gered.
Enne...hij is de enige die met zo'n strak broekje rondloopt, daar is ook wat voor te zeggen denk ik ::bravo::

Hij gaat natuurlijk niet winnen, ook al haalt hij de finale.
De jury zal absoluut voor de andere finalist stemmen ook al is dat soms de minste van twee kwaden kiezen.
Het is een eikel, maar ik heb in Big Brother toch wel erger gezien.

Offline sherpa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #61 Gepost op: 6-10-2004, 08:32:24 »
Ik zou niet graag met Mick op vakantie gaan, vanwege z'n korte lontje

Maar de manier waarop hij in de mangrove de groep herstelde toen de twee dames zaten te mokken vond ik top.
Zolang het duurt dan.

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #62 Gepost op: 6-10-2004, 10:42:35 »
Inderdaad zolang het duurt.... ::rofl::

Wij hebben nu toch, de laatste 2 afl.een normale MICK gezien.. ::rofl:: zelfs sociaal...i.v.b.m. Ernestine en Klaar ::rofl::

Offline mick rider

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • yo iedereen
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #63 Gepost op: 9-10-2004, 16:45:34 »
Mick moest normaal vrijdag 8 oktober voor de rechter verschijnen maar het is verplaatst tot 8 december
nicolas

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #64 Gepost op: 9-10-2004, 19:01:46 »
Inderdaad zolang het duurt.... ::rofl::

Wij hebben nu toch, de laatste 2 afl.een normale MICK gezien.. ::rofl:: zelfs sociaal...i.v.b.m. Ernestine en Klaar ::rofl::

Idd, wel met een hoog Sesamstraat-gehalte, maar dat was ook wel weer grappig. Opvliegend oke, maar volgens mij heeft ie wel een 'goe'-karakter.

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #65 Gepost op: 10-10-2004, 18:57:10 »


Idd, wel met een hoog Sesamstraat-gehalte, maar dat was ook wel weer grappig. Opvliegend oke, maar volgens mij heeft ie wel een 'goe'-karakter.
JA  ::rofl:: dat zit er toch in   ::rofl:: denk ik  ::rofl::

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #66 Gepost op: 25-10-2004, 01:15:30 »
Zoals MICK in de laatste afleveringen te zien is ...moet ik toch vaak om hem lachen, tussen al die vrouwtjes in ..en zo erg zoals ik mij aan hem,in het begin gestoord hebt, met zijn opmerkingen.
Zo zie je ....MICK komt er volgens mij nog wel...in de Finale
 
              Ik vind dat nu wel lachen
                                ::rofl::

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #67 Gepost op: 25-10-2004, 08:33:55 »
Mick is wss in het conflict met Mitch terecht gekomen en gedroeg zich zoals Mo zich nu tov Ronald gedraagd en als dan al je energie naar ruzie gaat, ga je raar doen.
Nu heeft ie af en toe een lekkere uitlaatklep in een ruzie met Klaar, maar hij kan zich veel beter handhaven.

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #68 Gepost op: 25-10-2004, 23:41:57 »
Dat bedoel ik ...zij maken ruzie..Klaar en Mick..maar gaan na de ruzie weer samen door een DEUR...en dat moet ook zo  ::jaja::  Je hoeft het niet eens te zijn.....na een discussie...moet je weer normaal kunnen doen tegen elkaar...Dat noemen ze de VOLWASSENHEID die je hoort te hebben      ::rofl::

Offline Eveline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #69 Gepost op: 4-02-2005, 12:30:03 »
Op www.rtlnieuws.nl staat nieuws over Mick:

Cel voor deelnemer Expeditie Robinson
Een deelnemer aan het Nederlands/Vlaamse tv-programma Expeditie Robinson is veroordeeld tot 18 maanden cel.

Hardhandig
De man, M. van P., in het programma bekend als Mick, had iemand onder de auto geduwd. Hij is eigenaar van een topless danscafé in Dilbeek (bij Brussel). In de zomer van 2001 zette hij de 29-jarige Hervé Lancelin hardhandig buiten de deur.

Dood
Het slachtoffer belandde op de rijweg, waar hij dodelijk werd aangereden door een auto. Van P. is schuldig bevonden aan mishandeling met de dood tot gevolg.

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #70 Gepost op: 4-02-2005, 15:49:10 »
Ik kan het niet geloven dat Mick veroordeeld is!  ::ohno::

Ik vind het heel erg voor hem!!!!!!!

:\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(



Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #71 Gepost op: 4-02-2005, 16:00:43 »
Dit stond in het belgisch nieuwsblad:

Deelnemer Expeditie Robinson krijgt 18 maanden cel

BRUSSEL - Michaël Van Poelvoorde, beter bekend als kandidaat Mick uit het VT4-programma Expeditie Robinson, is vanmorgen door de correctionele rechtbank van Brussel veroordeeld tot een effectieve gevangenisstraf van 18 maanden. De rechter achtte Van Poelvoorde schuldig aan opzettelijke slagen en verwondingen met de dood tot gevolg, zonder het oogmerk te doden.

Het slachtoffer was de 29-jarige Hervé Lancelin, die tijdens de nacht van 30 juni op 1 juli 2001 door cafébaas Van Poelvoorde aan de deur werd gezet uit het topless danscafé 'Mick's café' in Dilbeek.
Van Poelvoorde gaf de dronken man een duw zodat die op de rijweg terechtkwam. De klant kwam om toen hij werd aangereden door een wagen.


Offline Pletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #72 Gepost op: 5-02-2005, 11:32:55 »
Het is natuurlijk niet leuk om veroordeeld te worden, maar ik denk dat je niet moet vergeten welke gebeurtenis aanleiding heeft gegeven tot die veroordeling. Er is wel iemand doodgegaan  :(. En dat is natuurlijk altijd verschrikkelijk. Het is natuurlijk geen opzet geweest (ook gezien veroordeling op doodslag en niet moord) maar iemand op de rijweg kieperen is op z'n zachtst gezegd behoorlijk onverstandig.

Natuurlijk weten we niet wat er aan vooraf is gegaan, maar dan nog word je als weldenkend mens geacht geen onnodige risico's te nemen met andermans leven.

 ::ohno::

"De ene dag is de andere niet, soms moet ge op uw tanden bijten."

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #73 Gepost op: 7-02-2005, 14:30:30 »
DIt is erg voor Mick!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #74 Gepost op: 7-02-2005, 21:24:24 »
Inderdaad een zeer zware straf voor Mick, erg ook voor zijn vrouw en kind.
Ik erger me dan gelijk weer aan het berichtje wat Eveline geplaatst heeft waarin staat dat Mick iemand onder de auto heeft geduwd. Dit is dus NIET waar. Hij heeft, in zijn ogen een goede reden mag ik aannemen, iemand uit zijn tent gezet/gegooid, die op straat terechtkwam. Er kwam even daarna een auto voorbij die de man overreed. Triest gevolg. Maar wij zijn er met zijn allen niet bijgeweest en weten dus ook niet van de hoed en de rand.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #75 Gepost op: 29-04-2005, 14:31:04 »
Mick is vandaag jarig. Hoewel ik me kan voorstellen dat het niet echt feest zal zijn wil ik hem vanaf deze plek toch van harte feliciteren.

 :-* Storm
er was eens......

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #76 Gepost op: 29-04-2005, 17:18:41 »
kzag ook dat je jarig was :D Gefeliciteerd Mick ::zwaai::
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #77 Gepost op: 29-04-2005, 20:26:58 »
 ::zwaai::  ::bravo::::zwaai::Mick gefeliciteerd met je verjaardag!! ::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai::


Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Mick
« Reactie #78 Gepost op: 11-05-2005, 20:51:14 »
Weet je wat ik me afvraag, is of dit alles ook aan het licht was gekomen als hij niet mee deed aan ER!
Mick echt spijtig dat het zo gelopen is en 18 maanden :o ...
Zet hem op!