Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Patrick  (gelezen 30078 keer)

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #20 Gepost op: 10-09-2004, 10:29:08 »
Beheerders, is er een reactie van mij verwijderd of is er gewoon iets mis gegaan met het verzenden?
Angel of the first degree

Offline Enola

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #21 Gepost op: 10-09-2004, 13:01:35 »
Ook bij mij is Patrick in eerste instantie niet al te sympathiek overgekomen.

* Maar het is uitermate moeijlijk om na een aflevering al een goed oordeel te vellen,


okee, das waar meteen oordelen is niet goed, maar een eerste indruk kan negatief of positief zijn
petje af

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #22 Gepost op: 10-09-2004, 16:09:12 »


okee, das waar meteen oordelen is niet goed, maar een eerste indruk kan negatief of positief zijn

klopt ik heb echt kandidaten gehad waarbij ik na een of twee afleveringen heel positief of heel negatief dacht, waarna zich dat gedurende het programma toch wijzigde.

Het begin van Patrick is negatief voor mij, maar wij zien niet alles dus probeer ik de volgende afleveringen open minded te volgen.
Gek zijn is gezond

Offline E-R-P

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #23 Gepost op: 21-09-2004, 17:43:38 »
pff wa ben je voor een nerd Robin?  >:( Je denkt da je nu opeens alles weet over alle kandidaten?  ::ohno:: Was jij zo tactisch dan bij ER? nee dacht het niet, anders zou je wel geen bananen jatten   ::niet-ok::
Patrick:  ::ok::   ::bravo:: ::ok::  Robin (zijn opermerking):  ::niet-ok:: ::ohno::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #24 Gepost op: 21-09-2004, 19:43:48 »
Beheerders, is er een reactie van mij verwijderd of is er gewoon iets mis gegaan met het verzenden?

Beste Nelis

Ik denk dat er dan iets mis is gegaan met het verzenden zelf.

groetjes :D

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline Enola

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #25 Gepost op: 22-09-2004, 18:11:07 »
pff wa ben je voor een nerd Robin?  >:( Je denkt da je nu opeens alles weet over alle kandidaten?  ::ohno:: Was jij zo tactisch dan bij ER? nee dacht het niet, anders zou je wel geen bananen jatten   ::niet-ok::
Patrick:  ::ok::   ::bravo:: ::ok::  Robin (zijn opermerking):  ::niet-ok:: ::ohno::


sorry hoor....waar slaat dit op???? ??? ???
petje af

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #26 Gepost op: 22-09-2004, 20:32:54 »
Ik vermoed dat ERP's post slaat op de eerste column die Robin heeft geschreven. Daarin werd Patrick nogal hard aangepakt.
Vanwege de omhoog en omlaag stekende duimen denk ik dat ERP dat stuk niet zo leuk vind en Patrick juist wel....
er was eens......

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #27 Gepost op: 23-09-2004, 11:25:58 »
Knap, zoals Patrick Mick een rode kaart aansmeerde. Eindelijk wraak voor het Frankie Vercouteren/Wim Kieft-incident!

 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Viking22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #28 Gepost op: 27-09-2004, 14:22:04 »
Top kandidaat  ::bravo::, jammer dat hij ER moest verlaten, denk wel dat het een verstandige keuze was.
Is het anderen BTW ook opgevallen dat Patrick de hele tijd met watjes in zijn oren rondloopt ??????
Waarom ?????? Is er iets gebeurt wat wij niet mogen weten ??????
Wie heeft het antwoord ??????

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #29 Gepost op: 27-09-2004, 18:46:41 »
Is het anderen BTW ook opgevallen dat Patrick de hele tijd met watjes in zijn oren rondloopt ??????
Waarom ?????? Is er iets gebeurt wat wij niet mogen weten ??????
Wie heeft het antwoord ??????

Net was er 'n item over Patrick bij 't Limburgse nieuws op de Limburgse zender L1 en daarin vertelde Patrick dat hij z'n trommelvliezen had gescheurd bij de duikproef. Vandaar dus de watjes in z'n oren.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #30 Gepost op: 28-09-2004, 00:26:29 »
Het is gewoon zelf een watje..."stoere Patrick" Tjeezz zelfs Judge valt hierbij in het niet.

Ik heb al weer moeten spugen... ::rofl::
Ik had thuis aan de vlaaien kunnen zitten...Zuchttt men...
Geen enkele proef kon die winnen... En dat gejank met die taart..Stoere Patrick storte in :\'(
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #31 Gepost op: 28-09-2004, 13:24:18 »
Hij kon mij dus helaas ook niet overtuigen.
Gek zijn is gezond

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #32 Gepost op: 28-09-2004, 15:33:45 »
Inderdaad Anzjie hij moest janken om die taart en gezeik om Limburgse vlaai dat ie thuis had kunnen zitten waarom doe je dan mee aan Expeditie Robinson? zoiets vraag ik me dan toch altijd af ik vind het echt geen stoere patrick tis een watje man!!!!

Offline Enola

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #33 Gepost op: 29-09-2004, 12:21:22 »
nou idd, ben het wel met jullie eens, wou het eerst niet zeggen, maar het valt mij ook vies tegen Patrick naar mijn idee veel te snel heeft opgegeven... ::ohno::de andere hadden net zo goed honger en last van dingen, bijvoorbeeld Marjolein, die zie je onder de bulten zitten, maar die hoor je niet, ik bedoel maar...
petje af

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #34 Gepost op: 29-09-2004, 14:03:18 »
Top kandidaat  ::bravo::, jammer dat hij ER moest verlaten, denk wel dat het een verstandige keuze was.
Is het anderen BTW ook opgevallen dat Patrick de hele tijd met watjes in zijn oren rondloopt ??????
Waarom ?????? Is er iets gebeurt wat wij niet mogen weten ??????
Wie heeft het antwoord ??????

Goed gezin Viking 22, dat komt omdat hij een trommelvliesscheur heeft opgelopen tijdens het duiken in afl 3... Dit alles kan je lezen hier onder rubriek ER STuff rubriek ER in de media-Nieuw , Nieuw verrassend interview met Patrick). 
« Laatst bewerkt op: 29-09-2004, 14:06:43 door Daino58 »
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #35 Gepost op: 29-09-2004, 15:40:55 »
nou idd, ben het wel met jullie eens, wou het eerst niet zeggen, maar het valt mij ook vies tegen Patrick naar mijn idee veel te snel heeft opgegeven... ::ohno::de andere hadden net zo goed honger en last van dingen, bijvoorbeeld Marjolein, die zie je onder de bulten zitten, maar die hoor je niet, ik bedoel maar...
Helemaal mee eens. Als dit nu de eerste editie was, dan kan ik me voorstellen dat de kandidaten niet weten wat hun te wachten staat, maar dit is al de vierde reeks.

Ieder kandidaat weet dat ze lichamelijk en geestelijk moeten afzien, honger lijden en "vreemd" voedsel binnen moeten houden. Het heet niet voor niets survivalen. Type's zoals Henk en dat Belgisch grietje Sarah, welke al ziek werd na twee dagen in een kooi, hadden dus wat mij betreft nooit door de voorrondes heen mogen komen. Ook Patrick heeft geweten dat hij zijn kinderen anderhalve maand niet zou kunnen zien en dat hji niet op een Holiday-Island kwam te zitten. Als je meedoet met ER moet je over je eigen grens heen kunnen.
Op het moment dat een kandidaat zichzelf aanwijst om bij een eliminatie-ronde eruit te mogen, beginnen mijn tenen krom te staan in mijn schoenen. Dan had ik beter op dat eiland kunnen zitten.

Watjes in zijn oren, hij is zelf een watje !!


Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #36 Gepost op: 29-09-2004, 19:00:42 »
Ach iedereen heeft het recht om zich in te schrijven en een poging te doen om het te proberen! Ik wil ook heel graag, maar ja, ookal ken ik alle edities van ER, toch zal het altijd anders zijn dan je verwacht.

Maar ik denk ook dat er andere manieren zijn om er achter te komen hoe goed of slecht je het uithoudt zonder je kids en sigaretten...
Angel of the first degree

Offline Viking22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #37 Gepost op: 29-09-2004, 21:16:09 »
Ik ben het niet eens met jullie kritiek op Patrick. Als je mee mag doen, dan ben je al een winnaar !!!!!! En daarbij weten wij natuurlijk nooit helemaal wat er allemaal gebeurt is. Lees bijvoorbeeld eens het artikel uit de "HUMO" op deze site, dit heeft mij in ieder geval een hele andere kijk op de hele zaak gegeven.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #38 Gepost op: 30-09-2004, 01:07:43 »
Ik ben het niet eens met jullie kritiek op Patrick. Als je mee mag doen, dan ben je al een winnaar !!!!!! En daarbij weten wij natuurlijk nooit helemaal wat er allemaal gebeurt is. Lees bijvoorbeeld eens het artikel uit de "HUMO" op deze site, dit heeft mij in ieder geval een hele andere kijk op de hele zaak gegeven.

Nou mij niet hoor...Patrick lijkt me het type dat behoorlijk kan overdrijven..Als je trommelvliezen gescheurd zijn en er is zeewater binnengekomen kan je niet even later de Belgen bedienen met eten...Ik denk dat hij sterk heeft overdreven want de productie grijpt heus wel in als iemand ernstig letsel heeft.. Hij zal een beetje oorpijn hebben hebben gehad door de druk, en dat is heel vervelend..Ik heb zelf ook ooit gedoken en het is niet prettig....En watjes in je oren stoppen helpt dan echt niet..

Stoere Patrick wil zich eruit l*llen ::joehoe::

En met meedoen ben je al winnaar is helemaal bull shit..
Gewoon mazzel dat je door de selectie heenkomt.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #39 Gepost op: 30-09-2004, 12:14:46 »
Ik ben het niet eens met jullie kritiek op Patrick. Als je mee mag doen, dan ben je al een winnaar !!!!!!

Daar ben ik het niet mee eens, opgeven hoort niet thuis bij een 'survival of the fittest'. Het is heel knap als je het bereikt mee te mogen, maar het is ook een voorrecht. Heel veel mensen zijn stikjaloers op de mensen die meemogen en als iemand zoiets moois snel opgeeft, vind ik dat erg jammer. Andere mensen zouden dankbaar zijn met zo'n mooi geschenk en het is dan ook jammer dat Patrick dat zo snel opgeeft.