Auteur Topic: ER wekt eetlust op  (gelezen 4644 keer)

Offline billie turf

  • Forumlid
ER wekt eetlust op
« Gepost op: 6-10-2004, 00:18:55 »
Zitten jullie ook zo te schransen als je naar ER kijkt? Hoe minder ze hebben hoe meer honger dat ik krijg. En dat ENE visje dat ze dan hebben zou ik dan eigenlijk ook uit de pan wil graaien en zelf naar binnen schrokken.
Ik sport en heb een zeer snelle verbranding dus ik lijk niet op de echte Billie Turf ;D (even voor de duidelijkheid)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: ER wekt eetlust op
« Reactie #1 Gepost op: 6-10-2004, 00:31:25 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Maar wel een leuke Billie Turf topic...

Ik krijg steeds zin in rode vruchten en kokosnoot als ik ER kijk ::tandpastasmiley::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER wekt eetlust op
« Reactie #2 Gepost op: 6-10-2004, 00:41:23 »
Ik krijg tijdens ER vooral zin in chips, chocola of slagroomtaart. Kan ik alvast aan mijn vetpercentage werken om volgend jaar mee te doen. O shit, dan mogen alleen "all-stars" meedoen (die nu allemaal een stuk dikker zijn dan toen ze aan hun eerste expeditie begonnen)  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: ER wekt eetlust op
« Reactie #3 Gepost op: 6-10-2004, 11:22:45 »
Goh ik dacht dat ik de enige was!  ;D Ik zit standaard met iets te snaaien naar ER te kijken... Echt erg! Het viel me een aantal weken geleden al op.
Angel of the first degree

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER wekt eetlust op
« Reactie #4 Gepost op: 6-10-2004, 12:08:42 »
Ik heb 't liefste bounty's als ik naar ER kijk.  8) ;D


Trouwens, ik heb sterk 't idee dat 't dit jaar wel meevalt met de schaarsheid van 't voedsel. Ik heb ze nog niet echt horen klagen over honger en vind hun bordjes halve kokosnoten vrij aardig gevuld iedere keer.  :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: ER wekt eetlust op
« Reactie #5 Gepost op: 6-10-2004, 16:57:20 »
Ik krijg tijdens ER vooral zin in chips, chocola of slagroomtaart.

Ik denk ook dat Kipnuggets NV vorig jaar heel blij was toen Judge haarfijn ging uitleggen hoe lekker kipnuggets wel niet waren. ER zocht voor perfect reclamemateriaal.  ;D

Offline wielie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER wekt eetlust op
« Reactie #6 Gepost op: 6-10-2004, 22:04:49 »
ook ik heb vaak lekkere trek tijdens ER. Maar een lekker glaasje wijn erbij is ook niet mis.
Als ik zie wat ze daar eten, daar word ik niet echt enthousiast van. Ik heb ook nog niet gezien dat ze iets van insecten eten, vorig jaar was  dat een project van die Robin.

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: ER wekt eetlust op
« Reactie #7 Gepost op: 11-10-2004, 22:19:48 »
Ehm, als er een proef is waarbij men insecten,dikke wormen etc moet eten dan laat ik alles even voor wat het is. Dan kan er nog een lekker moccataartje, bakkie chips en een lekker glaasje drank voor me neus staan, het komende uur hoef ik even niks.

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: ER wekt eetlust op
« Reactie #8 Gepost op: 11-10-2004, 22:45:26 »
Ik durf amper naar die griezels te kijken, laat staan dat ik er bij in de buurt kom, LAAT STAAN dat ze ik op moet eten. Een proef die gegarandeerd zou verliezen.
Nee, bij zulke beelden draai ik mijn hoofd om en vreet gewoon door.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER wekt eetlust op
« Reactie #9 Gepost op: 24-10-2004, 20:04:48 »
Ik trek net een blikje bamboespruiten open (te gebruiken in salades en wokgerechten) - omdat ik snel nog wat moet eten voor ER begint - maar vraag me nu af: Waarom aten de expeditieleden dat niet, bamboe was er toch genoeg te vinden op de eilanden?
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER wekt eetlust op
« Reactie #10 Gepost op: 24-10-2004, 20:18:59 »
Ik zit altijd behoorlijk veel chips te eten als ik ER kijk, maar dat doe ik eigenlijk bij alles wat ik kijk ::schaam::. Tv kijken wekt bij mij gewoon eetlust op :P.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER wekt eetlust op
« Reactie #11 Gepost op: 25-10-2004, 00:20:14 »
Ik heb nu wel een idee waarom de expeditieleden geen bamboe aten: Dat spul stinkt!  :o
Mijn hele keuken ruikt er naar. En smaken doet het nergens naar. Maar volgens het etiket zaten er wel calorieen en eiwitten in...
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: ER wekt eetlust op
« Reactie #12 Gepost op: 25-10-2004, 16:58:21 »
Stinkt??? Niks van gemerkt toen ik het in een wokrestaurant at laatst... Ik vond het zelfs wel lekker!
Angel of the first degree