Auteur Topic: Ronald vs Mo  (gelezen 32039 keer)

Offline beachbum

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #20 Gepost op: 16-10-2004, 16:29:12 »
Ronald is af en toe wat minder. Toegegeven. Mo daarentegen is ineens héél anders nu hij zijn vriendjes weer bij zich heeft. Vijf vieze gluipertjes bij elkaar. Weg ermee. Mo permiteert zich nu ineens véél meer dan ik van hem gewend was. Klaarblijkelijk is groepsgevoel in sommige culturen als spinazie voor Popeye.
« Laatst bewerkt op: 17-10-2004, 18:33:18 door beachbum »

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #21 Gepost op: 16-10-2004, 19:52:57 »
Ho wacht eens even. Lees ik dat goed? Is ER op dit moment nog aan de gang? Meestal is het programma toch al klaar voordat het uitgezonden wordt?
En de finale is toch ook pas een paar maanden na de opnames, in de studio? Vind dit trouwens niet zo'n leuk idee, dat er zo'n lange tijd tussen zit.
Gewoon winnaar kiezen, programma afronden, klaar.

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #22 Gepost op: 17-10-2004, 11:10:19 »
??????????? ::zwaai:: ::zwaai::

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #23 Gepost op: 17-10-2004, 21:29:07 »
Wat is Ronald toch een jaloers ventje. Hij vind het best om zelf in het begin in de picture te staan als leider en beslissingen te nemen voor de groep. Als iemand anders vroeg uit de veren werk verricht voor de hele groep om vis te halen dan beticht ie Mo van 'de show willen stelen'en verliest die aanzien en moet er gelijk over klagen om zijn afgunst te kunnen uiten. Hij toon wel karakter door niet op Mo te stemmen.
En dan Marjolein met haar bevestigende 'ja'op Ronald's mening over Mo. Wat waait zij met alle winden mee zeg. Dan weer willen aansluiten bij het clubje van 4 (of 5) en dan weer bij Ronald gaan slijmen. Ze heeft echt alle goodwill bij mij verspeeld.
Aan de andere kant moet Mohammed het allemaal ook niet somber inzien en zich na zijn hart te hebben gelucht weer moed inspreken en zich zich socialer opstellen, anders verpest-ie de sfeer voor zijn vrienden en dat verdienen ze niet.
« Laatst bewerkt op: 17-10-2004, 21:39:29 door SKMbeat »

Offline Mona

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #24 Gepost op: 17-10-2004, 22:06:15 »
Ronald is af en toe wat minder. Toegegeven. Mo daarentegen is ineens héél anders nu hij zijn vriendjes weer bij zich heeft. Vijf vieze gluipertjes bij elkaar. Weg ermee. Mo permiteert zich nu ineens véél meer dan ik van hem gewend was. Klaarblijkelijk is groepsgevoel in sommige culturen als spinazie voor Popeye.

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik het he-le-maal met je eens ben!!! >:( > :-X
No more Mo. Over met die show! ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #25 Gepost op: 17-10-2004, 22:10:52 »
Weet niet hoe ik dit anders kan doen, dus dan maar zo...

En dan Marjolein met haar bevestigende 'ja'op Ronald's mening over Mo. Wat waait zij met alle winden mee zeg. Dan weer willen aansluiten bij het clubje van 4 (of 5) en dan weer bij Ronald gaan slijmen. Ze heeft echt alle goodwill bij mij verspeeld.


Dat was Frouke die bij het clubje wil horen!!! Marjolein is wat dat betreft neutraal...

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #26 Gepost op: 17-10-2004, 22:13:16 »


Dat was Frouke die bij het clubje wil horen!!! Marjolein is wat dat betreft neutraal...

Ehm Frouke was al geaccepteerd, Marjolein probeerde vorige week te switchen en zich in slijmen bij de club van vijf.Zie vorige aflevering of andere topics hierover.
« Laatst bewerkt op: 17-10-2004, 22:35:55 door SKMbeat »

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #27 Gepost op: 17-10-2004, 22:27:19 »
ik denk dat we de topic moeten veranderen in ro vs peter ( gezien de voorstukje)

Offline ruth

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #28 Gepost op: 17-10-2004, 23:03:14 »
ik vind het erg triest dat de goede intenties van mo, en natuurlijk wil hij winnen wie niet, zo slecht worden geinterpreteerd door iemand die toch gezien zijn leeftijd beter zou moeten weten, ronald. Ronald ziet zelf totaal niet in waarom hij handelt zoals hij doet, en het is puur een machtskwestie. Zolang Ronald de leider is en hij kan bepalen kan hij bepalen wat eerlijk is en wat niet. Op het moment dat hij de natuurlijke leider niet meer is voelt hij zich bedreigt en gaat bij anderen steun zoeken. Hij durft degene die feitelijk sterker is dan hij, op fysiek, sociaal en gevoelsmatig vlak niet recht in het gezicht de waarheid te zeggen. Ronald draait continu om de hete brei heen, praat altijd over anderen en nooit over zichzelf of hoe hij zich voelt. Ik wens Mo het allerbeste toe, dat ie mag winnen!

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #29 Gepost op: 17-10-2004, 23:20:27 »


Ik kan niets anders zeggen dan dat ik het he-le-maal met je eens ben!!! >:( > :-X
No more Mo. Over met die show! ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Ja ...en ik eens met jouw...dus toch GO-HO-MO show  ::bravo::

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #30 Gepost op: 17-10-2004, 23:24:01 »
Ik wens Mo het allerbeste toe, dat ie mag winnen!
Van mij mag hij ook winnen (Shandinella,Matthias en Frank ook geen probleem).Alleen jammer dat Mohammed zich zo laat meevoeren door zijn gevoelens. Zo sterk als hij is als het om fysieke, -uithoudingsproeven gaat,zo slecht gaat het hem af als het om sociale uithoudingsvermogen gaat. Hij zou zichzelf niet totaal moeten wegcijferen als hij aangevallen wordt door wannabee-Alphamannetje Ronald.Maar ja, hij is ook maar een mens van vlees en bloed.

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #31 Gepost op: 17-10-2004, 23:28:16 »
Het enige nadelige wat ik over Mo kan zeggen in de Ronald-affaire is dat hij zijn hele verhaal eruit gooide zonder Ronald de kans te geven iets te zeggen...maar ik kan me voorstellen dat iets dat je zo hoog zit er ook in één waterval eruit MOET.

Hoe Ronald daarop reageerde vind ik eigenlijk nogal betuttelend. Hoe hij 'Luister nou eens naar me'uitsprak naar Mo kreeg ik de rillingen van. Het is geen klein kind die je toespreekt!
Ik kan me niet voorstellen dat Ronald geen problemen heeft met Mo, ookal blijft hij voet bij stuk houden tegenover de groep. Hoe hij ook quasi vergevingsgezind en wijs het conflict beslecht bezorgt mij hartkloppingen...

Het is logisch dat je iemand niet vertrouwd als hij op je gestemd heeft en dat het lang duurt voordat dat vertrouwen weer groeit. Ronald probeert zich voor te doen als grote groepsman als kameraad. Het enige kameraadschap dat ik bij Ronald kan ontdekken is het kameraadschap van Stalin in Rusland....

Mijn conclusie: I'm pro Mo! Go Go Go MO!


There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #32 Gepost op: 17-10-2004, 23:33:31 »
Nou, ik wil Ronald niet goed praten...omdat hij ook fouten bezit,en ik geen Fan ben van hem .....Maar MO heeft het gedrag van een klein kind ...SORRY...en zo iemand is VADER...volgens mij wil hij het nog winnen van zijn kinderen...als het om WINNEN gaat  ::rofl::

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #33 Gepost op: 17-10-2004, 23:39:26 »
volgens mij wil hij het nog winnen van zijn kinderen...als het om WINNEN gaat 

Aangezien ik Mohammed een sterke vent vind met het hart op de goede plek,denk ik dat hij eerder zo'n vader is die zijn kinderen wedstrijdjes,spelletjes laat winnen. Ten eerste omdat hij van zijn kinderen houd (dat is door de afleveringen wel duidelijk),ten tweede omdat hij toch weet dat hij wint van zijn kinderen. Types als Mo willen echte competitie en gaan er dan helemaal voor. Een wedstrijdje tegen zwakkere tegenstanders (laat staan je kinderen) is gewoon geen uitdaging.

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #34 Gepost op: 17-10-2004, 23:50:14 »
SKM beat ik kan je wel zoenen ::bravo::   ;)

Het slaat nergens op dat Mo zo kinderachtig zou zijn om zijn kinderen te laten verliezen. Zijn gezin is hem alles, dat zag je wel in het telefoongesprek van een paar weken terug...
Trouwens, hij gunde Kelly toch ook imuniteit...Hij kwam lachend uit het water, gaat ie toch ook niet over lopen zeiken? Het lag aan hem zelf dat ie verloor en niet aan een of andere moeie Ronald die even besloot uit te rusten tijdens een proef...(ik kan er nog steeds niet bij!).
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #35 Gepost op: 17-10-2004, 23:53:04 »
SKM beat ik kan je wel zoenen ::bravo::   ;)
hehehe, die zijn altijd welkom. ;D

Offline ruth

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #36 Gepost op: 17-10-2004, 23:54:29 »
 
Citaat

Hoe Ronald daarop reageerde vind ik eigenlijk nogal betuttelend. Hoe hij 'Luister nou eens naar me'uitsprak naar Mo kreeg ik de rillingen van. Het is geen klein kind die je toespreekt!
Ik kan me niet voorstellen dat Ronald geen problemen heeft met Mo, ookal blijft hij voet bij stuk houden tegenover de groep. Hoe hij ook quasi vergevingsgezind en wijs het conflict beslecht bezorgt mij hartkloppingen...


helemaal mee eens. Mo voelt gewoon hardstikke  goed aan hoe de vork in de steel zit. En over dat zelfvertrouwen, dat ie zich niet zomaar weg moet laten blazen en hemelemaal in zak en as zit..daar ben ik het mee eens. Echt zonde dat ie zich zo uit het veld laat slaan, maar ja ik zou er zelf ook het apezuur van krijgen

quote gefixed: Stormpie
« Laatst bewerkt op: 24-10-2004, 23:24:05 door Stormpie »

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #37 Gepost op: 18-10-2004, 00:25:21 »


Aangezien ik Mohammed een sterke vent vind met het hart op de goede plek,denk ik dat hij eerder zo'n vader is die zijn kinderen wedstrijdjes,spelletjes laat winnen. Ten eerste omdat hij van zijn kinderen houd (dat is door de afleveringen wel duidelijk),ten tweede omdat hij toch weet dat hij wint van zijn kinderen. Types als Mo willen echte competitie en gaan er dan helemaal voor. Een wedstrijdje tegen zwakkere tegenstanders (laat staan je kinderen) is gewoon geen uitdaging.
Ken jij Mo dan zo goed   ??? TUURLIJK houd je van je kinderen.
Houden van ...en Winnen..   zijn Totaal twee verschillende dingen....en dat moet je niet door elkaar halen  ::ohno::
Mo komt op mij toch zo over...het is een indruk..wat hij mij geeft  ::jaja::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #38 Gepost op: 18-10-2004, 00:29:22 »


Hoe Ronald daarop reageerde vind ik eigenlijk nogal betuttelend. Hoe hij 'Luister nou eens naar me'uitsprak naar Mo kreeg ik de rillingen van. Het is geen klein kind die je toespreekt!

En ook het zinnetje: "Kijk me eens aan" Toen ze handjes gingen schudden...Brrrrr Ronald.....
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #39 Gepost op: 18-10-2004, 00:32:54 »


Trouwens, hij gunde Kelly toch ook imuniteit...Hij kwam lachend uit het water, gaat ie toch ook niet over lopen zeiken?
Nou nou ..hij had die proef gewoon verloren ..niet express om Kelly te laten winnen...en daarom kwam hij lachend uit het water...en daarna.. was hij toch weer niet zo goed gezind..als je heb opgelet... ;)