Auteur Topic: Betalen om deel te nemen aan ER? (Voorheen: Discussie)  (gelezen 4194 keer)

Offline Marischka

  • Forumlid
Betalen om deel te nemen aan ER? (Voorheen: Discussie)
« Gepost op: 12-10-2004, 14:11:10 »
Hallo allemaal.
Ik ben Marischka.
Ik had vandaag een discussie met mijn schoonmoeder over ER.
Klopt het dat de deelnemers moeten betalen om deel te nemen aan ER?
Wie kan ons het verlossende antwoord geven????

Groetjes,
Marischka ::zwaai::  ::ok::



Topictitel logischer gemaakt, zodat hij meer op het onderwerp van 't topic slaat - Han13
« Laatst bewerkt op: 14-10-2004, 14:11:31 door Han13 »

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Discussie
« Reactie #1 Gepost op: 12-10-2004, 14:27:20 »
Nou behalve onbetaald verlof opnemen lijkt mij het niet dat ze ervoor moeten betalen.  ::)
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: Discussie
« Reactie #2 Gepost op: 12-10-2004, 14:54:28 »
Volgens mij krijgen ze ook geld toe, om de huur te betalen omdat ze natuurlijk inkomsten mislopen omdat ze neit werken. Lijkt me overigens niet meer dan logisch.
Angel of the first degree

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Discussie
« Reactie #3 Gepost op: 12-10-2004, 15:54:25 »
Het lijkt me niet dat deelnemers betalen om aan een spel mee te mogen doen. Ze krijgen inderdaad eerder nog een onkostenvergoeding. Zou een mooie boel zijn als mensen daar voor zouden moeten betalen. Dan kunnen alleen mensen met een goed gevulde portemonnee meedoen Dat kan niet de bedoeling zijn!
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: Discussie
« Reactie #4 Gepost op: 12-10-2004, 19:29:07 »
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij moesten ze voor het programma "De Bus" (herinnert u zich deze nog nog nog) wel betalen en als je zelf uit het programma stapte dan was je dat geld kwijt.
Volgens mij hebben de kandidaten het daar ook over gehad, zoiets van: "doe nou niet, blijf nou hier, denk dan in ieder geval aan dat geld". Ik weet niet meer of dit bij Big Brother ook zo was.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Discussie
« Reactie #5 Gepost op: 13-10-2004, 12:29:11 »
Volgens mij herinner ik me dat ook nog Billie. Alleen was dat meer voor mensen als stok achter de deur bedoeld, dat je er niet zomaar uit het programma stapte. (Wat volgens mij steeds vaker gebeurde toen.) Dat geld kreeg je dan ook gewoon weer terug als je op een "normale" manier het programma verliet.
Geniet nooit met mate...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Discussie
« Reactie #6 Gepost op: 13-10-2004, 12:46:17 »
Ik heb de vraag even voorgelegd aan oud-deelnemer Ryan en die heeft geantwoord dat deelnemers aan Expeditie Robinson geen geld hoeven in te leggen...en dat het alleen het geval was bij het programma de bus, toendertijd f 6000,--.. :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Enola

  • Forumlid
Re: Discussie
« Reactie #7 Gepost op: 13-10-2004, 14:47:02 »
wat? 6000, zoveel?
Het zou idd tegek voor woorden zijn als zo ook nog geld hadden moeten betalen..
petje af

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Discussie
« Reactie #8 Gepost op: 13-10-2004, 14:50:17 »
Zouden ze bij ER moeten doen en nog veel erger; paspoort verscheuren bij vrijwillig vertrek enzo. Don't let the wuzz escape anymore  >:D Alleen als iemand doodziek is of zwanger  ::) dan mag hij/zij er uit en krijgt de borg terug.

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Discussie
« Reactie #9 Gepost op: 13-10-2004, 15:04:21 »
Zouden ze bij ER moeten doen en nog veel erger; paspoort verscheuren bij vrijwillig vertrek enzo. Don't let the wuzz escape anymore  >:D Alleen als iemand doodziek is of zwanger  ::) dan mag hij/zij er uit en krijgt de borg terug.

precies! het is afgelopen met dat gedoogbeleid dat iedereen zomaar weg kan!  >:D

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: Discussie
« Reactie #10 Gepost op: 13-10-2004, 19:14:41 »
Misschien komt die houten kooi toch nog van pas ::tandpastasmiley::

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Discussie
« Reactie #11 Gepost op: 13-10-2004, 19:20:39 »
Misschien komt die houten kooi toch nog van pas ::tandpastasmiley::


haha 'dus jij wil van dit eiland af??', hup opsluiten in die kooi en als ze zelf een manier vinden om eruit te komen, mogen ze gaan  ::trots::