Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 14422 keer)

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Aflevering 8
« Gepost op: 23-10-2004, 17:02:24 »
Zag ik toch gisteravond een voorstukje voor de aflevering van morgen en wat ziet mijn oog! Ronald die mensen probeert om te kopen? Hij zou 25.000 aan Frank hebben beloofd en 15.000 aan Peter. Het beloven van een geldbedrag aan Frank geeft hij toe maar hij ontkent iets tegen Peter te hebben gezegd...

Wordt weer een spannende aflevering.
dundunduuun

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #1 Gepost op: 23-10-2004, 19:00:23 »
zoooow ben benieuwd of dat waar is ! :o

Thanks voor het openen alvast van het topic, ik was het weer bijna vergeten :-[

Dus mensen: Alles over aflevering 8 HIER!!!! ::ok:: :D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #2 Gepost op: 23-10-2004, 19:29:10 »
Zag ik toch gisteravond een voorstukje voor de aflevering van morgen en wat ziet mijn oog! Ronald die mensen probeert om te kopen? Hij zou 25.000 aan Frank hebben beloofd en 15.000 aan Peter. Het beloven van een geldbedrag aan Frank geeft hij toe maar hij ontkent iets tegen Peter te hebben gezegd...
Ja, ik zag het net ook langskomen! Zoiets zou bij mij nou nooit in mijn hoofd opkomen om te doen. Misschien als je al in de finale staat, om dan af te spreken het geld te delen. Nu heeft Ronald zijn eigen graf gegraven, ik kan me niet voorstellen dat hij morgen de eilandraad overleefd.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #3 Gepost op: 23-10-2004, 19:36:28 »
vind het eigenlijk ook best wel stom, en daarbij naief dat je denkt dat zoiets niet wordt doorgeluld...volgens mij wordt alles doorgeluld dus je kan toch begrijpen dat het op den duur uitkomt en mensen van elkaar weten dat ze geld geboden hebben gekregen

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: Aflevering 8
« Reactie #4 Gepost op: 23-10-2004, 19:45:40 »
Jezus hé ::oink::, mensen omkopen... :o ::niet-ok::
Dat vind ik echt niet kunnen in een spel. Ik mocht Ronald al niet echt, maar nu heeft ie het echt verbruikt >:( Die sneue gast mag van mij de eerst volgende eilandraad naar huis
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #5 Gepost op: 23-10-2004, 19:54:49 »
Ik heb dit even gekopieerd uit topic Aflevering 7:
heb net voorstukje voor aflevring 8 gezien.Het zal zeker geen saaie aflevering zijn.Er is immers weer een proef zoals de slaapproef ( verliezer moet naar huis).Deze keer gaat het over evenwichtsbalk.2 personen strijden rechtstreeks tov elkaar.Vooral peter en frank vonden het een idiote manier om naar huis te gaan.Verklaar dit zijn (frank) uitbarsting dan?
Dit is zeer slecht nieuws voor fans van kandidaten wiens evenwicht niet optimaal is.denk maar aan matt en frank
maar bied perspectieven voor ro en marjolein.(groep van 4 miss doorbroken?)
Ik echter niet dat frank naar huis gaat gezien zijn uitbarsting (hij zou het luchtiger aanvaarden) maar dat een andere populaire teamlid naar huis gaat.En daarom hij zo kwaad is over de idiote proef.Ik denk dat matt naar huis gaat.
of een van de belg damens.
Ik heb dit voorstukje nog niet gezien, blijkbaar zijn er 2 verschillende. Ik ben op dit moment het blok aan het opnemen, dan spoel ik straks wel even terug of dit voorstukje er ook opstaat.  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #6 Gepost op: 23-10-2004, 20:40:11 »
wow..Ro die peter en frank trachte om te kopen?
Dat had denk ik niemand verwacht.Iedereen dacht dat zijn ruzie met peter iets met mo te maken had en dat frank wou opgeven omdat hij de ruzie tussen hen niet aankan.Nu blijkt dat mo niets te maken had met hen ruzie en dat frank een van hoofdrolspeelers is van de ruzie.Nooit in de geschiedenis van ER trachte een deelnemer andere teamgenoten om te kopen.wel hebben sommige mensen iets beloofd aan andere, maar pas toen ze al in de finale waren (toen strijd al gestreden was) en nooit om verder te geraken.Ze waren meestal dan heel goede vrienden (zoals karin en eva) of heel lieve mensen (jutta)die wat gunden aan andere mensen.
Ro duidelijk niet en dat gaat hem fataal worden. Zowel de publiek als de er-kandidaten gaan hem nooit tot Robinson verkiezen.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Aflevering 8
« Reactie #7 Gepost op: 23-10-2004, 23:09:39 »
Als dit waar is vind ik het echt schandalig van Ronald en heb ik geen woorden voor die man.... Ik vind zelf dat hij in dat geval niet meer het recht kan hebben om te beslissen wie er uiteindelijk ER winnaar wordt noch om uitgenodigd te worden naar de eindshow.

 >:D

Nog voor ER begon werd er al gespeculeerd over het feit dat Ronald zijn baan zou kwijtgespeeld zijn bij de KLM. Misschien wel voor de omkoping en niet voor het feit dat hij 3 dagen zu gespijbeld hebben voor zijn deelname...
Kieke en Nathalie go for it !!

Re: Aflevering 8
« Reactie #8 Gepost op: 24-10-2004, 02:34:09 »
Het was niet omkopen. Het zal wel worden van:Ja Frank ik vind jou zo robinson waardigstel dat ik zou winnen dan geef ik je de helft.En van peter weet ik het niet maar zowat hij mag dat toch wel tegen hun zeggen alsofdie Frank en Peter er in trappen. De groten

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #9 Gepost op: 24-10-2004, 09:54:35 »
wow..Ro die peter en frank trachte om te kopen?
Dat had denk ik niemand verwacht.Iedereen dacht dat zijn ruzie met peter iets met mo te maken had en dat frank wou opgeven omdat hij de ruzie tussen hen niet aankan.Nu blijkt dat mo niets te maken had met hen ruzie en dat frank een van hoofdrolspeelers is van de ruzie.Nooit in de geschiedenis van ER trachte een deelnemer andere teamgenoten om te kopen.wel hebben sommige mensen iets beloofd aan andere, maar pas toen ze al in de finale waren (toen strijd al gestreden was) en nooit om verder te geraken.Ze waren meestal dan heel goede vrienden (zoals karin en eva) of heel lieve mensen (jutta)die wat gunden aan andere mensen.
Ro duidelijk niet en dat gaat hem fataal worden. Zowel de publiek als de er-kandidaten gaan hem nooit tot Robinson verkiezen.


Dat vind ik ook Dragosh. Ik wist van het begin al dat het fout zou gaan met Ronald, omdat hij alleen maar bezig is met vieze spelletjes en winnen. Er blijft helemaal geen
oprechtheid over, wat hem heel onaantrekkelijk maakt. Het ergste is nog dat hij niet door heeft dat hij zijn eigen graf graaft en dat hij denkt dat het okay is wat hij allemaal doet.

Het Nederlandse en het Belgishe publiek gaat zijn gedrag nooit pikken en hij zal daarom
nooit als winnaar worden uitverkozen. Hij is gewoon niet zo snugger want als hij slim
was had hij het nooit zo gespeeld. Heeft blijkbaar een bord voor zijn kop.
Wat mij aantrekt in Robinsonners is hun oprechtheid en hun sociale en andere vaardigeheden waardoor ze syphathie en vertrouwen winnen van het publiek en medekandidaten en daarom uiteindelijk winnen.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #10 Gepost op: 24-10-2004, 21:42:20 »
Mooie aflevering vandaag. Maar alweer drie afvallers is wel erg veel.  :-X
Nog even niks.

Offline wielie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #11 Gepost op: 24-10-2004, 21:53:22 »
Ja 3 afvallers vind ik ook veel. En ja wat Ronald betreft is dat misschien een acteur? dat schijnt meer voor te komen. ::pinokkio::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #12 Gepost op: 24-10-2004, 21:55:59 »
mooie aflevering...jammer van de drie afvallers...maar wat een prachtige emobeelden tijdens de proef en de discussie over het "omkoopschandaal" van Ronald...en het gekke is dat ik hem nog geloof ook dat hij het niet zo bedoeld heeft, denk dat hij wel zo naïef is ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #13 Gepost op: 24-10-2004, 21:58:05 »
Drie afvallers  ::niet-ok:: Ik vond de eeste proef al helemaal niet leuk, daarbij wisten we al dat Darline zou vallen, want in de voorstukjes was er sprake van een ruzie tussen Peter en Ronald... ??? Dom om dat al te verklappen.

We kregen ook een duidelijk voorbeeld van het knip en plakwerk van de productie: In het stukje over het afvallerskamp deed men alsof Mitch was weggestemd door Ernestine, Mick, Klaar en Shandinella en dat Ernstine de volgende dag uit de expeditie stapte. Dat was dus echt andersom.  ???

Een ander opvallend iets vond ik vanavond dat Mo over RoLand sprak en hem ook zodanig wegstemde....... De ongeïntresseerdheid droop er vanaf.....  ::niet-ok::

Ook de motivatie van Matt was vaag...niet persoonlijk maar ik zit nu eenmaal in die hoek. ??? ???
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #14 Gepost op: 24-10-2004, 22:01:07 »
Drie afvallers  ::niet-ok:: Ik vond de eeste proef al helemaal niet leuk, daarbij wisten we al dat Darline zou vallen, want in de voorstukjes was er sprake van een ruzie tussen Peter en Ronald... ??? Dom om dat al te verklappen.

En vlak voor de aflevering werd ook al gezegd dat Darlene (?) in The Day After zou zitten.

Een ander opvallend iets vond ik vanavond dat Mo over RoLand sprak en hem ook zodanig wegstemde....... De ongeïntresseerdheid droop er vanaf.....  ::niet-ok::

Mohamed zegt steeds al Roland.  ::) En het dan nog vreemd vinden als anderen zijn naam ook verkeerd schrijven.
Nog even niks.

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #15 Gepost op: 24-10-2004, 22:07:21 »


En vlak voor de aflevering werd ook al gezegd dat Darlene (?) in The Day After zou zitten.

Er is ook al een aflevering met Mick en een met Marjolein geweest, dus dat zou nog kunnen


Mohamed zegt steeds al Roland.  ::) En het dan nog vreemd vinden als anderen zijn naam ook verkeerd schrijven.

 ;D ;D Precies!!
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #16 Gepost op: 24-10-2004, 22:31:27 »
Ik vond dat het al dan niet omkopen van kandidaten door Ronald niet erg uit de verf kwam. Het bleef voor mij allemaal een beetje vaag wat hij nu precies beloofd had. Maar dat zal het voor Frank en Peter ook wel geweest zijn. ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #17 Gepost op: 24-10-2004, 22:31:55 »
Tja, Mohamed heeft het IQ van een potlood. Viel mij ook op: klagen dat zijn naam verkeerd geschreven werd, en al weken praten over RoLand.
En hij wist de A niet van een B te onderscheiden....
De Belgen zijn in mijn ogen veel te achterdochtig.
Je zag hoe geemotioneerd Ronald was tijdens de brieven. En direct werd er weer wat achter gezocht, terwijl Kelly ook haar post weggaf, maar dit is weer ok.
Ronald komt bij mij nog steeds oprecht over, al is ie soms wat goedgelovig en naief! Hij weet natuurlijk, net zoals velen hier, dat alles wat er gezegd wordt, vaak uitkomt, en dus zal hij geen echte geldbedragen bieden, na winst of wat dan ook. Het is meer een soort van brainstormsessie geweest...
En wederom: duidelijk, maar goed knip- en plakwerk!

Offline beachbum

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #18 Gepost op: 24-10-2004, 23:45:42 »
Ronald is een goede peer. Ze moeten hem niet zo sarren alsof hij alles bewust met opzet doet. Op zo'n manier weet je op het laatst toch niet meer hoe je je moet gedragen. Vooral die matthias, die gore gluiperd, stemt notabene tegen hem omdat hij vindt dat hij "zijn hachje" moest redden. Maar wel om Ronalds nek hangen als hij zijn postkaart mag openmaken. Daar heb ik dus geen woorden voor en wat Ronald betreft. Laat die man eens met rust.

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #19 Gepost op: 24-10-2004, 23:48:27 »
mo heeft een iq van een potlood? kan zijn, maar hij had toch ro door voor iedereen.Bij de proef had hij geen zin denk ik (mentaal moe?).Want idd de eerste letter moet je toch juist hebben.Trouwens ook ronald zei dat zijn naam verkeerd gespeld werd (mo?).Dat ge ronald nog kan verdedigen begrijp ik totaal niet.Zelfs, frank, een van de meest nuchtere persoon in Er vertrouwde ronald niet meer.Trouwens, komaan mensen wie beloofd er nou geld te investeren in mensen die hij nauwelijks kent? Zonder een businessplan ofzo? neen, mensen hij wou enkel de finale bereiken.Zodra hij gewonnen had, zou hen laten vallen als baksteen.Zo van, Oh eigenlijk kom het me niet goed uit.Ook zijn geste aan matt van de brieven, is puur om egoiste redenen.Hij zag dat matt en mo ni meer goed overeen kwamen.Hij was zogegd bang dat hij heimwee zou hebben? Komaan mensen, hij heeft als persoonlijke item een fotoalbum gekozen.Dat zal hem meer heimee geven dan een brief