Auteur Topic: Regenprogramma?  (gelezen 2193 keer)

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Regenprogramma?
« Gepost op: 23-10-2004, 20:05:01 »
We hebben de afgelopen jaren een aantal keren gehad dat er urenlang (vaak een nacht lang) een tropische stortbui boven de eilanden hing. Maar gek genoeg was het tijdens de proeven altijd schitterend weer. Stel dat het tijdens de slaapproef was gaan regenen, dan val je echt niet meer in slaap!  ;D
Of tijdens de proef in de kooi, dan was het echt zwaar geworden (alleen minder last van stank)  ;)
Indien er zware regen voorspeld wordt zullen de proeven wel een dag uitgesteld worden, maar dat kun je niet altijd goed voorspellen. Ik ben benieuwd of we nog een keer een proef in de regen krijgen te zien. Kan ook spectaculair zijn, met gladde balken e.d. om overheen te lopen, alleen krijg je niet van die mooie "vakantieplaatjes".
Ik neem aan dat de makers niet een aangepast regenprogramma in de kast hebben liggen, zodat bijv. de evenwichtsproef naar binnen wordt verplaatst  ;)
(of het moet in een grot zijn...).
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Regenprogramma?
« Reactie #1 Gepost op: 24-10-2004, 00:13:52 »
Hmm, denk dat ze de proeven dan uitstellen. Tenminste toch bij proeven waar ze op houten balken moeten lopen, omdat het dan te gevaarlijk kan worden.

Kan me inderdaad geen enkele proef herinneren waar het regende...